Sider

lørdag 31. desember 2011

Godt Nytt År !

Håper dere alle har det riktig så bra, er gode og mette og fått hatt noen sløve, late dager.
Tusen takk for at akkurat du stikker inn i min blogg nå og da, av hvilken grunn aner jeg ikke og så blir jeg så innmari glad for de snille kommentarer og positive opplevelser denne blogginga gir meg i form av å treffe mennesker jeg ellers ikke ville ha truffet, litt ekstra oppmerksomhet som igjen gir en litt ekstra jobbmuligheter;)
Ha et riktig godt nytt år der ute, så sees vi i 2012 ! Klem

17 kommentarer:

Asbjørg sa...

Godt nytt år til deg og dine!

Tovepia sa...

Godt nytt år, Gunda!! Klemmer fra mæ;)

Agni sa...

GundaM, have a nice New Year !!!! Kisses -Ag from GR

sigrid sa...

Herleg!
Godt Nytt År til deg og dine!

Smittefri klem frå meg med Bronkitt

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Et riktig godt nytt år til deg meg..
klemklem

Havfruen sa...

Godt 2012 ønskes dere hele gjengen, klem fra ei stappmett HAvfrue:)

Anne (Moseplassen) sa...

Godt nytt år til deg også Gunda! Tusen takk for alle dine herlige kreative krumspring, du inspirer virkelig og får meg til å se med nye øyne på så mangt :D
*klem*

Linda Himlingen sa...

Godt nytt år, Gunda! Gleder meg til å følge deg videre i det nye året! Kanskje kommer jeg innom igjen også, om ikke så altfor lenge! :)
Klemmer

Mor Inger`s hus sa...

Godt nytt år, og takk for all spennende inspirasjon.

Aliza sa...

Buon 2012, complimenti per il blog: è molto originale! Ciao

Trollmora sa...

Takk for det gamle og et riktig godt nytt år! :)

Klem fra Trollmora!

Ida sa...

Ønsker deg et godt og opplevelsesrikt nytt år, Gunda!
Måtte det nye året fylles opp med mange gode dager og fine stunder.

Anne sa...

Godt Nyttår Snupelupp :-) og med disse små kjekkasen på årets første dag, bare lover det godt spør du meg!!

Nyttårsklem.

Lone sa...

Godt nytår til dig ... Jeg stor nyder denne kreative blog.
Kh Lone

Marianne sa...

Godt nytt år! Takk for masse inspirasjon i året som har gått :)

Klem fra Marianne

brudeblogg sa...

Takk for berikende bloggutveksling i året som gikk!
Ønsker deg et kreativt og godt nytt år!

ide-puffen sa...

Hei favoritt Gundis :)
Nå er jeg bare så klar for ny inspirasjon og håpet om å finne skatter. Jeg må komme innom deg snart asså.
Hæppi nju jer tu ju.
Hei hopp i nyttårskropp.
Klemmers