Sider

tirsdag 24. januar 2012

Tusen takk alle !

Da ble bildet mitt nr 2 i Nib`s fotokonkurranse denne gang og det var kjempestas!

Tusen,tusen takk for alle stemmene dere ga meg ;) Min blogg er ikke en av de største og hotteste, men jeg tror kanskje en av de mest kopierte..? Bare igår ble bildet mitt i trauet med egg i innlegget under her lagret og kopiert syv ganger....Kanskje blir det å se i en litt annen setting, i en annen blogg eller interiørblad om et år eller to ?

Vel, jeg elsker jo å inspirere så det er faktisk litt stas å bli kopiert. Skulle bare ønske en ble kreditert litt innimellom da, men å komme nr 2 hos Nib denne gang var stas.

Pusur tok seg tid til å bli med som superasssistent mellom to måltider...

DSCN4336




Den nye linsa jeg har kjøpt meg finner dere her , har ikke brukt den så mye enda men den lover godt spesielt i dårlig belysning! Ha en fin, fin dag det skal Luna og meg; en skikkelig Global Chic Hund med aner både fra de britiske øyer, amerika og tyskland ;)

24 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Gratulerer, Gunda:) Du er i godt selskap:)
Fine Luna har blitt stor:)

klem fra Trine:)

Skjerstad sa...

Hurra !!
Så gøy da Gunda :)
Gratulerer så mye :)
Bildet var så kult og helt deg .
Kjør på med din stil , den er unik syns jeg :) Å du - skjønne firbente skapninger du omgir deg med ;)

Klem fra Janne

Margith sa...

Tillykke med din fine placering, men fortjent :-)
Fint fint billede.

Randi sa...

Grattis med 2 plass!! Din stil er helt unik, og du har de fineste bilder!! :)

Ellen sa...

Gratulerer Gunda. Du fikk min stemme hos Nib:)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hallo:)Synes det var kjempemorro at du kom på 2 plass:):)Vel Fortjent:)
Hvordan kan du se hvor mange ganger bildet ditt blir kopiert????
Skal sjekke ut linsen din...
ha en flotters dag på gjenruken..
klemklem

"Mira" sa...

Gratulerer så mye Gunda!

(Stemte på deg).

Hils dyra, Klem,

Synøve sa...

Gratulerer:) Rakk ikke å stemme på deg - oppdaga det en time for sent, temmelig nøyaktig. Sånn er det når man driver å roter rundt oppi strømløse hytter på Røros og slikt:))) Men du får en sånn etterpåstemme fra meg - det fortjener du:) Bildene og stilen din er en fantastisk motvekt til alt det søte og pene - hos deg er det motstand og dynamikk:) Ha en dynamisk dag:) KLEM

Guri sa...

Gratulerer med en flott plassering :) Flink med bilder du ja ;)
KLæm

Kathrine sa...

Grattis! Vel fortjent.

:)

Synnøve sa...

Gratulerer med 2plassen:-) Selv om jeg synes du har skullet vunnet!!
Jeg stemte på deg:-)
Nå ble jeg nysgjerrig. Hvordan vet du at bildene blir kopiert?
Fysj her er det kaldt i dag, 14 blå.
Klem Synnøve

Dorteas lille verden sa...

Gratulerer! Vel fortjent!

~~Randi~~ sa...

Enig, vel fortjent - grattis igjen! Klem til deg**

Tovepia sa...

Gratulerer så mye, det var deg vel unt!
Kald dag, men vi får nyte den;)

Nina sa...

Så kjekt da, et kjempefint bilde.

ege denne sa...

Gratulere med velfortjent andre plass :)

HANNES DAGBOK sa...

Hurra!!! Grattis Gunda, dette var såååå vel fortjent! Hadde det vært opp til meg hadde du tatt hele veien opp;)
Kanskje du burde vurdere merking av bildene dine?...kan være lurt hvis kopiering er et problem.

Stooor klem:)

Laila -Karin sa...

Gratulerer så mye.
Stemte på deg.

Wenche sa...

Underbar bild!

Anne-Berit sa...

Gratulerer så mye med anerkjennelsen.Den var SÅ fortjent.Sett copirightmerke på bildene dine.Surt når andre setter inn dine bilder som sine egne,det er heller ikke lov.Greit å kopiere,men da må det poengteres hvem sitt bilde det er.
Fin kveld til deg.Klem:)

Landcharm sa...

Gratulerer! For et kult bilde! Skal du på messen i Lillestrøm denne gangen? Isåfall spanderer jeg en kaffekopp!

Beate sa...

Gratulerer! :) Du fikk min stemme

Bossa sa...

Gratulerer i massevis. Klem :O)

Dagens Interiør sa...

Gratulerer! Så det og syns det var veldig fint! Du kan jo sende det inn til Dagens Interiør hvis du har lyst til det :)

http://dagensinterior.no/