Sider

søndag 1. april 2012

Multi-Maxi....

Igår mens jeg stod og bakte kake der på kjøkkenet fant jeg ut at noe av påskepynten kunne bli med opp fra kjelleren i år, en kan da ikke bare holde på med en ting om gangen heller....


Og jeg har noen tiår med påskepynt der nede kan dere tro ;)


........
Jeg starta så fint og med sjokoladekremen på plata, eggeplommer og fløte , og jeg sprang tur etter tur ned i kjelleren for å fylle på med mere påskepynt i skapet. Kaka i ovnen kremen på plata........


.........
Hvordan det gikk med kaka lurer du..? Fint! Men kremen...?


Vel, kanskje den veien høna sparka men er man multitasker så er man multitasker og må regne med noe svinn både her og der og mens jeg holdt på kommer en tenåring og påstod at mora er maximalist så da har iallefall de lært noe !


Flere bilder fra skapet og kjøkkenet kommer snart, jeg må bare......... dere vet ;D

8 kommentarer:

Miamor sa...

God maximultitaskpåske Gunda!! Hjeme-alene laanghelg...hmm...kjeder mæ aldri!

Miamor sa...

God maximultitaskpåske Gunda!! Hjeme-alene laanghelg...hmm...kjeder mæ aldri!

Miamor sa...

hæææææ?? to kommentara?? jajaja..alle gode ting e tre...

Anne sa...

Hos deg pyntes det til påske ja :-) lite med det her, lite høner og kyllinger desverre men påskegg bare jeg da ha etterhvert, litt for glad i det søte i livet du vet!!

Våknet til en helt hvit verden du vet, snør snør og det så trist tett. Det er så en har lyst til å legge seg under dyne og ikke stå opp før det blir skikkelig vår på ordentlig, men da får en vel liggesår i tillegg. Gjelder å legge litt andre planer for min del, for ski er jeg defintivt ferdig med i år.

Nyt søndagen, og husk: 1. april, ikke la deg lure, ei heller av været.

Klem.

Tovepia sa...

Liker så godt headingen din!!
Multitasking er ekstremsport:O)..men påskestemning ble det!
Ha en fin søndag i snøværet, klem fra mæ;)

Marianne sa...

God påske! Godt å få mye gjort, da er det som du sier lett at det blir litt svinn nå og da. Kjenner til det ;)
Klems far Marianne

Beate sa...

God påske!!

sigrid sa...

Så herleg med Påskepynt Gunda!!

Ikkje i bloggemodus akkurat og ikkje pyntemodus heller..

Må visst ta meg kraftig i nakken..

Snøen som dalar ned gjer meg sløv og får lyst til å gjere som Anne skriv..

God Påske Gunda!!

klem