Sider

tirsdag 20. november 2012

Bare måtte kreere litt...

Et lite viklearbeide er ferdig stillet nede i under etasjen.
Den gamle lampefoten hadde stått tre/fire mnd nede på jobb uten at noen hadde sett råd for den. Som vanlig hadde jeg og prøvd å gi den bort til kreative sjeler men ingen bet på.....

Da bare måtte den bli med meg hjem og få noe hersjestreng og blomstertråd rundt seg-og vips;
et unikt etasjefat det ikke finnes så mange av!
Snart skal jeg forresten igang med å holde kurs i strengarbeide og flere har allerede booket seg kurs !
Er dere et lag,forening el rett og slett bare en venninnegjeng så gi meg et pip så kanskje blir det et lite kurs på deg og...?

4 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Lekkert etasjefat, Gunda:) Blir aldri ferdig med å se på bildene dine jeg...det dukker opp noe nytt hele tida:)
Klem Trine:)

Mor Inger`s hus sa...

Du er bare helt rå!
Kjempestilig etasjefat.
Bruker du hesjetråd som bindingsverk og blomstertråden til selve bindingen?

:) Inger

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er!!
Godt du berga den ;-)

God natt klem

Romantikk-takk. sa...

Kjempestilig,flinka. :)
Klem Mette.