Sider

torsdag 14. februar 2013

Kurs - kursus !!!


Heia der, straks helg og da er jeg igang med nytt  kurs ;
Gøy med hersjestreng og blomstertråd !
Kurset denne gang skal holdes på nordmøre museum, avd Surnadal nå på lørdagen og det er visstnok en plass ledig.... Så er du et sted i nærheten, sleng deg på da vel !

Vel, mange i nærområdet mitt her i trøndelag spør meg om når jeg skal holde kurs her oppe og straks er Jeg klar for dere og - jobber nå med å finne egnet kurslokale! 


Så er dere en venninnegjeng, en forening etc etc som gjerne vil lære  grunnprinsippene i denne trådkunsten slik at dere kan vikle ivei og lage egne uttrykk så stiller jeg gjerne opp ;)
Mobil er jeg også , så jeg kjører gjerne noen mil ja kanskje tar jeg fly og men det blir tung håndbagasje for å si det sånn..... Men dette er gøy jenter så har dere lyst på alternativt kurs er det ikke mye å tenke på egentlig !!!

Så er dere interessert, send meg en mail så får dere mere info så kanskje vi sees engang, etsteds...?
Ps; tenk så flott det hadde vært med et kurs i påska et eller annet steds i solveggen.....

3 kommentarer:

Miamor sa...

lykke te...heldige surnadalingan...

Tovepia sa...

Spennende dette Gunda! Så artig at du har begynt å kurse, for dette kan du!!...dette også;)
Nyt snarlig helg, klem fra mæ;)

camilla sa...

åh...dette så gøy ut!!:) Heldige de som får være med på dette!:)
Ha en fin helg:)god klem:)