Sider

torsdag 21. februar 2013

Still Rusty & hanging on !

Heia der, henger med ;)
Og det gjør du også som stikker innom bloggen min av og til ! Så fint og takk for det.

Kjenner jeg egentlig begynner gå tom for tema her inne etter snart 7 år med denne blogginga og du lurer kanskje på hvorfor jeg driver med dette også? Og ja, lurer selv....
Ikke har jeg mange lesere pr dag, ikke har jeg en mainstream stil som gjør sidene mine poppis men det som driver meg er gleden over å dele denne litt heavy kreativiteten og responsen fra mine trofaste "fans";D
Ha en fin heavy dag; det skal jeg ! Klæmmmm

10 kommentarer:

Beate sa...

Ha en strålende dag! Og jeg er ihvertfall en av de som er glad for at du fortsatt blogger :)

brudeblogg sa...

Det er nettopp det at du har en helt personlig, kreativ stil som gjør at jeg henger med og blir glad hver gang jeg ser du har et nytt innlegg.
Stå på, Gunda, jeg digger deg! :)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Du må for all del ikke slutte !!!
Masse inspirasjon hos deg !!!!!!!!!!!
Tøft bilde :)
Klem ingrid

Ann S sa...

Hei!!! Kom nylig over bloggen din jeg og synes den er fantatisk! Blir så gira at jeg hopper ut av sofaen og gjør noe kreativt.... Som igjen har såååå mye å si for min hverdag, fordi det gir så mye livsglede og positiv energi. Det å bare glede seg til å gå på tur å se hva jeg får med meg hjem fra hundeturene er et møst. Stå på!

Anne sa...

Uten deg her, fytti katta så trist det hadde blitt da du...

Liva`s sa...

Finner mye inspirasjon her hos deg Gunda - du er noe helt for deg selv hang in there ;)

Synøve sa...

Vi e no mang som like dæ og det du står for da sjø;) Vi bli itj lei:) Klem fra mæ som sjer dobbelt dæm kveldan æ har vært på jobb...men arti e de å værra blaint dæm arbeidende:)

Mor Inger`s hus sa...

Du får ikke lov å tenke tanken på legge ned :)

Så masse herlig inspirasjon fra deg.

Klem

FIOLINESBLOG sa...

Digger denne bloggen din :) klæm

Landcharm sa...

Du gleder oss veldig med din kreativitet iallefall -så takk for det! God helg!