Sider

lørdag 5. januar 2008

Bilder fra mitt gjeste do.

Her er noen bilder tatt fra doen gjestene benytter seg av når de er på besøk.
Har en venninne som uansett om hun trenger det eller ei bare ta entur innom her før hun drar. Det gir henne visst inspirasjon ;)Alt her inne er stort sett lagd av driv ved . Disse dorull holderne er endestykker av gamle paller funnet i fjæra. Ferdig patinert og slipt. Armeringsjern er tredd igjennom her, kjempe enkelt og praktisk!
Her er en hylle for blader og aviser. En plank av driv ved og glassplater satt skeivt i-vips et praktisk stativ.
Another Brick in the Wall... Enda en herlig brikke, og en ferdig tørka tang bit ligger henslengt der oppe. Har faktisk tang som gardiner her inne og...Hmmm
Ren og skjær arbeidsglede eller galskap ;) Love it.
Et stillisert fuglerede...med stein...
Alt dette er lagd for ca tre år siden da vi pussa opp rommet. Gammelt for meg men kanskje nytt for deg ?

7 kommentarer:

Anemone sa...

Jammen skal jeg si damen er kreativ, nesten så jeg kjenner jeg er litt tissatrengt og må på do til GundaM...
Man da hadde du vel trodd jeg hadde vannlatingsbesvær fordi do besøket hadde vart så lenge.

Ble ikke mye til tur på meg i dag du !!! Du får lese om det sjæl på bloggen min.

I morgen er atter en ny og ubukt dag :-)

Min idee skulle nå også dreie seg om bad da.

Fin lørdag kveld til deg.

RuneE sa...

"Manger hva man haver"(eller finder) - og det blir bra1

Tusen takk for kommentar!

GundaM sa...

anemone- håper det blir tur på deg idag! Skal inn og titte etterpå;)

rune- om det blir bra er opp til hver enkelt, men en ting er sikkert jeg har det GØY og ikke minst KOSER meg mens det står på;)
En fin dag til deg!!!

GAWO sa...

Bevaremegvel. Her var det mye artig. Du trodde kanskje at jeg ikke falt pladask for dette men det gjorde jeg. Jeg måtte forte meg inn til gjestedoen din siden du sa til Anemone at hun måtte for all del ikke sende meg hit. Så da er jeg her :-) og her har jeg mye å lese og kikke på. Bloggen din er ny for meg så nå skal jeg bruke litt tid, for jeg likte det jeg så. :-)

GundaM sa...

gawo- så artig da at du likte deg inne her. Må stikke entur innom deg jeg og, ny for meg;)

Etter kommentaren inn til anemone var jeg jo sikker på du ville steile,hi, hi ;)...
Hu med bjørk og jeg med skikkelig gammel driv ved, kanskje fra sibir!!!
Kos deg;)

Sister Bonde sa...

Wow - det er flot - rigtig, rigtig flot. Lige noget til vores sommerhus. Jeg gør det - gør jeg ;o)

GundaM sa...

sister bonde- takk,takk det var flott! ja gjør d ;D