Sider

lørdag 26. januar 2008

Bord med henge"hylle"

Idag har jeg jobbet med litt forskjellig. Først litt energiarbeide, så litt fotografering.
Tenkte vise fram mine to bord med disse "henge" hyllene på ikveld.
Kjempe enkelt og kjempepraktisk!
Ja, bare se hvordan katten koser seg under bordet i hylla si, på pleddet sitt ;=)
På dette bordet nederst har jeg boret hull istolbeinet og tredd kraftig lær-reim igjennom. I stoffet er det satt i maljer, dessuten er det sydd dobbelt og med fofr slik at det skal være litt stødig. På det øverste bordet har jeg brukt skruer.
Praktisk med ekstra hylleplass for puter, blader etc.
Håper dere ble inspirert, ihvertfall fikk jeg utløp for min kreativitet idag også!
Ha en flott helg der ute og tuuusen takk for alle trivelige kommentarer dere gir meg.

15 kommentarer:

Alex sa...

og jeg blir bare mer og mer inponert jeg.....

Jeg som brukte å være ett oppkom av kreativitet....borte borte :`
Du min kære venn er en posetiv,energisk og kreativ og raus dame som jeg vil være masse med ;)
Har du sjekket bloggen min eller ? Forandringer .....inponert eller ?
Bare sjekk bilde feks

Ha en fin kveld ....

Alex sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Alex sa...

Imponert mente jeg å skrive da :)

GundaM sa...

alex- ikke stress med dobbelkonsonanten du er så flink atte;)

Vet du, jo mere jeg har å gjøre dess mere energi får jeg.Slik er det med den saken, dessuten hjelper det endelig å ha mannen hjemme igjen etter 12 år med pendling.Deilig å være to!

Takk for skryten,jeg pleier være positiv når jeg er sammen med positive mennesker.Ellers også, men unngår de som tapper en, holder arma i kryss og sier ja, ja, ja sier du det ja...

Anemone sa...

Damen her har sittet på en stol i møte på Bårdshaug Herregård i hele dag. Ikke fått utløp for noen verdens kreativitet i det hele tatt, og er mer sliten, trøtt og matt enn noensinne. HATER slike langtrukne dager..., enn å bli så sliten av å gjøre ingenting!!!! da???

I morgen, i morgen, men ikke i kveld...

Tøft bord!

Ida sa...

Stilig! Jeg bare vet at alle koser seg i huset der hos deg!
Jeg vil ha hengekøye og... Hehe.

Vet du at en skipper som min mann jobbet med en gang, laget eget rom til fruen. Med hengekøye osv. Han kalte det "mens og furterom". Tror ikke hun visste om det navnet nei.... ;)

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Hei igjen!

Så utrolig kult!! det var jo kjempesmart -ser ut som husdyret lå godt oppi der ...Blir så misunnelig når jeg ser det , vil også ha en slik hule ...mmm;)

GundaM sa...

anemone- jeg skjønner hva du mener men jeg misunner deg faktisk dagen på Bårdshaug jeg da. Har sett bilder derfra,aldri vært der men skal dit engang!
Men pliktmøter er noe dritt ja kanskje...

ida- tja,ikke alle koser seg akkurat nå. Gutta fikk beskjed om å slå av disse x-boxene og ble kraftig sure på meg...
Jeg er visst veldig streng;)men ellers har vi det ganske så fint ja;)

anniche- kjør ivei,lag en selv og selg den på butikken din ;)
Glad du likte den!

Alex sa...

Får jeg til å skrive.....

Minnelita sa...

Ååå så tøffe ideer. Blir skikkelig inspirert av deg altså.Tror nok kattene her i huset hadde likt ei sånn hengekøye å ligge i. Lilo har funnet seg ei gammel dukkeseng å ligge i. Kjøpte ei på qxl en gang til Jenta mi, men hun er jo ikke interessert i å leke med dukker, så nå har katten tatt over. God helg fra meg her nede....

GundaM sa...

alex- testing, testing?

minnelita- ja noe må man jo finne på oppi henn;)
Og nå ligger faktisk den røde katten oppi og den store, svarte under. De er jo så nusselige da!

God helg til dere der nede og ;=)

nilla sa...

gundam - du er bare utrolig!!!
Jeg får masse inspirasjon av deg. Så derfor fikk jeg en stor trang til å dra på rakved-plukking. Bare synd denne forbaska snøen kom akkurat nå.....

Alex sa...

Prøver meg igjen...fikk ikke til å legge igjen på kommentarer på cbloggen.
Hvor mye skal han ha for stolen tru...og har du igjen det rokokko bordet ?

Stor klem

Nilla sa...

Tuuuusen takk for hjelpa:) Nå er det bare å blogge ivei!!!!

organic-lizzi sa...

Vakkert:-))Deilig plass for kattene..
Det med ekstra hylleplass var bare utrolig genialt!!Hadde nok ikke fått det til,men smart og vakkert ble det..
Stor klem fra Randi