Sider

lørdag 5. januar 2008

Dagens greie...

Så fikk jeg altså en idè igår, men det gikk ikke helt som jeg hadde tenkt da...
Men jeg fikk meg nå ihvertfall en ny håndkle holder på gjeste doen;)
Jeg bare elsker gamle, rustne redskaper. Det er vel ingen hemmelighet og idag ble noe av det brukt.Badet er ganske så lite så det er vanskelig å gi et korrekt bilde av denne kreasjonen, så jeg får stykke de opp. En gammel jernrive ble tredd i en driv ved plank ganske kraftig og slått skikkelig godt i. Denne sitter til Dovre faller ;)
Toppen av stativet ble heller ikke helt som på papiret og som jeg hadde tenkt, men under fotograferinga fant jeg ut at hånddukene kunne plasser der oppe! Hm, ganske så praktisk.
Så da er det bare å vente på min mann kommer hjem, og høre kommentaren her inne fra!
Men dette er ikke alt skjønner dere, får se om jeg legger ut de andre ideene mine litt senere;)

10 kommentarer:

вεдτε sa...

Oj, tøft gjestebad du har! Likte den håndklekreasjonen din :) selv om den kanskje ikke ble som du hadde tenkt.
Og gardin av tang? Det høres spennende ut ;)

Ida sa...

Dette var stilig GundaM! :)
Og jeg mener det av hele mitt hjerte!
Liker stilen din og digger deg!

Skjønner at jeg er akterutseilt.... ;)
Har verken hvitt (som man ser i mange blogger) eller rustikke ting, som du.
Har ett gammelt bad med stygge plater osv. Men, jeg har det BRA her. :)
Jeg har noen rustne armeringsjern ute. Har brukt de som blomsterstøtter. Bør kanskje finne på noe med dem. ;)

Kos deg videre i flyten din.
Det er en fin tilstand.

Håper at suppa smakte også.
Det var nok godt å få mannen hjem.
Min er i Kristiansand i snøværet der. Ombord i en båt.

God klem til deg.

GundaM sa...

beate- ja,dette tipset må du gi til din mor som nærmest bor nede i fjæra...tror nok hun hadde steila hadde hun sett dette ja;0)

ida- nå ble jeg rørt her jeg sitter. "digger meg..." Takk kjære du ;)
Det viktigste er vel å trives og prøve ha sin egen, personlige stil. Som du skjønner liker jeg å gjøre ting /ha ting ikke alle har. Siden ser jeg noen vil gjøre det samme og det er jo kjempegøy!

Og ja, suppa er spist opp og minstemann skryter slik opp min hjemmelaga eplesaft at jeg ikke kan annet enn å gi ham et glass ekstra.Alltid!

minerva.jor sa...

Se her er ideen materialisert!
Brukskunst formet av deg selv.
Jernriven ble veldig annvendlig; både til lagring og oppheng av håndklær.
Likte godt avis/bladhyllen på din gjestetoalett!
Ha en fin Søndag:)
klem.

Hulda sa...

Stilige ting du lager av drivved. Jeg falt for den bladhylla på ene doen. Skikkelig tøff!

organic-lizzi sa...

Ikke ante jeg at drivved og gammel høygaffel kunne bli sååååå stilig..
Mannen her hadde digget det,men ungdommene hadde vel fått noe å snakke(kjefte) om..
Sende energi liker jeg på avstand,men healig foretrekker jeg å gjøre når jeg samtidig kjenner deres energi..
Ja!Mange dyr er veldig lette å kommunisere med,og noen trenger samtale og healing vedr.traumatiske ting før de løsner "strømmen"..er min erfaring hvertfall..
Herlig,kreativ dag til deg:-)
Klem Randi

GundaM sa...

minerva og hulda- den hylla fikk jeg etter å ha sett noe lignende i et magasin.
Liker jo ikke å kopiere da, så jeg gjorde den til min greie med driv veden.

organic lizzi- kanskje litt maskulin denne knaggrekke mi da ja ;0)Gutta i huset liker den men gubben ikke sagt noe enda da...

Lappesola sa...

Meget kul knaggrekke. Men hva sa mannen??? Jeg kan bare ane hva min mann hadde sagt......

Hilsen Lappesola

Anemone sa...

Jeg er også nyskjærrig på den maskuline reaksjonen...

GundaM sa...

lappesola & anemone- siden min kjære ikke sa noe måtte jeg hale det utav ham da...
-Har du ikke sett noe nytt på doen...?
-Joda, du har laga en ny greie der inne ja. Ka ti gjor du det da...?

Han er så vant til mine kreative sprell ;)

Er jeg ikke heldig som har en mann som ikke bryr seg om hva jeg gjør i huset!!!