Sider

tirsdag 29. januar 2008

Prosjekt; Ta din krakk å gå....

Når jeg jobber kreativt liker jeg å jobbe etter tema. Gir meg selv en oppgave; farge, materiale, årstid, humør, ikke humør...Som oftest havner jeg opp med noe i tre eller jern...
Elsker overraskende kontraster. Jern, krystall, blonder, tyll.
Betong!!! Det er herlig men blitt lite av det de siste åra...
Her er lillebror med mitt prosjekt krakk. Det er ikke bestandig idèen blir som i hodet eller på papiret, heller ikke her så jeg lot krakken få "bærestropper"
Manglet utstyr kraftig nok til å bore hull i denne kraftige driv ved planken så jeg lagde håndtak ..
Bærehåndtak!

"Ta din krakk å gå" ble veldig praktisk da og ga oss sist sommer masse latter når gjestene fikk se vidunderet demonstrert, gjerne av en velvillig lillebror ;)

Humor er også en greie jeg liker å assosiere meg med....Men det har dere kanskje fått med dere!

Og kjære damer; her en liten pokal til dere for at dere stikker innom på min lille hageside, for at dere legger igjen små drops av kommentarer og at dere gir meg masse herlige inntrykk og tips i løpet av kvelden ;)

En god klem og altså pokal av driv ved til dere alle!!!

16 kommentarer:

Alex sa...

Jeg inviterer meg selv hjem til deg....i neste uke.
For at jeg ikke skal bli så overasket hver gang en ny skjønnhet dukker opp på bloggen din ;)

Sett på kaffen og bak en hvetetkringle.....( Du får også til det, når du får til allt annet )

Klem

Berit sa...

Snedig krakk!!!
Jo prosjektene går på fram,men ikke til framvising enda. Har sparklet i dag, så i morgeon er det pussing, og kanskje et strøk...
Ha en fin kveld videre.

GundaM sa...

Alex- nei vet du hva! Gjærbakst overlater jeg til andre, der må jeg hive inn håndkleet;)
Men kom gjerne på besøk da, ost og kjeks!

Berit- Ja snedig er kanskje ordet ;) Kommer innom senere og kikker jeg da.

Ida sa...

Takk for pokalen! :)
Krakken er tøff den. Og praktisk. Jeg liker idèene dine og tankene bak. Originalt og stilig!
Du inspirerer virkelig GundaM! :)

Jeg sykler mye i perioder. Dabber litt av innimellom. Det er deilig. Svetten siler til musikk på full guffe! ;)

GundaM sa...

Ida- ja noen liker det andre ikke, du gjør det det er flott;)

Kanskje jeg burde prøve jeg og da men...d er jo så kjedelig å sykle...

organic-lizzi sa...

Fy søren så mye fint du lager!!
Krakken var bare sååå fin..:-)
Takk for at du har vært tilstede hos min bror..
Engelen skal du få en til av for "trykket"ble så tamt,og jeg måtte få det i posten..
Kooos dag & stoor klem fra Randi

Betty Boom sa...

Jeg har vært så brei over rompen at jeg har sittet fast i sånne plastmøbler, du vet, så da kunne jeg ta min stol og gå :D

Hvilken av disse bloggene skal jeg linke til fra Betty42 egentlig?

Marie sa...

Du er jammen kreativ! Tøff krakk!


Det eg likar med deg er eigenarten din, du har din eigen stil! Her er det ikkje mykje kopiering og etteraping! Du er unik! Terningkast seks!

Ønskjer deg ein SKAPANDE dag :)

Klem frå meg...

Anemone sa...

Pokalen tar jeg til meg og plasserer den strategisk på bordet her. Da ville jeg sett maska på gubben som har fått "sine pokaler" stuvet inn i et kott for år siden !! Sørget mye over de gjorde han, likte vel å se dem nå når han ligger lett henslengt i sofaen og ser tv tenker jeg...., men en skal jo ikke hvile på sine laubær hele livet heller... få ut fenger`n si æ da !!

Whoopsi Daisy sa...

Artig krakk da. Jeg er full av inspirasjon....det ender vel i en ramme. hihihi Slik som vesle jensemann som snekra dagen lang :o)
Takk for at du kikker innom om bryr deg. Ble rørt jeg. Alt er bra, jeg er bare innhentet av hverdagen.
Til neste gang..tada
Klem fra Whoopsi Daisy

Minnelita sa...

Kjempefin krakk. Sannelig mye lurt du finner på.

Kathrine sa...

Vi tar ett kurs i gjærbakst, Gunda. Herlighet da. Dette greier vi. Ærlig talt. Kom en dag da...? Lette triks og regler...

Er i gang med en kjempetøff hylle. Du får se om ei stund. Har masse krakker stående også.Her blir det jobbing ja, fra dine ideer. Ta patent om du kan ja? Det kan lønne seg i lengden på visse ting. He..Skjønner du er mere innom blogg enn mail. Bra du jobber:-))

Tina sa...

Hei, herlig blog & ikke minst krakk og andre prosjekter! Gir deg You make my day-Award se blogen min... ;)
Hilsen Tina B

Tina sa...

Og legger ut link til deg, håper det er greit?

Tina B

ANNA-LYS sa...

Hej,
Jag länkar till denna artikel då jag tror att det är till projektet "Broer som Binder" :-D

GAWO sa...

Pokalen står fint i vinduskarmen og skinner slik at alle naboer snur seg. Tusen takk for at jeg kunne ta den med.

Du overgår Ikea. Krakken bør du ta patent på!!