Sider

lørdag 16. februar 2008

Takk alle sammen !

Takk for kommentarer i mitt forrige innlegg, og jeg må vel følge opp temaet;)
Mitt kjære, gode kamera måtte skiftes ut og fyren på fotoforretningen mente det var fra steinalderen og klart for utskifting ! Gjett om jeg kommer til å henvende meg til den karen igjen..? Nope;)
Men på torsdagen kjøpte min Valentine et nytt kamera til meg, så nå driver jeg og tester ut her men jeg savner nok det gamle ja...Krepsemenneske som jeg er.
Testing, testing, testing. Artig ja! Og vinen i karaffelen på brettet her skal taes ikveld, vann er ikke det eneste jeg inntar da, selv om dere kanskje tror det;)
God helg alle sammen!
Klem fra GundaM

6 kommentarer:

kathrine sa...

Håper du inntar litt av det virkelige livets vann(drikke) da:øl. Mørkt, godt, tykt øl..
Kos deg. Kathrine

GundaM sa...

Jada, jada! Bokkøl, ingenting slår jo det da...

Vi må ta en hyttetur igjen;
Vin,bokkøl og kamera!
Jeg kjører og du holder hytta...Hi,hi bare sett en dato, helst uten snø da.

Berit sa...

Gratulerer med nytt kamera! Det er en utfordring med nye kamera, jeg har ikke funnet ut av alt på mitt enda, det vil si jeg tar meg ikke tid.
Flotte bilder iallefall.
God helg til deg også!

RuneE sa...

Lykke til med nytt kamera (det ser ut for at du begynner å få taket på det) - og rødvin...

Anemone sa...

Grattis, heldig du... sikkert velfortjent min venn.

Ida sa...

Livets vann = Aqua Vitae. ;) Hehe.

Gratulerer med nytt kamera! :) Kos deg og lek deg.

God søndag.