Sider

torsdag 27. mars 2008

Bizzi...

Travle dager. Man har jobb og kanskje enda en jobb. . .Og en hobby!!! Heldigvis har jeg en mann, heldigvis har jeg bil. Jeg er sjåfør til ungene og.
Slik livet er her å nå kan jeg ikke ta på meg alle oppdrag jeg får når det gjelder healingen jeg driver på med, men når tegnene kommer og ting kommer så klart fram i dagen er det bare å gripe de muligheter som kommer. Føler meg priviligert som kan drive på med alt dette...

Og ja, ikke så mye tid til overs for denne hobbyen min drivved da men notis-boka blir flittig brukt til å skrive, tegne og notere i ;) Så til våren, sommeren;)) Bordet med glassplata på over her står for tiden i stua, men blir snart bært ut i hagerommet igjen....


Og denne min noe rustikke benk står lagret bak senga på soverommet...Med deilige puter i;) og jeg har lovt min mann den også skal ut i sola, regnet, fuglene og alt det grønne ute her. Når det våres! Enda er det snø, masse snø på plena...
Da kan vi grille, spandere på oss en pølse med brød eller bare en milkshake;)))Rabarbrapai men havregryn!!! Nammis ja;)
Og så har jeg masse prosjekter med disse herlige, grå værbitte plankene... Må bare se til å skaffe meg mere først men hvor..?

Og disse øksehodene mine da! De skal jeg ordne snart og legge på bloggen. Promise;)

Love and Light og takk for alle kommentarer!

13 kommentarer:

GundaM sa...

Og ja, alle bilder her i bloggen har jeg tatt selv men savner jo mitt dyrebare kamera da som drukna....

Alex sa...

Heisann :)

Kom innom i morra da på en kaffekopp !!!
Må legge de små !!!

Klem

GAWO sa...

Så mye fint trevirke du har og alt du utrolige du tryller fram av det. Den benken framfor vedstabelen er helmax.

Så du driver med healing? Ååå da skulle jeg ha tatt en tur opp til deg nå. Jeg har plutselig fått så vondt i kjeveleddet. Enten har jeg ledd sånn av å kikke innom Anemone sin blogg, eller så har jeg bitt tenna sammen i ren frustrasjon over været. Men det går sikkert snart over.

frk. vims sa...

å så masse fint du har laga, du er så flink!!! :)

og den lille bartetvisten på slutten.... jeg bare måtte! :D

fikk vimsebror til å ta bildet for meg en gang jeg skulle lage en ekte trønderøl til ei venninne som er så fasinert av trønderbarter.
Dahls med bart på :D

Anemone sa...

Kreativ kjærring ja. Slkt liker vi, bare nå den våren kommer.
Tiden strekker ikke til her heller. Kaster rumpa nemme datan et fem minutt for en bare MÅ se hva som foregår, mens kjøkkenbenken er full av Rema poser som skal pakkes ut.

Nei, det var den lille kummen/skåla som står ved siden av en kaffeboks så vidt jeg husker... du ser den vel i bloggen... Skulle gjerne ha hatt den jeg ja... for har jo ingen slike vet du :-(

Og i morgen er det sky watch igjen... fatter ikke hvor ukene går...???

Kom og heal meg litt for stress og jag du...please...

Ida sa...

Jeg trenger både healing og noen stilige dingser av ymse art av drivved osv. Det er så tøft! Det er herved bestilt. Hehe.
Det kan være kjekt og bra å være "bizzi". Ett tegn på at man har det bra! :)
Så, får du stresse ned i helgen og kose deg! Det er nødvendig det òg.
Ønsker om ei god helg med en laaaaang og veldig personlig klem på torsdagkvelden! ;)

Nilla sa...

Nå skjønner jeg ENDELIG!!!!
Det er DU min gode venn, som har smittet meg med driv-ved-sankings-
syndromet!!!
Å takk skal du ha:)

Marie sa...

Fine bilete! Takk for kommentar. Det er nå nesten sky watch alle bileta hos meg da :(

God helg, kos deg midt i travle dagar :)

Whoopsi Daisy sa...

Så mye fint du lager :o)
Også syns jeg du bare skal skrive om opplevelsen din. Det er jo det vi har blogglandia til. Her kan man skrive om alt som hjertet begjærer. Hopp idet!!!
Jeg venter spent
Klem fra Whoopsi Daisy

FANCY sa...

I'm like a bird who is full of breaking gossip - you don't want to miss this...Take a look in my blogg-post ;-)

Fru Pink sa...

Må si jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din av livet som raser av gårde i superfart!!

Du lager og får til så mye fint:) *Beundrer*

:)ann helen

Mona. sa...

Hei !! Og tusen takk for at du vil linke meg,bare koselig det kan du skjønne :O) Jeg nyter dine driv-ved-bilder,stadig vekk,du er bare helt utrolig kreativ !!! Har lyst å lage meg en sånn benk som du har.....men nå må jeg snart ut å finne mere emner,har brukt opp allt til skilt.....så nå kan snøen bare forsvinne,så jeg kan gå i fjæra .... Kos deg da,og ha en super helg ;O)

Mona. sa...

Takk for innbydelsen...kommer til å være med dere i drømmene,vær du sikker !!! Og legg gjerne inn bilder av turen....hihiiii :O) Kos dere iallefall,så venter jeg spent på nye ideer og prosjekter fra ditt kreative hode :O)