Sider

fredag 28. mars 2008

"Middag ! ! !

Når dagene er travle er det lettvint å ty til ferdigpizza... Og mitt pizzafat er fra min gode venninne Kathrine ;) Har sett i bloggen til Paal L at også han har et lignende fat han bruker;)
Opprinnelig er det vel en slik spade de skuffa korn med i gamle dager!
Gjenbruk er det no ihvertfall ;)

Vann i glass og flasker, også mange av disse flaskene har jeg fått av min gode venninne.

(Synd tulipanene i forskjellige farger ikke kom med på bildene...)


COLOR !

Herlig, elsker det og passer i et hjem med barn ! Her ble faktisk hånden til storebror Jo med, ikke enkelt å få med den karen på bilder;)

Og de stripene der bak..? Det er faktisk vårt kjøleskap, tapetsert med voksduk.

Enklere med lillebror Pe da ! Han er ikke tungbedt til noe, ehhh nesten da;)

Måtte jo bare kjøpe mange oppvaskbørster når de er i så herlige farger som dette! Og lillebror rydder bordet, pappa var jo borte dagen her.....

WOW, tror det må være vår i luften..?

Og dagen imorra..? Er blitt spurt om å bli med på tur i fjæra av en jeg er veldig glad jeg kjenner og som jeg tror blir glad når hun ser innlegget her ;)

25 kommentarer:

Anemone sa...

Friske farger ja..., og en kjenner en blir glad av dem også faktisk.
Deilig....

...men æ å vil værra me i fjæra ja !!! æ vil æ vil æ vil....hørre du kor æ legg i gålve å sparke å grin ??? (men skal visst være skjåfør igjen for noen tenåringer som statser på å ta over etter Åmot og Kjus .-(((

klem herfra en fredag kveld.

GundaM sa...

anemone- ja, farger er herlig(selv om storebror nok syntes det var litt for mye rosa da...)

Bare kom bli med du, skal visst i retning melhus, bergskleiva...?

GundaM sa...

anemone- jeg slapp bli med til Storlia på nedoverski imorra jeg da. Phu

Anemone sa...

Å trøstes min har Melhus glidd ned i fjæra ???

:-)

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Oh My! Så deilige farger , blir alltid så hoppende glad når jeg kommer inn her jeg ! En fantastisk helg blogg har du :)

Kos dere i fjæra !!

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Herlig ja, ....uah !

Anemone sa...

Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg vært frekk nok til å hvie meg med ja !! Tur i fjæra ligger nok for denne damen også. Og Børsaberga kjenner jeg jo...

Ha en topp tur da, og TA bilder !!

Mona. sa...

Så Melhus er stedet for oss rekved-gærne damer....hmmmm,der har jeg slekt,kansje jeg må komme innom engang....og takk for pizzaen,forresten :O) Ikke visste jeg at oppvaskbørster kan være så dekorative,men det var før.......!! Kos deg da,og god tur,sitter på skuldra de,jeg !!!!!!

Storeflittig Solveig sa...

Benken din er fortsatt fantastisk:)

Jeg liker flaskene dine så godt, særlig at de går i litt "gusjne" farger, (det var et kompliment altså, hihi).

God helg!

вεдτε sa...

Så det er grandis som er tingen når mannen er borte? :P
Så koselig det var med de vårlige fargene! Får håpe våren kommer snart :)

GundaM sa...

anniche- jeg blir så glad når andre blir glad;)En herlig blogg du har og!

anemone-mulighet...? Kom da om du tør;) Hi,hi skal ta bilder ja om ikke annet har nok min følgesvenn kamera tenker jeg!

GundaM sa...

mona- ja,tror da bøsabergan ligg i Melhus kommune..?
Uansett,sett deg på skulderen og bli me du å;)

store flittig solveig- jeg elsker jo glass da og spesielt grønnt... Disse gusj-grønne er gml ketchupflasker tror jeg.Tar alt som komplimang jeg da;)

GundaM sa...

beate- neimen så trivelig da at du kikker innom tante Mimmi;)
Ja,skjemmes vel egentlig av grandisen da...spiser vel d 4 ganger i året,hater jo frossenpizza. Hils Rexe boy;)

Fru Pink sa...

De flaskene var lekkerbiskner må jeg si! Knall med farger når det nærmer seg våren!

Striper er superfint, helt enig! Så på stripete stoff til senegavlen også, men stoffet var ikke bredt nok til at jeg kunne slippe å skjøte..

Ha en super helg:)

kathrine sa...

Du så rørt jeg blir;)) Koselig å lese bloggen din i kveld, Gunda. Min gode venninne! Og du? Kan vi få til fjæreturen på Søndag litt utpå dagen?:-)))
Skar seg i morgen med syk minstemann og arbeidene mann og storesøster på hyttetur.
Men skal vi få det til på Søndag??
Krysser fingrene++

Stooor Fredagsklem til ei som ble KJEMPEGLAD av innlegget ditt i kveld...

Kathrine

GundaM sa...

fru pink- sengegavlen ble kjempe den! Hvit bakgrunn; da passer jo alt av sengetøy til ;)
De stripene på kjøleskapet tar meg to sek å rive av og så, vips ... kanskje blir det svart neste gang eller no`retro... Begynner å digge d og no!

kathrine- jada,søndag er satt av.greit d sjø;)
Men d blir vel slalomski imorra da om jeg ikke finner på en unnskyldning....
-Hmmm, kanskje si jeg skal møte anemone..?

organic-lizzi sa...

Hjemmelaget pizza er best!!
Her var det mye farger:-)
Står ofte å lurer på hvilke av de de deilige fargene jeg skal velge på oppvaskbørsten!...og her gir du løsningen på "problemet"..:-)
Glassbordet på innlegget før var dødlekkert!!
Skikkelig deilig helg til deg..
Stooor klem fra Randi

Ida sa...

Herlige farger! Til å bli glad av! :)))
Kos deg og god tur i fjæra.
Suss og klem. ;)

Skrapkaka sa...

Ojsann! Det her var en spennende opplevelse må jeg si! Har kost meg gjennom hele bloggen din nå, og er skikkelig imponert over alt du lager! Helt utrolig hvor mye kreativitet du har:) Her kommer jeg nok til å hente mye inpirasjon kjenner jeg:D
Ønsker deg en strålende og kreativ helg videre:D
Annicen

kathrine sa...

Grå værbitte planker finnes på to plasser jeg veit om. Kan ta med om du vil, skal ta med endel til meg selv og. OK?
Skal ha sauemøkk til gjødsel i hagen snart. I samme bygt det.

Klem Kathrine

kathrine sa...

"Bygd" mente jeg. Går litt fort i dag. Sikkert vinden..

Kathrine

Trønderpia sa...

For noen vårlige og flotte farger. man blir i så utrolig godt humør av slike friske farger, rart da at så mange av oss har en slik hang mot hvitt....

What!?!?!
Her leser jeg på kommentarene dine at du skal i fjæra i Børsabergan!
Kjære deg, først en liten smekk på fingeren. Børsabergan ligger i Skaun kommune, og Melhus har heldigvis ikke sklidd på sjøen ennå.
Og i Skaun kommune bor denne damen her, Børsabergan ligger bare rett neddi høgget her.
Også vandrer du rundt i nabolaget uten å si i fra....skam deg!
Børsabergan blir faktisk midt i mellom meg og Ingrid (Ingrids blogg), vi er nesten naboer, hadde vi ikke hatt bergan i mellom oss.
Neste gang du skal hit, må du gi lyd fra deg!
Håper du fant noe fint, er alltid masse rekved på hele strekket fra Børsa til Buvika. Når vi tar med barnehagen ned i fjæra, finner de alltid masse flott rekved, som setter fantasien i sving.

Håper du har en fin lørdagskveld, selv om jeg kjenner jeg er litt snurt fordi jeg ikke fikk være med i dag, tjihi =)

Trønderpia sa...

Og hadde jeg tatt meg tid til å lese alle innleggene, hadde jeg sett at turen ble utsatt til i morgen.

Så da skal jeg slutte å være snurt, hihi.
Kanskje jeg heller skal gå å legge meg og hvile hodet, slik at jeg får med meg alt når jeg leser... :)

Trønderpia sa...

Glemte å si at det er det flotteste pizzafatet jeg noen gang har sett!

Anemone sa...

Nei fader.... har dere blitt tatt av floa ???? Venter spent på neste innlegg jeg nå...