Sider

lørdag 22. mars 2008

PÅSKE KONKURRANSE !

Fikk så lyst til å prøve meg på en påske konkurranse her inne ;)
Og spørsmålet er som følger; Hva i alle dager har jeg lagd her...?
Hva er dette, eller hva brukes det itil nå idag....?
Bruker jeg det til å sette skåler med kjeks og påskegodt på....?
Eller er det rett og slett en dings for å sette fra seg fjernkontrollen på...?
Synd jeg ikke tok med øverste del av innstallasjonen...
Da hadde du nok lett greid å se hva dette er blitt til ;)
Hva tror du det er? Har du lyst har du nå muligheter til å bli med på trekningen av mine svært så "ettertraktede" påskekyllinger, lagd av drivved, fjær og humor!!!
Fortsatt god påske ;)

20 kommentarer:

Alex sa...

Gubba...Dette var vanskelig altså....hmm du er ikke ett a 4 menneske akkurat...men ka du bruke det ???
Vet ikke.

Dorull holder ? Krok for å hege klær ?

Vet ikke ....

Men du har du hønsenetting ?
Til skapprosjekter

Alex sa...

Ok ...synd med nettingen altså :)
Energien...vet ikke...hvile og ....vet ikke.

Setter ikke spm på det. Tar bare i mot æ

GundaM sa...

alex- nei, sorry hønsenetting har jeg ikke nå;(
Feil gjetta var d å...

Berit sa...

Hei på deg. Denne tror jeg du skal ha på kjøkken og henge og kjøkkenhandklærne på.
Spennende saker. Du gar jo brukt noe lignende på badet til handkle, og dorullholder.

Godt at du er bedre nå og at ting går seg til.

Ha fortsatt fin påske.

Marie sa...

Neimen om eg veit. Ser nå litt halvfarleg ut syns eg, hehe

Eg får kikka innom igjen, du kjem vel med løysinga med det første tenker eg.

God påskehelg :)

GundaM sa...

berit- nei,men den kan vel holde til på kjøkkenet kanskje men det er en rustfri sone;)

marie-ja,der sa du det.Halvfarlig ;)Men det er noe mere og! Hi,hi artig du ja!

Til dere alle- nå ser jeg hvor tragisk dette innlegget egentlig er, men jeg lar det nå bare stå siden dere har begynt å svare;)
Kanskje gjetter noen av dere riktig snart også;)

Minnelita sa...

Hei. Det må no være en slags krok til å henge opp noe på, som kjøkkenhångklær osv. Eller kanskje støtte til kokeboka?

Evami sa...

Hmmmm,det der var vanskelig.. Kanskje en seviettholder,eller bokstøtte???

Så synd at ungene har vært syke,typisk det når det er fri.... Håper at dere har fått kosa dere alikavel:) Godt å være litt inne også,selv om vi ha hatt ei fantastisk påske her i Trøndelag... Selv om det har vært littt kaldt de siste dagene..... Nyt de siste dagen av ferien:)

GundaM sa...

minnelita- nei, feil på deg og;)

evami- sorry, feil der og...

Alex sa...

trenger mere å gå på her,,,,ikke tragisk, men artig :)

GundaM sa...

Alex- hmmm, hva kan det bli...?
At den kan flyttes hit og dit...
At den er ganske så tung...

Og nå er det bare fire timer til fristen går ut ;)

JULIE K sa...

Ha ha så morsomt med en konkurranse da. Jeg tror du har godteskål i den, syntes den passet perfekt til det : )

Kjempekos å møte deg på stranden. Gleder meg til snøen forsvinner for da finnes det mye rart i fjæra og mye fin drivved.
Stor klem : )

Miamor sa...

Nei æ prøve itj en gang æ....Har kobla ut de små grå nå!! Det er jo ferietid.. Håper du har bollen,,kommer innom deg jeg da..Sotramann ja..spennende..begynner å lure på om det er noen i nærmiljøet veit du...Legg av noen orismer også da..:O)

GundaM sa...

julie k- synd, du bomma du og;(
Ja, for en nydelig strand det var. Må ta entur igjen,sikkert fint på ettersommeren og?
Missunner deg beliggenheten;)

GundaM sa...

Miamor- ferie du lissom;)
Ok det ja, min mann sa dette var håpløst vanskelig....

Og ja han fra Sotra. Trivelig kar!

Alex sa...

Bra du er fornøyd !!
Du lager du ett skap til meg med de gammle vinduene jeg har har du gratis hårklipp, farge, striping, kurbehandling for hele familien din resten av livet !!!

Tenk på det du !!!!

Anemone sa...

Hmmm... ville nå gjettet på en bladholder jeg da ??

GAWO sa...

Huuuum.. ikke lett dette. Du lager så mye spennende og når vi bare får se en liten del er det ikke godt å vite hva dette er. Det er i hvertfall ikke kroker til å henge noe på siden de er nederst mot bordplaten/gulvet. Kan det være foten på en lampe??
Jwg venter såent på løsningen.

Håper du er i fin form igjen. Det er heldigvis jeg. Fortsatt god påske til deg.

Min verden sa...

Den fine hvite skal jeg brenne opp til neste vinter. Vi har så mye "søppelved" - du vet alt må brukes opp, tørr gran, råtten furu osv. Når det er fin, hvit ved slipper jeg å bære så ofte :-) Så var det konkurransen - hmm.. Kanskje godteskål, fordi det er det eneste du trenger ute i vårsola. Du skulle hatt en til til kaffekoppen. Var det flere spørsmål? Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Jeg deg opp hos meg "så glemmer jeg deg ikke". Det hender jeg er inne på fine blogger som jeg ikke finner igjen. Hanne

GundaM sa...

alex,anemone, gawo og hanne- bra gjetta men... Nesten på deg da hanne...D med kaffekoppen;)men det er nå en lysestakegreie da;)