Sider

fredag 27. juni 2008

Kraftig driv ved kløyvd i to ble brukt som rist ved siden av stampen. Fortere tørr på beina ;) Utsnitt fra enden av stampen igjen. Syltetøyglass, et prisme...Og selvfølgelig vasket og tørket tang.
Piggtråd har man masse av... Bestandig samla på det av en eller annen grunn. Døra brukt i bakgrunnen kommer fra Containergirl selvfølgelig;D og skjermer for innsyn og vind.
Så nå gjenstår det å prøve bade stampen da. Lovte lillebror å kjøpe skum imorra, masse skum! Det skulle han ha og masse varmt vann om vi fikk til det ;)
Det ordner seg nok! Og om ikke været blir så fryktelig varmt så har vi jo i det minste enda et blikkfang å hvile øynene på her ute;) Og så håper jeg lillebror blir fort lei badinga så jeg får en stund for meg selv der ute;)
Ha en riktig fin helg der ute alle som en, menn som kvinner;) Liten som stor, kos dere alt dere kan det skal ihvertfall jeg gjøre denne helga!

7 kommentarer:

anneskreative sa...

Hei!
Jeg sitter her og beundrere de fine stemningene ,,, de renskurte trebitene,,,,den rustikke atmosfæren.
Så koselig du har gjort det
Håper du får mange fine stunder i stampen din i sommer
Klem Anne

moseplassen sa...

for ett funn!
Det ser riktig deilig ut, du får ha en riktig koslig helg :)

posidriv sa...

Herleg! Det er den koselegaste badestampen eg har sett på lange tider!

Ha ei fin helg! :)

Randi sa...

Du, fant du denne på Levanger!!!! og nå ROPER JEG!! WRÆL!! en sånn står på ønskelista mi....også så nært som på Levanger da. At jeg ikke visst det....ARG!!
Åhhhhhhhhh...kommer ikke over dette før jeg finner en ny...hihihihihi

Ellrs får jeg snike meg inn i hagen din og låne din da...hehehehe.

Nå håper jeg du har kommet opp fra badet ellers får du kose deg i stampen i kveld også.Og jeg er IKKE noe MISUNNELIG....neheida......oser av ironi...;0

Klem fra Meg

Trønderpia sa...

For en herlig liten spa-avdeling du har laget!
Og så mye penere enn de svære spa-monstrene som folk har i hagene sine.
I fare for å fornærme noen, så kan jeg bare si at noe sånt kommer ALDRI inn i min hage!
Med hadde jeg funnet enn sånn lekker stamp som du har, så skulle jeg jammen meg vurdert ute-spa jeg også :)

Kos deg i stampen, Gunda!

Klem fra Vibeke

Magny sa...

ååååhh såååå koselige bilder! stemningsfullt....

GAWO sa...

Du er kreativ som få. Jeg har også badet i stamp. I helgen, og det var første gang jeg prøvde det. Men da var jeg ikke alene gitt. 12 mann i stampen og skikkelig moro. Hos deg så det skikkelig trivelig ut. Og du vet å ta trivelige bilder. :-)