Sider

fredag 27. juni 2008

Nå skal jeg søren ta meg kose meg her!

De siste ukene har vært travle og lille meg har ikke hatt mulighet til å utfolde meg så masse kreativt som jeg gjerne skulle ha gjort...
Blir stressa av bare å gjøre ting en må men ikke har lyst til. Møter her og der, grilling der... Kjøring og levering. Men i ettermiddag! Yes, jeg fixa mitt nye spa! Ute i hagen, under åpen himmel . Benyttet meg av godværet og selvfølgelig måtte det komme en regnskur men det gjør jo ingenting;D Her skal det være vått !!!
En gammel stamp som skulle hives måtte jeg jo bare kaste meg over. Gutta på avd Levanger har hatt denne stampen i sjappa si lenge men ble hivd ut da ingen var interessert i den... Da var jo jeg der og ikke tungbedt må vite!
Så i ettermiddag har jeg fyllt opp med vann etter endelig å fått den tett. Har brukt noen uker på å "trutne den da og satt på nytt bånd på den.
En gardin av noe gammelt stoff brukte jeg til å henge på toppen av ved- stabelen og en krakk jeg aldri har funnet noen funksjon for ble satt til å holde det til siden.
Hmmm, så nå håper vi knotten holder seg unna og at godværet kommer for fullt!

6 kommentarer:

Petunia sa...

Det høres ut som en god plan og for et spa du har fått deg:) Ble rent misunnelig. Men du har fortjent det og jeg håper du får en flott helg!

jorunnslilleverden sa...

Oj, det så flott ut! En herlig lite oase det der ja :0) Man skal ta seg tid til å unne seg litt luksus vet du, det er vel fortjent.

Miamor sa...

Du er et naturbarn du min venn!!

Det ser bare sååå herlig ut!
Hvor stor hage har du egentlig??
Alltids plass til noe nytt??

Får du noen gang inn ei settekasse, vet du hvem du skal reserverer den til!!!

mellomstejenta klarte selvfølgelig å velte hele settekassa....

Godt å ha en tålmodig mann da, ja for makan til puslespill...

organic-lizzi sa...

Fy søren såååå deilig!!
Verdens beste helg& Stooor klem fra Randi

Anemone sa...

Nei men... badenymfe :-))) Gjør vel ekstra godt for deg å bade som omgås "lopper" hele dagen, eller.... det gjør vel forsåvidt jeg også :-))gamle antikviteter i form av mennesker.

Stampen ble jo bare så dritt lekker da, men tviler nå på at du har varmtvann i den kranen din... eller er det vann rett fra det innerste av Hell ??

Flott lordag kveld videre til deg.

GundaM sa...

Jorunn- kommer ikke inn i din blogg jeg;(