Sider

torsdag 17. juli 2008

Bloggdamer; Litt av en gjeng !

Idag, rett før jeg fikk besøk av gjengen dere får se under her, måtte jeg i garasjen om mekke litt. Dro fram skrothylla mi og på med arbeidshansker;0)-Ska du sveis no...? Sier gubben idet han går forbi og smiler.Jeg sier neida, bare dra du jeg bare tar litt ståltråd istedenfør sjø.... Denne sveisinga er ikke for meg; tolmodighet...hva er det..?
Hender og føtter, herlig rusta!
Smykke må på, selvfølgelig!!! Alle vi bruker da det...?

Og her kommer så gjengen på dagens hagevandring;

-Først ut er Anemone. Selvfølgelig;-) Lovte henne ikke å ta bilder av hode og hår da og det respekteres! Hun hadde den største matpakka her idag men var vel den slankeste av oss;0)))

Og hun skulle absolutt sitte på den hvite plastgreia oppå rabarbrabladet som hun hele tiden måtte plukke på ...


-Også har vi Miamor! Hun ville så absolutt sitte på stolen ved dammen. Håpa vel det skulle komme noe driv ved rekende der borte;0) Og så var hun jo litt sliten og da pga all reisinga i det siste.


Benken....Benken, hvem sitter der på benken?

-Hmmm, selvfølgelig. Kathrine!!! Hun blånekta flytte seg derfra og sitter der vel enda. Med et glass vin eller to ;0)Mulig jeg må bytte bort denne benken med et av bildene hennes...


Og hvem der? Gjemt mellom bregnene? Petunia! Vakre Petunia;) Ville sitte litt i skyggen der borte... Skjønner henne godt! Måtte hele tiden fikle med sin nye mobil og da.....
Og her, i det romantiske hjørnet..?
Hmmmm, Nilla jo. Divaen fra fjæra;0) Neglelakken vises ikke da men den anes;) Knalle rød!

Og her, ifra Straumen til stampen tro...?

-Randi selvfølgelig!!! Og hun nekta plent å reise seg derfra....Stampen sku hu ha om hu så mått sætt på hjul og trill den hjem;0)

Og jeg, vertinnen oppi det hele....?

Jeg ble så matt at jeg bare satta meg i trappa og der sitter jeg vel enda og ruster!

Og tusen takk for besøket damer. Også alle dere som ikke er med i innlegget her;0)

14 kommentarer:

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Gud så artig innlegg. Du e så kreativ!!! De rustne damene dine var jo så fornøyelig å se på.

Dine rustne medbloggere er jeg alle innom - jevnlig - og liker dem veldig godt.

Din også!

Ha en fin kveld.

Klem fra Marit

Randi sa...

Æ flire så tåran trille...hahahaha...den va bettre mæ dagens!!!
Skjønner ikke hvordan du kommer på alt jeg nei...men du og du som det stemmer...kommer jeg meg oppi en stamp så flytter jeg meg ikke før jeg har fått den hjem...hihihihi

Gubbadarius.....du satt mæ heilt ut med den kommentaren.....
hahahaha

huff ett glass vin så e æ kaputt....jaja snart helg
I morgen e det oppdatering fra denne dama. Jobbhelg og så e det snart ferie!!JUHUUUUU.

KLEM

Anemone sa...

Nei og nei for et innlegg!!!! blir oppspilt av adrenalin jeg nå som skal finne puta mi snart...

Gud som jeg har smilt og ledd, deilig det i dette vær.. nei, det var sant det skal vi ikke snakke om nei....

Og SLANK!! du di tollsjor..., hvor har du det fra... Spiser som en helt ja desverre. har akkurat klasket innpå 3 grove skiver med kvitost her nå, og når jeg bakte utendørs her i dag, ble det jaggu massevis av kremtopper også gitt, kakestrø på en våt finger osv osv... skal sanrt til å feire brusdagsselskap her skjønner du, ihelgasvingen. Og alt skal mor ordne nå før vi drar på ferie... typisk!! Skulle nesten tro den parabolen var min egen, men en slik har vi aldri hatt, HELDIGVIS!!

Nattakos herfra. En dag igjen her nå så..., håper jeg ikke jeg ser en legefakk på 4 uker :-)))))

Kathrine sa...

Å JAA...Bytter ett bilde mot DEN benken da!!! Neida, veit du er glad i den, artig besøk på deg i dag:-) I dag blir det forresten øl ja. Sommer det, i Trøndelag og(?)

Og jo! Den sveisinga ER noe for deg. Du bare veit det ikke enda. Bare vent du.

Og neste gang må vi damene stille opp for deg:-)))

Miamor sa...

Herlige Gunda!! Du er bare topp!! HAdde vel en omgang i SPA-en hele gjengen etterpå ve??? SÅ vi kunne ruste litt til...
Du er så kreativ :)
Ja, det er litt av en gjeng..

Huff som vi heill på innpå her...kan snart itj tenk på ainna enn bilda te nytt innlegg!
E vel det at vi har behov for å trøkk oss ut..unnskyld.uttrykk oss...
Ska si det hjælpe på kreativiteten, og det åse verden på en annen måte, dette med blogginga! Gla at æ heiv mæ på ja..

God natt!! Sov liiite i natt...savne tempurputa mi!!!

tinemor sa...

Ha, ha
Du så kreativt innlegg!!
Litt av noen damer på besøk!
Og beskrivelsene, ja dem satt ;-)

Digger rust!
Ha en hærlig helg!

fru Pink sa...

Hehehe,guri så herlig innlegg!
Bursdagen min var i juni, bare flittigene som er litt treige med gavene;) Så jeg er ikke krepsefrøken, men tvilling!

jorunnslilleverden sa...

For et besøk du har hatt! Må ha vært livlig hos deg;0) Men jeg syns de var litt sære disse damene? Skulle bare sitte her eller der, vil ikke fotograferes sånn eller sånn... *ler*
Ja du lager noen artige innlegg du Gunda!! Og det er jammen fint, for en god latter forlenget som kjent livet :0)

Runa sa...

;-) ;-) ;-) ;-)!!!!
Jeg deler herved ut KONGENS fortjeneste medalje i KREATIVITET!!!Er det noe rart at man blir sittende i morgenkåpa til langt utpå morgenkvisten..knottende på pc`n!

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Synd du la igjen engelen hjemme, hadde vært hyggelig med personlig overbringing :-) Men send den pr post du. Og oppgjøret må du fortelle hvordan.

Likte dine fil-de-fer i innlegget under. Bruker mine som brød-korger og litt frukt jeg også. Også elsker jeg å kjøpe servietter i ulike farger og mønstre for å legge oppi. Det frisker opp.

Vi har holdt på ute i hele dag - bare SÅ godt at regnet endelig stoppet og sola fant veien hit igjen.

Og ang innlegget på min blogg er dette min måte å samle frø til neste års stemorsblomster ;-)

Lørdagsklem herfra også.

Berit sa...

Hvor tar du det fra????
Heeeeeerlig!!
Koser meg alltid her hos deg og nyter dine sprell!!!
Ha en fin helg.
Klem fra meg.

Berit sa...

Ja Marie har vært min brev-venninne fra vi var ca 10 år, og vi har reist og besøkt herandre jevnlig, har født våre førstefødt på samme dag til og med!!

Og det hadde vært veldig kjekt om dere hadde hatt tid å komme til meg også da, på hytta. Det er ikke med enn 30 minutt fra Marie!

Sigrunn sa...

For noen herlige damer!!! Helt utrolig.

Tante Mimmi sa...

tihiii! så hærlegt!
Eg er akkurat komme inn dørene! Måtte kikke litt rundt i "bygda" før eg kryp opp i køyen! Så kom posten på døra og der låg der ein hentelappe!!!!!!! Søren pip! at det er sundag i mrg....no må eg prøve å være tolmodig!(...)
Du er tuddelituu heilt superduper!!!
natta!