Sider

mandag 21. juli 2008

Da er det servert ;0)

Hei der, etter å ha sett i bloggen til denne damen igår ble jeg helt satt ut...Av latter! Har du sett noe slikt, sjekk de føttene da;0) Og så plutselig står det at hun har bakt kake og at jeg har bursdag...Idag!!! Ok, da må jeg bare bli med på leken da ;)Bursdag..Jeg..? vel, hadde jo ikke tenkt å lage et blogginnlegg om det da men føler noen kommer til å stikke innom og gratulere meg etter Anemones innlegg her igår, så jeg baker en kake til og setter fram i samme ånd;)
Javisst er dette en hageblogg , javisst er dette en interiørblogg men her er det og rom for å ha det gøy. Humor er en viktig del av mitt liv sammen med litt ironi.

Denne fil de fer stett fatet har jeg kjøpt av noen herlige jenter som driver Olivias Hus her på Stjørdal. Er du i området anbefales det så absolutt å stikke innom de. Lurer på om jeg ikke må stikke innom og kjøpe meg noe blomster...
Ellers spirer og gror det her i hagen og. Akkurat nå er det disse nelikkene som står i full flor. Kjempesøte, gamle planter som kommer igjen og igjen hvert år til samme tid;0)

Akkurat tidsnok!
Vel, ble du ikke mett av min øksekake så ta et stykke til av Anemones herlige kaloribombe og;)

Ha en fin, fin dag allesammen ;0)

20 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

He,he! Kaka var nyyyydeleg! Kan eg få oppskrifta?!
********Grattis med dagen!*******
(3 dagar etter meg;) )
Håpar du får ein strålande dag og at du ikkje går i lufta av kaka til Anemone! I morgon skal eg hente "bursdagspakke" på posten!;)
klem!!

Miamor sa...

Gratulerer du flotte dame!! Ikke et år eldre..heller yngre kan jeg tenke meg!!! Man holder seg ung av alle kreative krumspring :9 Skal være bedre enn annen trim har jeg hørt...

Litt jernsmak, men takk forserveringa min venn :)

Min verden sa...

Hehe - ja du/dere får det til. Det er utrolig morsomt med dere som leker med former og får det til. jeg må også si som deg at av Anemone ler jeg så jeg griner innimellom... Kaka di var bra også. Hanne

Min verden sa...

.... trallala - og gratulerer med dagen. Blir så hekta på det jeg skriver innimellom at jeg iblant glemmer de viktigste tingene! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN...

Stine ☆ sa...

Hehe... Flotte kaker dere har bakt ;) Gratulerer så mye med dagen! Ønsker deg en strålende dag!!
Klem

ArneA sa...

GRATULERER MED DAGEN
Spis kake med måte

Evami sa...

Først av allt gratulerer så masse med dagen:) Og for ei fantastisk kake du har fått av Anemone:) Den så skikkelig lekker ut:) Bursdagsklem fra Eva

Min verden sa...

Ja, det grå bordet var kjempefint. Det var et plantebord med skuffer under - helt genialt, men så var det denne plassen da :) Jeg har jo dessuten plantebordet jeg laget i stand. Det holder en stund. Yngvar sliter med å henge opp ting og tang jeg har rasket med meg og det er ikke bare bare i et murhus med teglstein. Jeg supporterer på siden ;) Hanne

Anonym sa...

Kjære søss!!;o))
Takk for kake!! Den var hard, men god;o)))
Gratulerer så mye med dagen - nyt den!!!;o))
Klem fra Litj-Søss

Randi sa...

Hva skulle jeg gjort uten den daglige fantasien og humoren deres damer!!! FANTASTISK GOD KAKE! den må jeg bare ha oppskriften på ;-))

Ha en fantastisk flott sommeruke. Snart kommer tropevarmen...og jeg LOVER, jeg skal ikke klage ett sekund!!

Klem

Betty Boom sa...

Gratis med overstått. Hva er det siste bildet?

AnneKa sa...

Gratulere med dagen og det var noen knakenes flotte kaker, både din og Anemone sin. Mitt innlegg idag er i samme ånd, rust altså. Har ikke helt vist hva eg skulle gjøre med kulene mine men eg kan servere kake på dem. Ha en fin fin dag!!!

Joanna sa...

Gratulerer så masse med dagen og hugs at ein er ikkje eldre enn det ein føler seg som!
Takk for eit koseleg innlegg på bloggen min:O) Vi baker her i huset også, men ikkje økeskaft-kake ;O)

Kos deg på dagen din!

jorunnslilleverden sa...

Ha ha jeg ler meg i hjæl av dere to altså!! En god latter forlenger jo livet sier man, og dere to bidrar godt :0)
Gratulerer så masse med dagen!!

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Dere er så oppfinnsomme dere to at vi andre bare kan le oss ihjel av alle de sprelske påfunnene.

Og gratulerer med dagen. Håper gjestene nyter en kake med jernsmak ;-)

Klem fra Marit

Min verden sa...

Mener du for alvor at du fyrer? Eller har du blitt syk, siden dagen er slutt og du fyrer? hmmmmm... Skal straks bruke min tilmålte time på TV. Liker veldig godt Tudors. Spennende historie, selv om jeg ikke akkurat er fan av engelske kongehuset (vel, litt er det, men det er mest husene, slottene, hagene). Lykke til med varmen... :)

organic-lizzi sa...

Hip..hip..HURRA!!!Gratulerer såååå mye med dagen:-))Håper du har hatt en deilig dag..
Kjempefine bilder!
Fortsatt fin kveld & Stooooor klem fra Randi

вεдτε sa...

Gratulerer med dagen kjære tante! =) Håper du har hatt en fin dag, til tross for de grå regnskyene.
Og det kjøleskapet ble da nesten tøffere nå! ;) i like it

~~randi~~ sa...

Hei og grattis med dagen - mest kreative bursdagskaka jeg har sett hittil:) Blir gjerne sterk av å spise denne? Håper du har hatt en flott beursdag! Klemmer**

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.