Sider

fredag 25. juli 2008

Fly me too the moon...


DSCN0510Jeg er vel det en kan kalles " hun som elsker lage stilleben" ;0)

Jeg bare elsker sette opp små stilleben, små verdener av drømmer og bare sitte og nyyyte etterpå... Gjerne kontraster... Det rå, rustikke sammen med det romantiske, søte... Kontraster !

Og med mitt nye Nikon P-80 koser jeg meg bare verre enn det som godt er og idag...Tenk det var for mye sol her i trøndelag til å ta gode bilder !!!!

Jeg er så glad ;0) trallala !

Og jeg som er krepsemenneske, elsker å sulle her hjemme får bare såååå lyst til å kauke; Fly me too the moon ;0

Neida, så ille er det vel ikke. . . ?

Men å løpe barbeint i sommerenga, ta bilder av sommerfuglene, blåklokkene alle insektene... Yes, nå løper jeg ivei og bare gjør det!


26 kommentarer:

GundaM sa...

Hmmm, det var jo ikke slik jeg skulle ha bildene da...Æsj, ikke enkelt dette ;0)

jorunnslilleverden sa...

Selv om bildene ikke ble der du ville ha de, så var det i alle fall vakre bilder! For noen herlige krukker!! Bare nyt livet du GundaM - syng og dans og løp alt du orker! Skal da ikke bare være alvor hele tiden ;0)

Evami sa...

Øvelse gjør mester da,kanskje det blir som du vil neste gang:)

Så koselig med besøk....

Skjønner at du koser deg med kameraet,men som du sier sol er ikke det beste fotoværet,men du det er det beste været for meg ihvertfall... Og idag har vi kosa oss ute påettermiddagen,midt på dagen var det alt for varmt for englene... Men man kan jo velge,været bestemmer ikke for en.. Og du for en frihet det er:)

Og imorra kan vi også nyte det gode været: ) Hærlig:) Klem Eva

Min verden sa...

Du godeste - nå begynner det å bli avansert å lage blogg. Lykke til med utprøvingen! Bordet var blant annet til ære for deg og en annen dame du kjenner :) Fint du likte det. Jeg liker kanna di!
Er det den fra Sverige? Eller....? Tror jeg har likt den før også ;) Ja, ja - kos deg i varmen. Her er det nesten sånn at det bare går an å være på stranden, men det er vel greit... God helg. hanne

GundaM sa...

Ja, de små muggene er fra loppis i sverige men er visstnok franske da ;0)

Nyperosa sa...

Nytt kamera ?

Ja, det kan merkes,
bildene er ypperlige.
Hva nå ?
Må også jeg kjøpe
nytt ?
Huff.

Ser jo at dine er
blitt i en klasse
for seg selv...

Bravo ; )

Au revoir.

jorunnslilleverden sa...

ha ha jeg må bare le av kommentaren din hos meg :0) Hva er det gubbene ser i disse stolene? Et mysterium spør du meg!!

Min verden sa...

hehe - du kan si mye om meg, men søt og god er jeg ikke. Sint og rosa passer bedre ;) Ja, jeg støtter den med fint vær ut august. Litt synd for kornåkeren, men pytt det samme. God helg ja! Blir fint. Hanne

Anonym sa...

Jammen GundaM... Dette ble jo FANTASTISKE bilder. Og jeg fryder meg når jeg ser hvordan du har satt sammen innlegget. Ingenting er "feil" her! Uansett, øvelse gjør mester når det gjelder Windows Live. Prøve og feile er veien mot målet, så ikke gi deg. Du blir snart en racer på dette, tru mæ!

Klem fra Marit

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Sorry, ikke vet jeg hvordan det gikk til at jeg ble Anonym. Det er ME - MARIT som la igjen en kommentar.

Ivarivrig sa...

Herlige bilder av rakved som jeg kaller det. Det gir meg tanker om min mor og hennes søstre. Jeg tenker at hele kysten hadde vært rensket for rakved, hadde dere fått gått fri :-)

ArneA sa...

Kreps, scorpion og vannmann tilhører samme element. Trigonomet er forutbestemt.
God helg

Randi sa...

wow!! knallbra Gunda!! skikkelig flotte bilder....det er det som er så moro med ett bra kamera, du får resultater som er helt perfekte.

Ja jeg sliter som bare juling for å få overskriftbildet på plass...og nå er foto guruen min på ferie. Men jeg må vel sende han en mail, for dette går ikke!!

Hvem var det du hadde på besøk da!!?+ eller er det hemmelig kanskje ...jeg har jo ikke vett på sånt jeg...hihihihi...hadde aldri klart å holde meg hemmelig nei...du hadde fått klint meg inn i pc skjermen til skrekk og advarsel...hahaha


Ha en fantastisk flott Lørdag.

Klem

Marie sa...

Gratulerer med nytt kamera!

Nydelege bilde på dei siste innlegga! Vakkert det du lagar!

Balder seier hei, han er på bloggen min i dag :)

God helg :)

Magny sa...

å spå fine stilleben...
Nydelige farger!!
koselig her hos deg~~~
- utrolig deilig vær, forresten!
-og vi skal av alt i verden i barnedåp i morgen,- vet det er hageselskap etterpå ,så de går sikkert bra...
klemmer til deg-

sol&bolig sa...

Kjempefine bilder. Nå er eg tilbake etter 3 kjempeflott uker på farta!

Berit sa...

Du, det er merkelig det der, har laget det oppsetter og er vel fornøyd, men trur du det ble som en hadde tenkt... nei!
Men dette var da virkelig flott!
Herlig å gå slik rundt og sulle og dulle.....

Engelen er kommet hjem, og funnet seg godt til rette, og den trives!!!
STOR TAKK OG KLEM!!!!

Min verden sa...

Håper du har hatt det fint i helgen. Ville bare innom å ønske deg en fin uke. Hanne

fru vims sa...

Hello you!

Du var ikke på jobb da jeg stakk innom på onsdag, men jeg fikk kjøpt lampa, og slått av en prat med han mannen som var fantastisk brun. Han viste meg et plastbord med hjul på som var produsert på Stjørdal. Trivelig kar det der :)

Jeg har fått montert opp lampa nå, og simpelthen bare ELSKER den!!!

Du var supersnill som la den av til meg!!!

Skal prøve å få tatt noen bra bilder av den i morgen, har kjøpt meg nytt kamera, men skjønner det ikke helt ennå...(aldri hatt speilrefleks før...) er visst for mørkt nå, det vil ikke ta bilder... eller så er det jeg som har dårloge vibber...vi får sjå.

Nå er det snart nattan her, men det er fortsatt 22 grader ute, tror ikke jeg får sove i natt...


Stor klem fra meg

Kathrine sa...

Gratulerer med ny blogg-) Og fortsett og lage stille ben du...Bare jeg slipper og male...He...den var stygg. Men du veit jeg har malt noen og ørten stille ben...
Det bilr iallefall ingen stille ben i kveld. Har hatt naboene på mat og vin. Koslig i varmen.

Klem Kathrine

Stine ☆ sa...

Gøy med nytt kamera da! Fine bilder tar du også. Jeg har lyst til å kjøpe et ordentlig kamera jeg også, men foreløpig får mobilen duge...

Jeg bor i Kristiansand. Det er et stykke fra Ikea i Sandnes, så derfor jeg er der så sjelden. men om et par år kommer di hit også, -og det blir bra :)

Dagny sa...

Synest bloggen din er så flott, derfor har eg delt ut ei award til deg. Den ligg på bloggen min og ventar på deg ;-)

Stor klem, Dagny

Monica sa...

Flink er du også! Du lager nydelige stilleben:)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempeflott med rustikke kontraster og naturmaterialer i ulike stilleben! :O)
Kos deg og nyt! :O)

moseplassen sa...

Så flotte bilder du har tatt! og hyggelig å få se de i så stor størrelse :D

(Men sånn ett lite tips fra en leser om du synes det er ok. Akkurat nå synes jeg din udmerkede nettside er noe rotete. Dersom alle bildene i høyre sidefelt var like brede så ville det nok hjelpe på. Velg en pixelbredde feks 250.)

Evami sa...

ØVker deg ei riktig god helg:) GLeder meg til å se nye sprell fra din side:) Klem Eva