Sider

onsdag 2. juli 2008

Frøken markblomst

Da er enda en missekonkurranse sparket igang av Moseplassen og klart jeg blir med !
Alle kan bli med og delta, spiller ingen rolle om du har blogg eller ei;)Mitt bidrag denne gang er blåklokke!
De er så vakre, så sarte så... SOMMER ;)

Må bestandig passe på å ha en vase med blåklokker så lenge den sesongen varer, og mitt navn på denne herlige blomst må bli

Blue Non ;)

Og nå er jeg på tur til plaskebalja mi ute i hagen her, kanskje kommer det badebilder senere ikveld av en ordentlig villblomst;))) Hihi, having Fun!


17 kommentarer:

moseplassen sa...

Yee! Flott blå frøken! Og et stort stikk i hjertet mitt, jeg har nemmelig ikke kommet meg i noen blomstereng i sommer, og det er et savn. Godt å se klokkene på skjermen i allefall :D

Nilla sa...

Hvis du bader i kveld så skal jeg spise hatten min....:)

(jeg har ikke hatt men)

Testa badestampen her jeg og den holdt 12 grader!!!!

Kathrine sa...

Jasså. I stampen i rosa truse:-)) Hi..Alt jeg veit. Og flotte blåklokker. Har alltid spist dem jeg da, håper de ikke er giftige. Nam! Smaker blå sommerhimmel.
;-D

Nilla sa...

Du e ikke sann!!!
Bade i den temperaturen...
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Håper noen har en hatt jeg kan spise da, helst en liten en, da jeg ikke er særlig sulten i denne varmen:)

GundaM sa...

Nilla- spis hatten din! Vi har da varmtvann må ite, slange ut av baderomsvinduet;)

kathrine- rosa truse du... satt du i ett av disse flyene som fløy sååå lavt ikveld kanskje;) Hihi

Nunne sa...

Vet du, jeg tenkte som så: HADDE blåklokkene vært kommet her nord, ville jeg tatt en blåklokke. Men det er de nemlig ikke enda...
DE ER SÅ NYDELIGE!
Jeg var speider i min ungdom og da hette patruljen vår Blåklokkepatruljen. Hvem tror du la navnet?
Du må ha en fin kveld, jeg sitter og hører musikk, det er REFLEX som synger for meg. Herlig...

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Det slår meg - når jeg ser bildene dine - at du ofte fanger det sarte i bildene dine. Så ømme og delikate. Blåklokkene er ditt sarte innlegg i kveld. Syltynne blomsterstengler som balanserer hodet på en nyyydelig blomst. Herlig. Me like!

Veldig hyggelig kommentar fra deg på bloggen min i kveld. Vit at jeg setter pris på den!

Varme klemmer fra Marit

Anemone sa...

Å ja... jeg skal delta jeg også. Men tiden løper fra meg, gleder meg nå til helg hjemme !!

Leste til Nilla at du snart har svømmehud mellom tærne ???

Miamor sa...

Svømmeknappen i kveld??

Du er så herlig...livsnyter!!

Elisabeth sms-et meg i dag ja...at hu hadd kjøpt julekula hos deg og et skrin!!

Litt misunnelig jeg da...som skulle hatt 2 nattbord til soverommet vårt..og rustikke håndtak til kommoden min...som ellers er ferdig!!

fins jo ikke maketil butikk som din...!!

Nydlige blåklokker...ikke mye blomstereng her i havgapet...men fint på fjellet i kveld..
Hjem etterpå til deilig brød som ble bakt i dag!!

Herlige sommer :)

Randi sa...

Det er sooooomer og sol!! endelig sier jeg. I dag er plassen sundsand og vi skal sole og bade oss.....herlig!!

Joda jeg skulle vært på butikken din også. Men jeg gjorde ett godt brukt kjøp på Ikea og jeg ..hihihi

Hadde butikken din ligget ved hovedveien så hadde vi svingt inn..men du vet...mannfolk....men neste gang ..da..
Nå vet jeg hvor gutta boys på Mule holder til, må vle ta turen innom dem først.

Kos deg i sommer solen.

Klem

Tante Mimmi sa...

Fekk lyst på vin eg no. Men kanskje ikkje "Blå nonne"...kanskje...
-Nydlege bileter att! nyter dei i natta!(wobs halv to..ja,ja)

Tante Mimmi sa...

DEN RAUDE VEKTA?????? Er den borte vekk???? Åååååå! Den skulle eg hatt!!!!! Norgespakke! Eg er med!
s.u snarest! Helsing desperat kvinnfolk!



(bror min stakk av med mor mi sin..og eg er sur endå..den var lysegrønn,men denne var da "frisk og fin!" )

Stine ☆ sa...

Selvfølgelig, alle kan jo ikke gi blod. Mange som ikke har nok eller ikke har mulighet av andre grunner.

Flott frøken du bidrar med i konkurransen. Blåklokker er nydelige! Jeg har ikke sett noen rundt her jeg bor. Jeg hadde tenkt å være med selv, men har ikke funnet en verdig kandidat ennå... Må vel kjappe meg om jeg skal rekke det :)

Ha en fin helg!

JULIE K sa...

Åja, blåklokker er også en av mine favoritter. Finnes ikke noe bedre enn en eng full av disse : )

Nitn sa...

Har endelig landet etter bursdagsfeiring. Twinsen ble høy på sukker og har nettopp tatt kveld. I know - bad, bad mum:-).

Nålene har dandert kjolene i kveld, og er vist fram og beundret av hele familien. Pakke etter pakke er pakket opp, og mor er, når alt kommer til alt, en fallen kvinne.

Det tar på å feire...

Ønsker deg og dine en super helg:-)

Klem fra Anita

Petunia sa...

Jeg vet ikke om det er lov å gå inn til de nadre kandidatene og legge igjen kommentar eller om det blir sett på som fjusk??? Men jeg har altså meldt meg på jeg også da. GØY!
Flott kandidat du har:)

Marie sa...

Ikkje mange markblomar som slår blåklokka!