Sider

lørdag 19. juli 2008

Kjøleskap Aid !

Noen av dere husker sikkert det her.
Fra i vinter da jeg bestemte meg for å sette litt farge på kjøleskapet! Godterikjøkken ifgl. lillebror ;0) Idag ble det dratt av og hengt opp nytt!
Denne gang ble det brukt gavepapir, etter at alle tenkelige steder er blitt besøkt av meg på jakt etter noe svart og hvitt stoff, voksduk, tapet...
Voksduken var enkel å dra av, og nytt vannbasert lim ble rulla på skapdøra for så å henge opp den nye, mønstrete "tapeten"... Hvitt er jo den orginale fargen her da men så utrolig kjedelig.
-Ikke helt som jeg hadde tenkt da men svart er svart og hvitt er hvitt!
Dette blir sikkert ikke så enkelt å dra av som voksduken, men med varmt vann så går det vel.
Legg og merke til det svarte plastkurven jeg har stående. Det er en gave til min mann som jeg prøver å få litt miljøbevisst og ikke ta med flere handleposer hjem.

Og en liten kar på inspeksjon...Han sa ingenting, bare konstanterte at gjort var gjort og godterimønsteret var borte...Tror nok han likte det best...

Jeg selv...? Vet ikke, men det tar meg bare et kvarter å sette opp et nytt. Det verst er jo å finne noe en liker. Har prøvd å finne noe i hele vår og endte altså opp med en gavepapir rull!

Iløpet av natta kommer min kjære hjem, skal bli artig å se om han legger merke til at kjøleskapet har skifta "heading";0) -Eller om han bare kikker litt rundt og spør; Hmm,nei har du klippa deg kanskje...? Hihi, ha en flott søndag;)

18 kommentarer:

tulla i skogen sa...

hehe.typisk mainnfolk å ikke legge merke til ting da:-)her skiftet jeg gardiner på stua.fra mørkebrune til lyse blå.han merket det ikke før dagen etterpå da han sto opp,og da bare pga at det plutselig va så lyst på stua der det nesten alltid e mørkt:-) hehe...kjempekult ble nå kjøleskapet i allefall:-)

Randi

kari - carpe diem sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg har vært innom her hos deg før, og du har en utrolig kreativ og flott blogg.
Hit kommer jeg tilbake!
klem fra smøla.

ArneA sa...

Herlig, men ble det ikke for urolig?
Kanskje er det en advarsel not å åpne døra og spise middagsrestene når man kommer sent hjem.
Går man inn uten å legge merke til dette, bør man få nye briller

moseplassen sa...

Genialt alternativ til de kjipe hvite dørene :)

Marita sa...

Veldig smart ide! Du er så kreativ, morsomt å følge med på dine utfoldelser :o)

Pivi sa...

Det ble lekkert.
Virkelig kreativt, og en ide jeg noterer meg bak øret! :)

Anemone sa...

Jammen er du kreativ, men den tapeten minner meg litt om kjøkkenet til Alex..., men når sant skal sies er nok et kjøleskap nok ja. Litt andre farger og forandring takes alltid imot.

Her ser det da ut til at de finer kjøleskapet alkikevel du !!!!!!!! selv om det er kamuflert bake en tre dør. Mannfolk og snoking, uh...

Joanna sa...

Eg synest det vart stilig eg. Har ei veninne som har hatt på raud kontaktpapir på sitt og det vart så stilig.
Haha må berre le av handlenettet dit, prøvde meg på noko liknande heime, men det enda med at det er eg som brukar det då resten av husholdet nektar.

Ynskjer deg ein fin fin dag!

Elisabeth sa...

Så stilig!
Dette har jeg aldri tenkt på, endelig skal jeg få meg blomstrete kjøleskap!
Imorgen den dag skal jeg finne en voksduk jeg liker, det er sikkert!
Takk for tipset!

Lille meg sa...

Det er bare lille meg igjen som titter inn til deg.
Skal si du er kreativ! Bare å komme på det! Tenk å "tapetsere" kjøleskapdøra! Så lurt, og så kreativt! Jeg beundrer din oppfinnsomhet. Jeg hadde aldri kommet på det..
Det er virkelig å artig å se på bloggen din, du har til stadighet noe nytt og kreativt på lur.

Pivi sa...

Har et Canon EOS 400 D som jeg er kjempe fornøyd med.

Tusen takk for koselig tilbakemelding!

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Du er så innmari kreativ altså. Tanken har aldri streifet meg engang - før jeg leser innlegget ditt.

Herlig.

Klem fra Marit

~~randi~~ sa...

Dette har jeg ALDRI tenkt på - får så masse ideer av dere utrolig kreative sjeler her i bloggelandia! Få høre om mannen din la merke til det, da:) Fortsatt fin kveld til deg! Klemmer**

organic-lizzi sa...

Jøsses!!..Så artig det ble:-)
Du får se om du trives med det etterhvert da vet du.Så ikke mannen det når han kom hjem hadde han vel fått litt mye å drikke..
Vet aldri når jeg er i Sverige,men det ligger nøkkel der..Bare hvis dere trengte et sted å overnatte..Ikke for at det skulle bli masete....
Natta til deg& stooor klem fra Randi

Maryanne :) sa...

Så lurt!
Kreativ sjel du :)

I kveld har jeg sittet og tenkt på hvordan fiffe opp kjøleskapet uten å måtte male.

Stine ☆ sa...

Så lurt! Tapetsere kjøleskapet har jeg aldri tenkt på men helt enig at det ikke er mye spennende helt hvitt... Det ble kjempe flott! Åssen gikk det med mannen din da? Så han forandringen?

K.R sa...

Heisan jeg driver å skal gjøre akkurat det samme,men lurer på hva slags lim du har brukt?

K.R sa...

Heisan jeg driver å prøver på det samme her hjemme,men lurer på hva slags lim du har brukt..