Sider

fredag 4. juli 2008

La oss kose oss ;)

Etter en lang uke var det godt det endelig ble fredag og helg!
(ps. Jeg hadde rosa sugerør...)Milkshake!!! Det var det lenge siden vi hadde kosa oss med så etter middagen laga vi oss en shake hver;) Og strøssel...Kakepynt selvfølgelig! Masse!
Fatet ble dekt med litt av hvert søtt. Det var nok mora som hadde slik behov for det idag...
Tenk så deilig det er å kunne sitte ute døgnet rundt! Klokka er snart 24.00 og gradestokken står på 25 enda. Deilig, og ute er himmelen vakker i rosa ;)
God helg der ute alle sammen ! Men kjenner jeg meg selv rett blir det vel et innlegg eller to til i løpet av helga;)

12 kommentarer:

Nitn sa...

Det ser ut til at dine flotte avkom har inntatt samme mengde sukker som mine:-). Men det er herlig å være til og nyte det som livet byr på, bl.a. marsmellows, pikekyss og milkshake. Enjoy!
Hilsen Nitn

GundaM sa...

Nitn-Ja dine blir vel å sove urolig i natt. Varme og fornøyde;)Tenkte etterpå de skulle fått noe jeg hadde to stk av men det gikk da bra;)Twins....

Anemone sa...

Vi har nok spist godt og drukket godt vi også. Nå sitter mor å blogger mens hun beskuer den rosa himmelen. Deilig ja !!!

Miamor sa...

Søte fristelser hos deg her ja!!

Årets første bad i kveld i ferskvatn! Deilig!

Ellers ikke så mye nytt på denne fronte...skal opp tidlig på laaang fjelltur...gå opp Ulriken og over til Fløyen...Grugleder meg!

~~Randi~~ sa...

Det var en søt start på helga. Kose seg skal man - og dette så jo bare nydelig godt ut:) Fin helg til deg i sommervarmen:)

Hulda sa...

MMM, skal si dere har kosa dere. :) Søte bilder!

Min verden sa...

Nam - kanskje jeg skal gjøre noe sånt morsomt for oss her i morgen! Likte blåklokkene dine. De er virkelig nydelige! Kos deg videre med sommeren. Hanne

Nunne sa...

Hmmm, ja jeg vet nå ikke, jeg har visst gjort en fadese, har malt listene litt uforsiktig og kommet bortp platene, så deter visst ikke så fint.....
Jeg sitter oppe og river meg i håret og spør meg sjøl hva jeg gjør nå?
Det er IKKE taket det er snakk om, men veggene... sukk, mamma gjør alltid noe galt :((((((((((

Runa sa...

Dette var også heeeeelt i min smak!
God helg til deg!

tinemor sa...

Nam, nam ,nam sier nå bare jeg!!! ;-)
Fortsatt god og varm helg!

Petunia sa...

Å, Gud! Skulle ønske jeg var der...har ikke kjøpt noe særlig med lørdagsgodt i dag. Tenkte jeg skulle starte ferien bra...og nå sitter jeg her og angrer og er småsur og premenstruell...Grrrrr!

Stine ☆ sa...

Ja, været var fantastisk forrige uke, og ser at dere har hatt det flott også.
Mmm... her var det mye godt! Tror jeg må lage milkshake seinere i dag.