Sider

tirsdag 8. juli 2008

Skal skal ikke...

På søndagen da jeg satt og blogga kom et innlegg fra denne damen her og jeg tenkte;
Yes, nå er det lenge siden også jeg har hamret og spikret, saga og kosa meg her ! Takk , takk søte deg!
Så etter å ha renska lageret under hytta til gutta av driv ved ble den gamle, grønne slitte hagestolen kamuflert med dette. Noe grovt, kraftig patentbånd fantes i garasjen også og ble satt på til pynt.
Også noe grovt, kraftig tau fantes ;0) og men om det passa så godt til det jeg tenkte det til er en annen sak...
Så er det den gamle kåpa mi da. Kjøpt på skoletur i Trondheim for---hold deg fast--- snart tredve år siden! Phu, hvor gammel er jeg egentlig......? Den har vært med meg på mangt et flyttelass og henger bare i et skap. Skal, skal ikke...
Skal jeg klippe den opp og lage en rustikk pute av den eller skal jeg bare la den henge...? Hang arownd;-) Kanskje like greit det. Kanskje kommer en av gutta mine til å finne seg en kjæreste som liker denne stilen...? Kanskje...?

6 kommentarer:

Nilla sa...

Stolen ble jo kjempekul!!!
Mangt en kan bruke driv-ved til gitt:)

Formen er ikke god her. Så ligger på sofaen og sløver foran TV`n.

Men må snart ta meg på tak og stryke skjorte og fixe dressen til Tommen:(
Han gruer seg stakkar...

Anemone sa...

Tøft, og stolen ble jo kjempeflott da :-) Med SJEL!!

Kåpa du, den hadde jeg ofret ja, for den kommer di aldritil å bruke igjen..., i så fall komer jeg ilende til å sier "GundaM !! den kan du bare ikke gå i lenger!!"...ærlig vet du...

Og jeg da på jobben i dag..., eller rettere sagt... i matpausen, testosteronbomben fra Litauen, urologen sier; Har du fått deg kattunge??? litt småsår etter en runde med høsenettng vet du :-)))

Anemone sa...

ja ja IKKE en "sånn" runde da...hverken med hønsenettingen eller gubben fra Litauen!!

tinemor sa...

Så tøff og kul stol!!!
Tror det hadde gjort seg med den jakken som pute, i den stolen!!!
Ønsker deg en flott og solrik uke!

Anemone sa...

Utmerkelse til deg ..., kikk innom.

Randi sa...

Den stolen var bare ett stort kunstverk!! jeg er døds imponert!! og for en inspirasjon jeg får fra deg og Anemone....juhhu.

Vettu jeg kom på noe lurt...kan du ikke *glemme* stampen langt inne i ei krå...sånn som de gjorde på Levanger...hihihihihi eller enda bedre..send den til Levanger. Vel er det meningen at drømmen min skal gå i oppfyllelse så er den vel der neste Onsdag...viss ikke så kommer det vel en ny...håper jeg.
Jeg flytta tilogmed trampoline for å se hvordan det ble.

Tudeluu!