Sider

tirsdag 12. august 2008

En fix idè...?

DSCN1559

Her kommer enda en fix idè, men dette faktisk litt på skøy da det må sies;D

(Tror kanskje jeg bør finne meg en mere kreativ jobb ....)

Vel, saken er en kort holder !!! Rett og slett en bit fra beverens vinterforråd;0) Støpt i betong med to stk armeringsjern, hull ble bora i beverarbeidet...

Og vips en kortholder, eller en ekstra tallerkenhylle da ;0) Eller..Har du noe tips kanskje..?

Ha fortsatt en flott uke der ute, ha det gøy og ikke ta ting så høytidelig !

DSCN1580

(Her som en tallerkenholder...hihi)

Ps . Kathrine tusen takk for kortet fra Amsterdam ;0)

19 kommentarer:

Kerstin sa...

He he:=) Du har en fantastisk kreativitet:=)


Klem Til deg =)

~~Randi~~ sa...

Er på dagens Gundarunde, og ble ikke skuffet i dag, heller. Herlig! Klemmer**

Miamor sa...

Ka e det du heiil på med no da?? På bloggrollen står det Gossip?? men det kommer ikke fram noe...
he..he...sånn e det .
Ska itj vårrå lett!!

Men fixe idea har du i bøtter og spann!! Kor tar du det fra?? Æ bærre lure her æ sitt i Småland og længte heim!!

Runa sa...

Jeg gir meg tvers over!!!
Makan til kreativitet!
Det bare bobler og bobler!!!
Fantastisk morro å titte inn hos deg alltid!

Miamor sa...

Sier jeg,- som på bloggrollen har ett innlegg fra i ettermiddag som jeg måtte slette...men det ligger på bloggrollen...så jeg nå!!

Ja..ja...

Berit sa...

Gunda du er toppen!!

Innlegget under... noe så nydelig. Det er fint å minnes, fint å tenke på tider som var, på gleden, følelsene, luktene,varmen,på det å ha hatt en bestemor...å du som jeg savner min bestemor nå,...snufs!

Så fine gaver du har fått etter henne, de du har hengt på veggen, de som du bruker, og de kreative evnene, du er heldig du!
Og takk for at jeg også fikk se dette.
Klem fra meg.

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Toppers. Som alltid like kreativ du. Det er jo bare fantasien som setter grenser for bruken av denne.

Lettskyet være ute i dag, men temperaturen har falt ned til 10-12 grader i byen. Snufs, så ille å tenke på at sommeren på en måte er over. Jeg hadde jo akkurat begynt sesongen jo!

Ha en fin dag. Du er vel travel du, nå når det er mye som skjer i "by'n".

Klemmer.

storeflittig sa...

ok - du treeeeenger en mer kreativ jobb. selger du egentlig noe av det du lager? jeg er ganske sikker på at du kunne solgt litt 'kommerse' drivved møbler DYRT. det du trenger er egentlig bare et merkenavn og innpass i de 'skikkelig dyre' butikkene. jeg jobbet i en SVÆRT kort periode i en butikk i moss som solgte drivvedspeil til 1600,- (du trenger et ikeaspeil og 4 planker) så her tror jeg det er et marked:)

ArneA sa...

Først trodde jeg den hang i løse luften.
Fototriks?
men så så jeg armeringsjerna og leste teksten
Ikke dum den der.
Enig med kommentaren på anemones blog

Whoopsi Daisy sa...

Hei, hei.
Så masse fine innlegg du har hatt i ferien min. Og jeg er ENIG. Du må få deg en kreativ stilling. Du ser jo noe i ALT.
Veldig koselig innlegg om bestemor Gunda. Gode minner.
Vi blogges
Mvh
Whoopsi Daisy

sologbolig sa...

Eg trur at du må vera noe av det mest kreative eg har "kjent" og på ei så artig og fin måte. Det er alltid så koselig å kikka innom bloggen din. Ha ei fin veke.

Dagny sa...

Kjempetøff!! Lag fleire og bruk dei som bordkorthaldarar, garantert suksess og blikkfang :-D Spørs vel kva mannen seier, he-he...

Petunia sa...

Du er kreativ du!!!
Kjempeflott!
Noe til deg inne hos meg i dag som du kan ta med deg!

Anemone sa...

JA!!!! har vært inne på tanken jeg også, men den var jo dritt stilig da. Sett den utendørs, eller bruk den til huskelapper, beskjeder ol...

Og kreativ jobb??? Tro du har det bra der du har det jeg :-) og tenk å måtte være kreativ på komando da?? Og hva skulle en bedrevet på fritiden...??? 3T??? nei, da er det bedre å bære tunge løft i fra fjæra spør du meg...

kari - carpe diem sa...

Du burde leie ut deg selv til alskens kreative innstanser landet rundt. Æ e like spent hver gang jeg er innom...

anne - moseplassen sa...

hihi, artig ting det da :D
Og koslig å høre og se litt fra mormora di!

Ida sa...

Jeg trodde en stund du var blitt magiker også nå, midt oppi all kreativiteten. ;)
For det såg ved første øyekast ut som om det hele hang i løse luften.... ;)

Evami sa...

Jeg må bare si at jeg synes den var flott som den var også jeg,en skulptur i seg selv:)

Du kommer på det du,og det er utrolig stilig å se på:) Kunne fått stå i stua mi,uten en annen mening enn å pynte opp:)

Klem Eva

anneskreative sa...

Hei Gunda,,,,
Kan ikke annet en å le av alle dine påfunn med rekveden,,,,,nå også som talerkenhylle,,,smiler.
Jeg viste min mann ideen din med fjernkontrollholder av rekved,,,,has komentar var,,,,Hu er værre enn deg også....


Så en slik tror jeg ikke at jeg kan lage,,,selv om fjerkontrollene flyter her også....
Klem Anne