Sider

torsdag 18. september 2008

Dj friendly...

Innimellom maling, middagslaging, leksehjelp, matinnkjøp, kjøring til og fra trening, fotball, mann ute på jobb tenker jeg ; Farsken ta, hvor jeg er heldig !
-Jeg har jo radiomuligheter overalt jo!!!! Og idag er det torsdag... Dj Friendly torsdag fra 18.00 til 20.00 og du og du hva en rekker på et par timer en torsdagsettermiddag ;0)

Har du noengang fått med deg denne sensuelle, sexy, sløve herlige mannestemmen som kommer med den ene chilloutmixen etter den andre...? På torsadger er det mest elektronika mens det i helgene (8.00-10.00) spilles det behagelig, morgensløv digg;)))) Digg, digg!
Og mens man er der nede i kjelleren og maler og maler og hører på denne musikken er det så innmari masse en begynner å tenke på... Skal ikke begynne ramse opp her, men jeg har det søren ta meg bra her ! Det er sikkert, travelt er det og det er jaggu meg masse jeg skulle ha gjort som sikkert har gitt meg mere men det kommer det kommer....

(Foto fra fotografering i garasjen tidligere i høst... Tema; kjøkken)Takker hver dag for alt jeg er så heldig å ha og den lille klanen irundt meg, takker hver gang jeg er så heldig å høre Dj Friendly rolige stemme i stua mi, i bilen min...

Forresten, takk til alle dere som legger igjen en kommentar her inne også ;0)


22 kommentarer:

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Takknemlighetstanker, kreativitet og flotte bilder er jeg så innmari svake for. Det er tre ønsker på en gang, og de ble oppfylt her inne hos deg i kveld. Er det noe rart jeg er en av dine største fan!?!

Natti, snupperella. Kramardej.

Ivar Ivrig sa...

Dj Friendly ja......
Har hørt på han i helgene med radio-øreklokkene på. Ikke min musikksmak men bedre enn ingenting.
Flotte bilder forresten :-)

Marie sa...

Godt med sånne dagar innimellom der ein blir vár gledene og skattane i livet!

Same kor travelt det kan vere har me tid til å tenke og reflektere litt innimellom.

Fin helg til deg og dine :)

fru vims sa...

rte på dj friendly...det vil jeg kalle mer farger enn hvitt...

såhh...han er en favoritt her også, da jeg bodde på hybel hadde jeg programmert anlegget til å spille dj friendly tidlig i helgene, mens jeg ennå lå i senga mi. det var digg :)

helga blir helt fantastisk tror jeg. har jobba 2.5-3 timer overtid hver dag for å kunne dra kl 12 i dag, opp til fjells.
Glittertind skal bestiges i morgen. det blir bra :D været er visst meldt bra også...kan det bedre bli?? tror ikke det nei ;)


kooos deg, og koos fra meg

Ida sa...

Vet du det at når man har evnen til å føle takknemlighet, så forsvinner de fleste bekymringer.
God holdning GundaM!
Ha det bra videre
og fiiiin fredag! :)))

kari - carpe diem sa...

Og på hvilken kanal er denne usedvanlige vennlige herremannen å finne???:-)
Ha en vennlig helg, min venn.
klem fra smøla.

A-mora sa...

Det er så lett og glemme i en travel hverdag at en har det bra. Og jeg har tar meg i det og tenke over hvor bra jeg har det. Men det viktigste er at de som står meg nermest har det bra. Ha ei strålende helg.

Kerstin sa...

Herlig innlegg Gunda=) Så kjekt at man kan sette pris på de nære hverdagstingene. Musikk gjør alt så mye enklere. Jeg har investert i en MP3 spiller, den er med meg på tur og ellers når musikk er greit å høre på. Helt nydelige bilder du viser. Vakkert Gunda=)Nyt dagene med deilig musikk=)
Klem Kerstin

ArneA sa...

her kan du også kose deg med musikken når du leser kommentarene også

Kathrine sa...

Flotte bilder:-)) Og god helg!! Hytta neste her.

Klem;)

Anemone sa...

Ikke den store radiolytteren jeg desverre, men det kommer mest av at jeg glemmer å skru den på. I morgen tidlig derimot skal jeg forsøke å høre litt på denne spennende røsten du her forteller om.

Og der kom den tøffe lampa også ja, lekker!! Den som hadde hatt mange til å henge oppi den store grana ut her du... gubben har vel sikkert blitt mørkredd og tenkt på strømregninga, men men...

Ennå har ikke jeg funnet ut hvor en kan stemme på de kjøkkenbildene, konkuransen du vet... tenkte jo stille opp for en venn vet du :-))

Kjedelig dag på jobb, lite pasienter :-(( tiden går derfor så treigt!!

Randi sa...

Og takk for at du finnes og er den DU er, takk for herlige innlegg og ikke minst for all inspirasjon jeg henter fra deg.
Go helge klem fra meg til deg.

anneskreative sa...

Dj Friendly,,,,digger den mannen jeg også,,,,,
og så er han herlig og jobbe etter,,,
Smiler
God helg
Anne

Lyst på livet sa...

Hmm, hører for lite på radio jeg tror jeg .-)
Fantastiks flotte bilder du viser her! Digger det!!

God helg

Klem Torunn

. sa...

smiler det er så sant som du sier DJ Frienly er med å sprite opp dagen. En blir rett og slett glad av å han, og selvfølgelig de i heimen også!!!
God helg
klem fra Gamlå

Monica sa...

Hører nok for lite på radio jeg, for han har jeg ikke hørt om... Men musikk, det gjør alt lettere, det er sant:)

God helg!

JULIE K sa...

Heia. Så koselig ett innlegg da. Stoooor klem fra meg : )

Petunia sa...

Dj trønder friendly?? Har ikke hørt om han, så er det på en lokal stasjon nær deg???
Jeg er nyhetselsker og bare jeg får høre det, så flyr tiden.
(ja, jeg er litt rart skrudd sammen).
Men takknemligheten kan jeg dele og som Marit skrev; kreativitet og flotte bilder er jeg innmari svak for..
En uke er gått siden forrige fredag.
Gud så fort tiden går:)
God helg til deg!!!

GAWO sa...

Og takk til deg for at du er der og legger ut den ene hyggelig posten etter den andre. Og takk for alle koselige kommentarer du har sendt nedover til meg.

Det må være en lokal radiostasjon du snakker om. Jeg har i hvetfall ikke hørt om han. Men jeg hører kanskje på feile kanaler.

Runa sa...

God helg til deg!

Anonym sa...

Hei Tante;o)
E har itj hørt om hainn, e høre mæst på Nea-radio e;o)) Radiobingo'n der e bra;o) Vinn e den størst potten der, ska e kjøp me eget rypeterreng!!
PS! Mutter'n kjæm snart innom me en hælsing og takk for hjelpa frå me - e har d kjæmpebra no!!!;o) Takk for hjælpa tante!!!;o))
Stor klem frå Drøya;o)

~~Randi~~ sa...

Dette var et fint innlegg - er så enig med deg; ikke glemme å være takknemlig. Aldri hørt DJ Friendly, men nå ble jeg så nysgjerrig at jeg sikkert gjør akkurat det snart:) Håper helga di er god! Klemmer**