Sider

lørdag 6. september 2008

Idag møtte jeg veggen...

-Veggen som skal bli endel av kjellerstua vår !
Ved middagsbordet idag etter en hektisk dag på idrettsplassen, sier min kjære mann han kanskje har fixa en verbitt vervegg til meg...!Og det sa han først nå i ettermiddag og jeg ble selvfølgelig i fyr og flamme og måtte straks dra og inspisere denne vakre veggen, et kvarters biltur unna her.
Det er opprinnelig et gammelt sommerfjøs som har sett sine beste dager og bonden skulle ha jevnet det med jorda for lengst men ikke hatt tid!


Og min Mr E har tid, ork og han har tolmod ;)
Og jeg vil også ha noen ekstra plank slik at jeg kan lage meg noen flere bord som vist under her fra vårt inngangsparti og kanskje nok til en rustikk hagebenk ! Jada, jada jeg har vel nok benker men også nok energi og ork til å lage de;0) Og kanskje noen krakker; hvem vet hvor dette bærer hen...?




Ha en flott lørdagskveld !

28 kommentarer:

Miamor sa...

Oi, ser du har møtt veggen ja. men ser ut som et trivelig møte...Dere kler hverandre...ikke at du er GRÅ, men tror dere kan få et godt forhold!!

Ska itj kødd mer i dag skjønne æ...
men som Toro`s representant her på vestlandet syn sjeg at jeg måtte overbringe denne invitasjonen...

Vælkømmin!!

kari - carpe diem sa...

Så kult bord. Jeg fant noen gamle kasser, på låven hos pappa, tidligere i sommer som jeg tenkte skulle bli noe lurt til neste års veranda sesong. bord er kanskje en ide??

fru vims sa...

ojojojoj, for en vegg å treffe. tror det må være verdens beste vegg :)

jeg er ikke spesielt glad i å stryke jeg heller du, men duken så ut som den var vrengt, krøllet og hengt opp slik for å tørke (nesten sannhet også, hehe)
så jeg tok frem dampstrykejernet og det tok under 10 min å glatte det ut. fantastisk lett!!

god lørdag til deg også, og kos deg med veggen din, hihi

klæmm

Miamor sa...

Når på fredag er det dere kommer??

Har dere i sjappa forrsten noe rødt/rosa engelsk service...sånn som somregel er blått og hvitt vet du , med engelsk motiv... er du med???

Filial her ute hadde vært noe...tenk på det du...ei uke her, og ei uke der...reise imellom sponset av Toro!!

JULIE K sa...

Oj for en nydelig vegg. Den blir det sikkert mye fint av : )

Min verden sa...

Det blir sikkert helt toppers og jeg tenker at det er litt synd du ikke bor i nærheten av meg. Har et helt stabbur som skulle vært plukka ned ;) Gleder meg til å se hvordan det blir. Hanne

Anne - Moseplassen sa...

Gratulerer :D
Blir sikkert til noe fint, som jeg kan få gleden av å nyte over internett!

Miamor sa...

Kan jo sjekke og si fra hvis du får inn noen middagstallerkner eller asjetter, eller dessert alt ettersom , og kopper....interessert sjø..

Kan høre med Ida ka planene er når dere blir henta...Kan jo ta formiddagskaffen hos meg da????

Monica sa...

Dette blir bra! Gleder meg til å se den kjellerstuen. Regner med at det kommer bilder når den er ferdig;)

blomma - heidi sa...

Ja det var litt av en vegg å møte,-kjempefin! Gleder meg til å sjå resultatet, det høres så spennende ut!!!. :D

Berit sa...

Klart at du skal ha en slik vegg, det er jo bare deg!!!
Og det blir stilig til tusen!
Og du må jo ha en mann med de samme "øyne" som deg som har sett at denne var helt det rette.
Blir spennende å se.

For noen lekre bilder i innlegget under, de skulle vært premiert!!!

Her er nett tredje strøket tatt på listene under taket, og det må nok to strøk til!!

Ønsker deg en fin helg med en klem herfra.

Whoopsi Daisy sa...

Så nydelig bord. Jeg kan levede forestille meg at dette kan bli både benk og krakk og kanskje en hylle.
Jeg har vært på leit etter plank også...tenkte jeg skulle dekorere doveggene på hytta.....få en rustikk utedo inne på hytta :o)
Vi får se hvordan det blir..... så lenge det er liv er det håp :o)
Ha en god søndag
mvh
Whoopsi Daisy

Mona. sa...

Ooooæææææ,så heldig du var......og veggen var vel enda mere heldig....som havnet hos deg !!!! Du er helt rå.......et oppkomme av ideer !!! Gå inn til meg,der ligger det noe,som du virkelig har fortjent !!!!! Klem fra nord :)

Kerstin sa...

For et hyggelig møte med veggen Gunda. Så stilig det kommer til bli=)

Gleder meg til se bilder!!!
Nyt søndagen Klem

Runa sa...

Jeg smiler!...og kan nesten ikke vente på å se dette ferdig!Her blir det ikke no` glætt panel nei!
Det var ikke mange som hadde sett verdien i dette som panel i stua si !Takk for at det finnes kreative sjeler som åpner øynene til blinde mennesker!!!Ha en vakker søndag!

Ida sa...

Du er heldig du! :)))
Men, som jeg har sagt til deg før. Det ordner seg for snille jenter! ;)
Du tar vel med noen benker og bord på flyet sørover. Haha! ;)
Om du kommer innom meg, så er du veldig velkommen til å ta med deg utmerkelsen som ligger der, hit til deg.
Puh. Pust og pes ja..... ;))) Hehe.
Du inspirerer mange, kjære venn.
Fin fin søndag til deg.
Og stresse jeg. Neeei. Hvem er jeg, hvor er jeg, hva er jeg....?! Hehehehehehe....... ;)))

Petunia sa...

MISUNNELIG!!!!

Marie sa...

Nå må du berre ikkje bli ståande å stange hovudet mot veggen for lenge, hugs du skal ut å reise til helga :)

God søndag :)

organic-lizzi sa...

Her har det jo skjedd en masse siden sist!!Fantastiske bilder:-))
Tenk å ha en sånn mann da!!din heldige kvinne....
Deilig søndag&Stooor klem fra Randi

sologbolig sa...

Det er ikkje farlig når det er ein sonn flott vegg ein møter. Lykke til med prosjektet, det blir nok kjempeflott. Ha ein koselig søndag!

~~Randi~~ sa...

Ikke alle møter så vakre vegger når de først møter en vegg:) Tenker du får noe bra utav dette, gleder meg, som vanlig til fortsettelsen! Fortsatt fin søndag!

Marit - Som Mine Dager Er sa...

En slik vegg ville jeg også gjerne møtt, og ønsket velkommen i en kjellerstue eller noe. Det vil bli så stilig, og i tillegg kunne beholde litt av stilen med noen bord og benker. Tror det blir kjempefint.

Er det ikke herlig å ha en mann som spiller på lag med deg, og som er like ivrig som deg? Sånn skal det være.

Nydelige og inspirerende bilder fra deg igjen.

Stor klem Gunda.

Randi sa...

Jeg driver på å bøye meg i støvet over Johns bilder, men jeg tror jaggu meg jeg må bøye meg i støvet for deg også!!
Knailltøfft, og kor æ glede mæ t å sjå koles den bli!!

Ha en flott søndag.
Klem

Haust sa...

For eit spanande prodsjekt! Eg ventar spent på fortsetjinga! :)

Fortsatt god søndagskveld!

Nilla sa...

Fytti katta du er heldig!!!
Om det blir noen planker til overs så ring meg tvært!!!
Men du... var det ei dør der??
Skal ha ei gammel dør uti yttergangen min som garderobe skjønnner du:))

Anemone sa...

Mått bare sjå kor du ha drevve me veit du..., mens æ ha verre bort...

Finvær dåkk i all fall, rægna gjor det de æ kjæm ifra ja :-(

ArneA sa...

Uforbederlig.
Ditt pågangsmot har visst nok ingn grenser.
og Mr.E vet å gi deg det du trenger.
Lucky girl

Kathrine sa...

Dette blir flott ja:-)) Skal jammen ta med meg en av veggene jeg har møtt også. men har nok ikke en så ivrig mann som du. Her må det lirkes myyye her...Og så var det dette med tilhenger da...sukk...

Fin dag til deg:-))