Sider

fredag 5. september 2008

Jeg elsker Toro !

Takk for at de finnes disse posene med kakemix du...
Full fart for tiden, vips er helgen der - igjen ! Imorra er jeg visst beordret nede på idrettsplassen, greit nok det men det finnes da så masse annet å finne på òg....


Vel, greit de finnes disse posene med kakemix.... og bærplukkeren min.... Folk snakker om hvor masse blåbær det er iår og jeg går med konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke er i skogen og plukker meg noen bær og sopp, men dere vet...Her tilbringes alt som kan kalles fritid nede i kjelleren ;0)


Og ja, det blir lyst og fint !!! Nesten ferdig med grunninga, phu det er kjedelig og så er det å finne riktig farge da... Dører og vinduskarmer er greit men veggene..? Får vente litt og så er det å få tak i "verslitt vervegg" da ! Krysser fingrer for at det skal gå iorden snart, jobber med saken;)


Imens jeg venter på min kjære Toro i ovnen skal jeg ta en bloggerunde og kikke inn hos alle dere som er innom hos meg og så lar jeg bare denne bærplukkeren være lysholder et år til...
Skulle ønske dere kunne kjent den deilige sjokoladekake lukta her no ;) Klemz til dere alle !

20 kommentarer:

Petunia sa...

Elsker Toro jeg også selv om det tok mange år før jeg klarte å innrømme det sånn i det offentlige rom. Det var liksom litt nederlag det. Ikke ordentlig husmor.
Nå gir jeg fa....en!
Nå er skuffen full av toro and I like it!!!
Klemz tilbake til deg og god helg???

Tante Mimmi sa...

tihiii! Eg er oppvokst i ein pakke frå Toro! Men så møtte eg ein kokk-gifta meg og vart dratt ut av den! No er det vel Toro potetstappe som står att, elles er eg avvenningsperioden over! (Eller...når HAN ikkje er heime er det TORO som gjeld! og er eg så uheldig å må bake utan kokken:Då er det TORO. Hurra for toro!
Men ..dei flotte bileta var ikkje frå Toro sine pakkar! God jobbe/dugnads helg!
klem!

Miamor sa...

Æ kjenne lukta helt hit æ...

Så finfin stæsjing på bildene dine i kveld du...og verveggen ja..ka med jernvitrol da...eller like itj fejk du kanskje...ska vårrå ækt veit æ!!!

Spraymala ramma i kveld!! ¤ ramma, så va boksen tom den,,
fikk sæ ei stripe ei ramme æ kjøpt av dæ en gang og!! Får nok sjå seinar ..

Lægg dæ tidlig no..og lad opp te næste hælg..!!!

Miamor sa...

4 ramma skull det vårrå...på ramme alvor!!

A-mora sa...

For nå fine bilder. Har plukket blåbær i år jeg. Har ikke bærplukker men har jeg hatt en har jeg skullet brukt den til og ha lys i jeg også. Stilig.

anneskreative sa...

hei Gunda!
Så mange koselige bilder du tar.
Sitter her og ser på dem,,,måtte kikke flere ganger.
Stemningsfult.
Kos deg med kaka di
God helg
Klem Anne

Nyperosa sa...

Heisan,

skrøyter ikke på
meg pulvermat,
men har alltid
Toro i hus !!!
Og kakene jeg får
servert hoss andre
er alltid like gode !

Er du Containergirl ?
Vet ikke om jeg helt
ha fått det med meg,
annet enn at butikken
har feil beliggenhet
i landet vårt...

Ha ei gò helj.

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Gunda. Gunda Gunda Gunda!
Jeg er din største fan!
Disse bildene ... de er ... helt perfekt! Jeg er så forelska i dem. Komposisjonen. Uttrykket. Alt! Selg dem til Bolig Pluss eller no sånt, og du kunne tjent deg en stor slump med penger! Milde himmel så imponert jeg er.

Og han Toro ja ... Kan nok være til god hjelp når en travel husmor heller ønsker å være snekker ;-D

Godklem på en fredag.

Tante Mimmi sa...

Nei! Ikkje enno,men trur eg skal klare å komme meg avgarde til den store byen på slikt bloggtreff (om ein vågar...) :) og då får eg den glea! :)
Truleg ei særskilt triveleg dame sidan ho er trønder!

Tante Mimmi sa...

og heng i saman med ein sunnmøring frå rette vegen! ;)

Evami sa...

Kor fint du har det,trudd æ va komme til "Vakre hjem" æ:) Va som tatt rett ut av en reportasje der..

Toro er kjekt å ha,brukes mest til middag her,men du og du for en god venn..

Har da prøvd å finne Container girl,men æ havna litt feil.. Trudd æ hadd retningssans,men æ tok visst feil:) Selv om jeg var sånn nogenlunde rett... Men får ta med mæ Vivaro`n og prøv en gang te:)

Ha en fin dag på idrettsbanen i morra:) Ikke den verste dagen å bli utkommandert på det da ifølge værvarslet:)

Kerstin sa...

Wow...wow...wow for noen bilder du serverer i dag!!!Toro er helt supert det, men de bildene dine gikk rett i hjerte mitt idag=)=)
Ja søndag er det min tur , ut på fotball cup, jobb i morgen . Så var dne helgen over gitt!!!! Ikke rart tida går fortO=)

Kos deg på kjøkkenet og i kjellerenO=)
Klem !

kari - carpe diem sa...

åh, kjære!velkommen i toro/regal/freia klubben!! de som har lest et tidliger innlegg om "hyllest til vestlandslefsa" vet min mening...og bærplukker som lysholder var ganske enkelt genialt!!den tror jeg jeg kan adoptere. o, du kreative menneske. god helg, klem fra smøla.

Marie sa...

Toro er ein av mine aller beste venner faktisk :)

Fine bilde!

Gler meg til neste helg :)

Livet er heeerlig sa...

Å ja det er helt topp å være venn med Toro iblant. En fantastisk oppfinnelse i vår travle hverdag :)
flott bilder du har lagt ut, skulle ønske jeg var flinkere til å pynte.
Ha en riktig så flott dag på idrettsplassen, kjekt å gjøre noe annet en helg :)
*Siv*

ArneA sa...

Fint å høre at det går fremover i kjelleren.
Toro er ikke så bra som Knorr. I hvertfall ike som basis for sauser.
Urban homemade pizza og får i kål er på menyern her i helgen.

~~Randi~~ sa...

Hallo Gunda! Helt i orden at du linker meg, det er jo bare artig og hyggelig, det! Og jeg er enig med Marit; disse bildene burde du sendt til et eller annet interiørblad - de er jo SÅ lekre:) Og Toro er bra, ja - han ligger alltid i kjøkkenskuffa og venter på meg...FIN HELG! Klemmer**

fru vims sa...

ja, det er nok en sau...men hadde vært ye KUlere med ei KU, siden det er en holder for KUtips. nemlig ;)

flotte bilder du har tatt!!
kan ikke si jeg ser toroen, men jeg klarer å kjenne lukten av nybakt sjokoladekake her jeg sitter.

herlig!!

god helg!!

klem

Pulsatilla sa...

Fantastisk fine bilder i dag, Gunda. Elsker bloggen din altså - fine bilder morsom lesning og et gjenbruks/miljøperspektiv. DET liker jeg! Kos deg med kaka - vet ikke hva jeg skulle gjort uten Toro...

Jonna sa...

Toro er topp!
Hva er den dingsen som ligger oppi gryta?
Har den en funksjon?
Så ut som noe jeg har lyst ti å prøve å lage.
(netting og gips...?)