Sider

søndag 21. september 2008

Kjelleren igjen ;)


Kjelleren begynner å ta form, ferdig med det meste av malejobben. Nå venter vi bare på å få bort den cerisse veggen der bak, men vi venter på at bordene som er vasket og spylt skal tørke ordentlig først ;0)

Føler meg trygg på latte fargen så øverst har jeg brukt den, nederst er en ny litt mørkere farge kalt "goldsand". De går godt sammen, men om det passer så godt til den grå veggen gjenstår å se.

Min mann har stort sett hold til på taket idag, venter på at bordene skal tørke ;0)

Men er de gode nok og har vi egentlig nok...? Gjenstår å se.



"Vaterboy" in action ;)

Min manns mest trofaste redskap, mitt mest forhatte redskap... Gruer litt for dette når veggen skal opp og vatringa begynner...Huttitu, tror jeg reiser ut da ;)


Godt vi er en av hver når veggen skal opp !

Føler ejg fikk gjort masse idag uten avbrytelser av noe slag, da går det unna. Rydda bort hagemøblene fikk vi gjort også så nå er vi i rute her!



Imens får rådyret på veggen holde øye emd kjelleren og det som skjer der ende, og denne skapningen hadde vett nok til å løpe fra kjerringa med malekosten idag ;0)

Ha en flott søndagskveld !


17 kommentarer:

tinemor sa...

Spennende prosjekt i kjelleren!
Jeg tror det blir rå-stilig med en slik trevegg!!!
Hvor får du alle ideene fra?
Ha en fin ukestart.

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Som dere har styra på! Jeg begyner å se tegninga nå, og tror dette kommer til å bli helt knall. Gleder meg til å se plankene ferdig montert på veggen. Så får vi krysse fingrene og håpe det er nok plank.

Ha en fin søndagskveld, kjære du.
Klem og hils gubbn.

Tulip sa...

Blir nok fint i kjelleren hos dere vil jeg tro.
Ser dere også har ryddet bort hagemøbler. Ja vi har tatt bort noe idag. Så får et lite bord stå litt til...sånn i tilfelle noen godværsdager!

Ha en fin søndagskveld!

Runa sa...

Om du mot formodning IKKE skulle ha nok plank....finner du helt sikkert på noe ;-)!
Jeg syntes det ser lekkert ut!Flotte farger sammen!
Ha en kjempefin uke og lykke til med vatringen...jeg hater også vater!

Dagny sa...

Dette blir bra!!! Spennande å sjå framhaldet :-) og om fargen på veggen passar til fjølene. LIkte det rådyret ditt!

Ha det fint.

Anemone sa...

God kveld i stua :-) eller kjellerstua?? går da framover til deg ser jeg... gjør vel det her og, men så lenge vi er ferdig til jul sier jeg, skal jeg daoverleve uten å havn epå `tollhus`.

Puslet rundt i og utenfor heimen her og, og vateren ER min venn. Vater syn du sier gubben, og i dag har vi måtte flytte opp de gardinstengene du vet, kunne jo umulig ha alt det tøyet utover stue gulvet... "...kan da rammel veit du..." sa gubben.

Vel, når han fikk ramlet seg ivei på en liten trim tur, hengte jeg da den stokken i taket på badet... juhu... den som han var så lei av å se å vernandan her..., nå skal han få de den hver dag han står forran vasken du...Reaksjonen gjenstår og se, venter i spenning på at han skal svette seg inn i dusjen jeg nå.

Fin uke start til deg min venn, og håper tettheten i nesen er forsvunnet.

. sa...

Skal si det går unna hos dere. Jeg gleder meg som en unge til å se resultatet med treveggen oppsatt. Dette kommer til å bli RÅ stillig!!
klem fra Gamlå

Kine sa...

Aha,dette bli bærre lækkert t slutt!!:)
Stilig med de plankene!!!Ha en fin fin søndagskveld;)

fru vims sa...

ja! det blir bra i kjelleren!!

gleder meg til å se ferdig resultat.

klokka er snart halv ti her, og jeg kjenner kroppen skriker etter senga!
sov mye i bilen hjem, men det føles ikke som om den sovinga var til noe annet enn tidsfordriv....

god uke til deg og dine, og lykke til med vater!! ;)

klemm

Ida sa...

Dette blir fint!!! :)))
Fine og delikate farger. Og den siste veggen der, som snart er på plass, tenker jeg, ja den blir virkelig prikken over i`en!!!
Stilig!
Fin ny uke til DEG! :)))

Marie sa...

Dette blir nok kjempebra!
Fin farge!

Rådyret ditt er eigentleg ein hjort (trur eg), men er det så nøye? Neida :)

Ønskjer deg ei finfin veke :)

Marie sa...

Godt me har blogg-kontakt iallefall :)

Du skulle fått ein stor bukett med roser om du hadde budd i nærleiken :)

Kerstin sa...

Wow som dere står på. Du.. dette kommer til å bli helt rått. Er sikkert like spendt på å se når plankene er på plass som deg.
Gleder meg....
Klem

Anemone sa...

Våknet av regnet tidlig i dag. Noen tenker på klesvasken som henger ute, og veggen din som står til tørk...

Anonym sa...

E d ei "sjængelmy" du har tatt bilde av?
Hilsen MC+

Petunia sa...

Ja, det er tiden for å ta inn hagemøbler og slikt nå... synd, men sant.
Jeg kom ikke så langt i går. Andre ting kom i veien. men det er meldt bedre vær litt ut i uka, så nå aventer jeg litt...hehe!
Greit med en unnskyldning;)
Ha en flott mandag!

anneskreative sa...

Du imponerer stadig med alle dine ideer,,,og det at du tør sette dem ut i livet,,,blir sikkert rålekkert med en vegg med slike gamle slitte bord,,,gleder meg til å se resultatet.
Lykke til
Klem Anne