Sider

mandag 8. september 2008

Mitt kjøleskap (siste innlegg, jeg lover)

Da kommer mitt siste kjøleskapsinnlegg, jeg lover dere ;0)

Som dere husker har det vært noen runder her, sist med gavepapir men det ble jeg ikke fornøyd med da det ble så ujevnt og skrukkete...

Som takk for datahjelp hos en jente jeg kjenner fikk jeg som takk denne flotte Designers Guild tapeten, 170 cm som takk for hjelpa. Og tror dere ikke den satt som et skudd på min kjøleskapsdør ! Takk, takk Irina ;)
Som dere ser har jeg ved siden av, på kortveggen fått laga meg en tallerkenhylle fra gulv til tak !

Der øverst troner mine foreldres fat fra 60-tallet som de fikk i bryllupsgave. Disse fatene har i over førti år ligget i et skap, da min mor syntes de er så stygge...
Kanskje et tips for deg og om du har fat du har lyst til å vise frem, istedenfor å gjemme de i et skap..? Ha en flott dag dere ! Klemz, klemz og takk for alle tilbakemeldinger ;0)



17 kommentarer:

tinemor sa...

Lekker tapet på kjøleskapet!!!
Og flott tallerkenhylle!
Du har sansen ja.
klem

Ida sa...

Kjøleskapet ble jo riktig flott! :)
Heldig du.
Og du, du må jo gjerne vise det frem mange ganger enda! ;)
Ihvertfall om det blir noen forandringer igjen.
Veldig fin tallerkenhylle ja, med fint innhold.
Du altså. Du er flink og utrolig kreativ ja! :)

Nå er det bare noen dager igjen ja. Spennende! :)

I dag skal vi ut for å feire Malin. 11 år i dag.
Pizza med jentegjengen.
Husbonden her kommer hjem torsdag. Siden reiser han og jentene til Kristiansand fredag, slik at vi får kose oss her, vi bloggdamene. ;) Hehe.
Nå kan vi telle ned på ei hånd du.... ;)

Miamor sa...

Denne blir nok der ei stund, ja...heldig du er!! Irina har jo sansen vet du!!

Nå har det seg sånn at det er DU som er sponset av TORO og ikke jeg..Jeg har foreløbig ingen sponsorer! Men det kan fort rette på seg..Nei, midt i arbeidstida...fy.fy

lilla-lykke sa...

For et super lekkert kjøleskap!!! :) Stilig!

Pulsatilla sa...

For en kjempeide! Hvordan har du fått taptet til å sitte på den glatte kjøleskapsdøra? Må det noen spesielle triks til? Jeg hater kombiskapet vårt på kjøkkenet - litt sånn skittenhvitt mot kremhvit kjøkkeninnredning er IKKE fint. Men nå ble jeg superinspirert. Takk takk.

Randi sa...

Du, jeg blir ikke lei kjøleskapet ditt!! vi har jo ikke sett innholdet ennå...hihihihi
Men fyflate så stilig det ble!
Den tallerkenhylla var jo lur! jeg har en vegg...men der står ett skap...hmm.. tenke,tenke...

Akkurat nå er det kjøkkenkroken som er i fokus, min mann har snekret en benk, nå mangler det lister og maling. Så står bord og stoler for tur. Håper å bli ferdig med det til helgen.

Ha en strålende fin Mandag.

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Syntes det du hadde tidligere var fint også jeg da, men må jo innrømme at dette gjorde det enda mer "eksklusivt". Kjempesnilt av Irina at du fikk denne "resten".

Blir vel å tapetsere litt jeg også om noen dager. Hvor? Bare en liten flekk som trenger fornyelse. Vent å se ;-) Tapetsering er jo kjempegøy!

Tallerkenhylla di har jeg også sansen for. Må vurdere å få opp en sånn hylle, men jeg har ikke så mange flotte fat som du har da. Kan jo komme med tiden.

Ellers tror jeg det er på tide å stikke innom deg igjen snart. Må bare finne en ledig onsdag.

Lykke til videre med kjellerstua. Gleder meg å se sluttresultatet.

Klemmer kommer herfra.

Elisabeth sa...

Jeg håper jo det kommer mange flere kjøleskapsinnlegg jeg da. Synes det er så gøy å se forandringen som det utgjør hver gang du bytter.
Den tapeten du fant nå var jo bare lekker, ingen tvil om det.

~♥~bagateller~♥~ sa...

Wow, lekkert:-D Alltid noe morsomt å finne her. Ligger en award og ventar på deg inne hos meg:-)

Anemone sa...

Skifter utseende på det skapet raskere enn jeg skifter innhold du :-))) men hav spiller vel det noen rolle, hodekål og blomkål holder seg jo på årsvis nå....

fru vims sa...

ajajaj, det ble fantastisk flott det kjøleskapet ditt, Gundamor!

det ble best, så kommer sukkertøy kjøleskapet og gavepapirkjøleskapet ble en god nr tre. :)

Tante Mimmi sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ,neeei! Er du sikker på at det er siste innlegg om kjøleskåpet ditt??? Det er jo så morosamt!

...kikka under her på veggen! Mmmmm!
Og bord og benkar! Eg og vil ha tiiiid!!! Eg og vil!
Når eg blir stor,dåå!!!

Anonym sa...

Å være på besøk hos deg Gunda, må være som å vandre i et et kunstgalleri. Det er jo kunst overalt!
Skjønner godt at du ville kjedet deg ihjel i en jobb på IKEA ;o)
Renate

Tina sa...

Kult med tapet på kjøleskapet, den var ny! Så kreativ da, imponert. Første gang jeg er på bloggen din, kjempefine bilder, fint ja! mvh Tina

Marie sa...

Du får det til! Stilig kjøleskap og flott hylle!

Eg blir like imponert kvar gong eg er innom her eg :)

Nå tel eg dagar du :)))

JULIE K sa...

Jøss, ja det ble jo veldig bra : )

tinemor sa...

Det ligger noe til deg inne hos meg
;-)