Sider

tirsdag 9. september 2008

Prosjekter

Her ser dere en ting til en slik gammel kurv for vinballonger kan brukes som; Vedkurv ! Tidligere har jeg jo vist den fram som ildkurv ute i hagen her, og nå altså som vedkurv for vakker og tørr bjørkeved;0)
Har et lite stilleben ute i garasjen her for øyeblikket, skal straks taes ned men den vedkurven syntes jeg dere burde få se ;)
Her under som ildkurv, og ja til dere som lurer den står der ute som ildkurv enda ja!
Og prosjektet nede i kjelleren driver meg til vanvidd snart. Tåler jo ikke maling og løsemidler...Men alt for en vakrere og lysere kjeller så her sitter jeg hostende og med rennende øyne og nese. Det piper som bare f... i ørene og huden føles febervarm...
Har bestemt at mr. E bør få ta over dette prosjektet på fulltid her nå, skal ikke jeg bli helt surrat her;0) Tirsdagsklem!!!

23 kommentarer:

Ivar Ivrig sa...

Maken til kreativitet har jeg aldri opplevd(gjelder alle dine innlegg). Er nok en fryd for sansene å komme hjem til dere vil jeg tro :-)
psst, har du sett rust-bildene mine????

Kathrine sa...

Å, der skulle jeg ha vært. Elsker lukt av oljemaling:-)) Deilig. Deler ikke det med min mann da...

:)

~~Randi~~ sa...

For et vakkert stilleben fra garasjen - så koselig med den gamle komfyren og katten vedsiden av (for det er en komfyr, ja?). Og er man kreativ, så er ALT mulig, det har jeg lært her inne hos deg! Koser meg like mye hver gang! Fin tirsdagskveld:) Klemmer**

. sa...

Stillig stillig. Det ligger awards til deg i bloggen min.
Gamlå

Miamor sa...

Kom dæ ut av kjellarn no!!
Mr.E klare det han sjø....

No fer æ te Oslo! Kjæm heim om torsda`n!!

Tar de lunsjen hos mæ på freda`n??

Må bynn å bak da!!! Neida!!!

~♥~bagateller~♥~ sa...

Kreativiteten blomstrar hos deg som alltid:-) Etter at eg såg bålkorga di så kom eg på at eg hadde sett ein vinballong i kjellaren her, men fant fort ut at den ikkje egna seg til bål akkurat for det hadde blitt ei kort historie sida den var av korg... men som vedkorg er den ypperleg:-) Får benytte tida til neste sommar til å speide etter potensielle bålkorger.

kari - carpe diem sa...

sjekk innom bloggen min, det er noe til deg der.

Marita sa...

Stilig som vedkurv, men jeg hadde nok ikke orket alt bosset som detter i mellom *s*

Kjelleren bli flott. Du har ikke testet ut PT-masker da? De er dyre, men effektive.

ArneA sa...

Løsemidler er IKKE å spøke med.
Heverken for deg eller Mr.E
Forøvrig:
God bedring

Livet er heeerlig sa...

Fantastisk lurt!!!
*Siv*

Anne-Berit sa...

Du er så utrolig kreativ og flink,men det må være fælt å holde på med malearbeide når du ikke tåler det.Kjøleskapet ble bare så lekkert.Ha en finfin onsdag!

Anemone sa...

Føler med ikke helt i salg jeg heller, men tror faktisk det har litt andre årsaker..., surrer bare rundt og får ikke unna meg en ting her!!

Kerstin sa...

Herlige bilder GundaM... Ser jeg en pus ligger å slumrer på en pute?? I love it.
Ikke kjekt når en blir så dårlig av malingen smart av deg å terkke deg fra den oppgaven og la mannen i huset overta. :O=)
Jeg overlevde helgen vet du, det kommer flere slike fremover.. Sånn er hverdagene:O=)

Klem Kerstin

Ida sa...

Stilig! Ett stillben i garasjen. Hva du tryller frem altså!
Kreativitet og fantasi har du, i massevis.
Herlig!
Og du, bare vent til du får se garasjen min.... Der er det mye vakkert du.... ;) Hahahaha!
Ønsker deg en flott og kreativ dag!
Og du, jeg har sendt deg en værmelding.... ;)
Lovende, eller hva? :)

Randi sa...

Jeg falt for den pjuskete katten jeg da. Den såg ut som en pjuskete prinsesse på erten der den ligger. Ser ut som om den har funnet den beste plassen..hihihi

Jeg har ett håp om at jeg skal få kjørt en tur neste uke, det skal jo passe inn med fri og så trenger jeg bil. Og det er ikke alltid like enkelt...men jeg vil jeg VIL!!!;-)

Ha en flott dag.
KLEM

Monica sa...

Stilig;)

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Det finnes ikke en ting du ikke ser kan ha en nytteverdi. Impressed.

Men du må sannelig ta det med ro når det gjelder oppussing. Det skal nemlig ikke gå på helsa løs. Da lar du heller andre ta over og gjøre jobben. Hvis du stoler på at de har samme nøyaktige kvalitet på jobben som du gjør ;-)

Håper oppussings-forkjølelsen din snart gir seg, og at "prosjekt kjellerstue" snart kan ferdigstilles. Da skal du få dokumentere alt det flotte gjennom mange mange bilder. Åh korr æ glær mæ!

Bli-fort-frisk-klem fra meg.

Berit sa...

Håper du er kommet deg etter dunsten av malingen, slik at det ikke hindrer deg i reisen. Skulle så gjerne vært der og hilst på dere, men det passet ikke inn i planen her, har nettopp pakket klar campingvognen og skal til Seljord, dyrskuen, marknad.

Her går det i maling hele dagen, hjemme og så på saniteten.
Mangler ett strøk i vinduene, så er det tapetsering etter helgen.

Lurte på hva lim du hadde brukt på kjøleskapet?? Har et jeg også som jeg kunne tenkt å gjort noe med. Det er hvitt, og de andre hvitevarene er svarte.
Har du lakket eller gjort noen annen behandling etterpå?

Stor klem herfra.

Petunia sa...

Du er fru Kreativ!! Jøje meg!!! Så bra!
La gubben ta malingen - du skal bare gå rundt og være kreativ!
(selv om det er nok mange som vil påstå at de blir litt mer oppfinnsomme ved å bruke kunstig stimuli!!!)

Min verden sa...

Det er så koselig å høre fra deg - ja fra alle selvfølgelig, men noen følger jeg "tettere". At jeg ikke har tenkt på dette med vinstativer før alså... Jeg kan si at jeg fant sosiologi - pensumbøker som jeg trenger denne høsten på gjenbruksstasjonen her. Det var så gøyalt :) Ha en fin uke. Klem Hanne

Betty Boom sa...

Helt utrolig kor du holder på, fantastiske menneske der du er!

~~Randi~~ sa...

Innom for å si GOD TUR jeg - for nå er det vel klart for avreise?!

Anne - Moseplassen sa...

Hei, lenge siden sist jeg var innom nå, men nå er da internettforbindelsen min brukbar igjenn.
Anngående maling, har du prøvd slik allergivennlig maling? sikkert dyrere, men det kan det jo være vell verdt.