Sider

mandag 29. september 2008

Se min stige ! Hele stigen ;)

- Sorry at jeg ikke viste dere bilde av hele stigen under her, flere har spurt om det så her kommer det ! Bloggifisert; hengt opp min blå kjole som matcher ;)

Gardinene på rommet mangler oppheng. Tenkte lage noe "rått" utav patentbånd faktisk...Må bare vente til mr E drar på jobb igjen, om ikke frykter jeg det forslaget blir stanset ;0)
Den nederste del av veggen er malt blåsvart da han som hadde rommet før bestemte det!-Kult mamma, kult!

24 kommentarer:

Ivar Ivrig sa...

Stilig, men kan den bukes som stige? :-)))

kari - carpe diem sa...

Den va betterdø orginal.

. sa...

STILLIG stige, og du GundaM, jeg likte godt den mørke veggen også jeg!!

Petunia sa...

Den er jo kjempestilig. Du burde lage en til og ha den på badet med håndkler på.

Ivar Ivrig sa...

Kommer nok innom ja. Du får interiør til å virke spennende. Skal bli artig å ta huset i nærmere øyesyn :-)

Kerstin sa...

Den var like fin som jeg tenkte. Nydelig!!!Kjempefin vegg har du også=)
Klem Kerstin

Miamor sa...

ja, her må du vise alt!!
Æ å vil vær med på party med`n Ivar!!!

prismene ja, Gunda mi!! De var skatten i hjertet denne gangen....nyyydlige!! Takk, takkk....

Tulip sa...

Kult! Og ekstra fin når jeg vet du har laget den selv.
Kreativiteten tar visst aldri slutt i heimen der, skjønner jeg.. Jeg er full av imponasje, bøyer meg i støvet...og nyser..!

:) Klem

Tante Mimmi sa...

Du! Har døgnet ditt meir enn 24 timar????????? Du får jo til alt!
Eg mister pusten!
Helsing vingle-petra! (fnis)

janne - kathrine sa...

Virkelig koselig stige :-)

Tidligere i sommer blinket jeg ut et passende tre i hagen (har ikke så god tilgang på drivved at det gjør noe...) og var fast bestemt på å få laget meg 2 stiger før sommeren var over.
En til å henge lykter på ute på terrassen og en til å ha på garderoberommet som sambo kan henge dressbuksene sine på. Av en eller annen grunn er det riktig så vanskelig å henge de på en henger inne i skapet. Men, nå orker jeg ikke oppdra han mer på det feltet, så da får heller jeg tilpasse meg ;-)
Men - tror du jeg fikk laget meg de stigene da? Nope ;-(
Dine bilder har i alle fall gitt meg inspirasjon til å kanskje få gjort det i helgen.

tinemor sa...

Kul stige!!!

Whoopsi Daisy sa...

Kjempe fin stige. Orginalt og noe eget. Det beste av alt må jo være at den er one of a kin. Stilig!
Jeg har fått staur fra hytta og mannen sier han skal hjelpe meg med å skru.....så kanskje jeg får meg stige snart jeg også!!!
Ha en fin uke.
Mvh
Whoopsi Daisy

Nilla sa...

Nå har du jobbet og forandret så mye hjemme hos deg at nå kommer jeg en tur en kveld!!!!!

Sånn stige er jo kjempeanvendelig og såååå flott:)

Ha en fortsatt fiiin dag, kjære deg.

Runa sa...

Så flott opp pussing av bloggen din!Kjempeartig stige!Nok en orginal gundam!Jeg syntes det var kjempe stilig og JA kult med blåsvart vegg!Ønsker deg ei flott uke!

Randi sa...

Fantastisk!! og den hedderen din er bare til og ta av seg hatten av!!
Jeg må endre min...den er helt rar.:-)

Lurer på om du selger noen engler jeg?

♥ H@rmoni ♥ sa...

Stigen ble jo kjempefin. Jeg har tenkt en stund på å prøve (eller få min kjære) til å lage en slik stige til meg, men det er fortsat på tankestadiet..
Ha en superduper uke!! :O)

Alex sa...

snuppa !!
skulle besøke deg men bilnøkkelen min er BORTE !!

Kan du "se"den ???
Har ikke en annen, den er mistet for årevis !!!

FINNER JEG DEN KJEM Æ I MORRA !!

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Stairways to heaven. Og med stige kommer du lengst. Knallbra!

Klem

"You've got mail, beibi, yeah"

Sussen sa...

Kult med drivved! Det kommer bare mer og mer. Bra det begynner å bli inn med gjenbruk av gamle og brukte materialer og ting. Både økonomisk og miljøvennlig!
Stå på Gunda!
Klem, Sussen

Anemone sa...

Der ja, kom heile ståggån i heile prakta :-)) Fin fin å henge mye spennende på. Det første sønnen sa da maleren var ferdig med møbleringa på hans nymalte rom var; "Her kjæm det itj driv ved inn nei!!"

Og dekorasjonen..., ikke helt dekorasjonstypen jeg vet du, og bare liker IKKE sammanplantninger f.eks., men når slikt er det eneste en gidder å gjøre om dagen så. I mogen er den borte vekk, for da serveres noe annet til middag :-) Kantarell supa var bare så nydleig da, hadde virkelig behov for noe "Hot StufF". Oppskriften skal du få her..., men jeg sier deg, hold den for deg selv!!

http://www.toro.no/index.php?mapping=300&id=12306&produkt=

Klem herfra.

A-mora sa...

Har noe inne på bloggen min til deg.

organic-lizzi sa...

Utrolig fiiiin:-)
Fortsatt kos uke&sov godt i det ommøblerte rommet..
Stooor klem fra Randi

Lyst på livet sa...

Stilig stige ja! Og tøft med blåsvart vegg!!
Får håpe formen din holder seg og at du ikke blir syk. Snart er alle rundt meg syke, så jeg skjønner vi har en skikkelig sjau ute og går nå ja.

Klem

Briggs lekehus sa...

For en fin blogg du har!! Brukte laang tid og nøt alle dine fine bildene. Elsker rekved og rust. Skulle gjerne hatt mer plass til det og funnet mer. Dine ting er bare helt utrolig fine! Benker, pynt, bord, fjernkontrollholder!(den må jeg teste) og masse masse mer. Veldig inspirerende:-)