Sider

torsdag 11. september 2008

Selvportrett og reisefeber ;)

For ikke å sjokkere for mye imorgen når jeg skal møte disse bloggerne velger jeg her og nå å legge ut et selvportrett av meg . Under ryddinga nede i kjelleren fant jeg igjen dette bildet stuet vekk blant masse annet rot. Om jeg tør sende det nedover til gjenbruks stasjonen gjenstår å se, kan jo risikere å få det inn på butikken min ;0)
Under fotograferinga la jeg merke til denne stakkaren, en solsikke midt på plena. Vakkert!
Og sommerfugler ja... Har lagt merke til en del snakk om sommerfugler i magen i det siste her inne, ikke så mange av de her enda men ute på plena er det flust utav de;)
Prøver å samle troppene nå, snart klare for å dra;0)





28 kommentarer:

вεдτε sa...

De er så tøffe de sommerfuglene dine altså! :P og bare herm i vei du tante=) no problem

GAWO sa...

Skjønner godt at du har reisefeber. Men det går så fint så. Dere kommer til å få det aldeles topp og jeg gleder meg stort til å høre ... ja i hvertfall litt av det dere opplevde. Jeg ønsker deg riktig god tur. Jeg er så klart lei meg for at jeg ikke treffer deg men det kan vi ha tilgode. Ikke sant?
God tur og lykke til med helgen.

Anemone sa...

Hm..., har du hale blir denne dama litt skeptisk... og har du pels... blir det vel mye nysing da sikkert :-)) og mjauing og maling blir det vel begge deler av !! kjenner jeg oss begge rett...

Monica sa...

Kos dere! Blir spennende å høre om turen etterhvert...Og du, de sommerfuglene dine er bare herlige:)

Kathrine sa...

Reisefeber er sunt det. Tenk om du ikke hadde følt noen ting? Litt trist kanskje...?

Klem:-)

Tove sa...

Lager du de sommerfuglene selv?? De var råtøffe. Og den stolen på første bilde...vannvittig kul! Og bilde også, selv om jeg nå trodde du skulle vise frem bilde av deg selv:)

tinemor sa...

Lekker og mystisk rype du da skjønner jeg
;-)
Det ligger forresten noen awarder til deg inne hos meg
;-)

. sa...

WoW for et stillig selvprottet, du har mange talenter du GundaM :))
Kos deg masse på turen.
Gamlå

fru vims sa...

stilig selvportrett!! :)
julebordet var veldig hyggelig og vi ødela ikke en eneste lampe ;)
vi var på restaurant og skravla gikk i ett ;)

god tur!

anneskreative sa...

Så skjønne disse sommerfuglene dine er,,,,du har en utrolig fantasi. Jeg blir stadig imponert.
God tur og kos deg med bloggerne.
Klem Anne

Nilla sa...

Mala sjøl???
Hmm...
Takk for shoppingrunden.
Så no sitt æ her med ei litt for trang bukse, store solbriller og en kuuuul tunika!!
Glede mæ t å jobb hos ContainerGirl i morra. Så æ e no bare gla for at dokk endeli ska på tur!!

God tur. Kos dæ masse. Husk paraplyen:)
Stoooor klem!!!

Kathrine sa...

Så snarlik du var da? Godt jobba ,-)

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Åh snuppa - skulle ønske jeg kunne være med dere. Skjønner godt du har reisefeber og sommerfugler (a-la-Gunda) i magen.

Herlig portrett og deilige bilder her hos deg.

Ha en fin tur, også høres vi når alt er vel overstått og du/dere blogger om alt dere har opplevd. For det MÅ dere gjøre.

Klem og god tur og god helg.

Randi sa...

Hahaha...du e no berre go du...
Du jeg tror jeg må ha med meg en trailer om jeg skal til deg...hihihi jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få med meg alt jeg har lyst på som du har.

Kos dere masse masse. Det går så fint så, dere får en uforglemmelig tur og batteriene blir ladet helt på topp!!
Gooo tur og go klem

Kerstin sa...

For en vakker dame du er=)
Ønsker deg riktig god tur, været er meldt pent( har forstått det slik at du /dere skal til vest)

Kos dere kjempemasse!
klem

kari - carpe diem sa...

Steike, du må for pokker ikke kvitte deg med selvportrettet??Det var jo "dyrisk"(legg merke til ord-spillet...jeg kunne vært ansatt i se&hør) stilig!! Kor d u skal ut og reise hen, da? ha ui "purrende og malende" helg. klem fra smøla.

Ida sa...

Ok. Da finner jeg deg i dag da. ;)
God tur.
Ser deg SNART!!! :)))

ArneA sa...

Trodde ikke du egentlig var gurin med reverompa.
mjauing og maling?
men god Bergenstur ønskes. Kos dere.

Thea sa...

Kjempekult bilde!!!!!

fru vims sa...

hello foxy lady.

julebordet var koselig, vi spiste god mat og kakkla som 6 damer kan ;)

lampene er hele og tenna henger ikke igjen i tapeten ;D

nå er det helg! ENDELIG!
fikk en trist nyhet i dag, men håper jeg kan nyte fridagene litt likevel, uten å få dårlig samvittighet for at jeg er til og har det bra....

god helg til deg og dine dyrebare

Whoopsi Daisy sa...

WoW. Kjenner at jeg ikke finner ord når jeg er på bloggen din. Du har så mye spennende og vise frem. Skjønner ikke hvor du tar det fra jeg?
God helg og god tur.
Mvh
Whoopsi Daisy

Tante Mimmi sa...

berre lækkert! Du er ei stiiilig dame! Kos dåke i helga!!!

Tulip sa...

Ja nå flyr vel sommerfuglene dine avsted snart, pakkes ned før høsten blåser avgårde med dem..
De er så nydelige!

Jeg blir imponert over din kreativitet her inne! :)
Tar av meg hatten jeg ikke har!

Klem

Dagny sa...

Tøft sjølvportrett og vakre sommarfuglar.
Fleire awardar ventar hos meg, til deg ;-)

God helg!

Evami sa...

Sommerfuglene har vel roa seg nå som du har møtt damene:)
Regner med at det er masse vin,skravling og mye gøy når damene møtes:) Håper helga har vært/er helt toppers:) Klem

organic-lizzi sa...

Sååå stilige...
Håper du har hatt det toppers:-))
Award venter deg på bloggen..
Stooor klem fra Randi

Petunia sa...

Håper turen hjem gikk flott og at Bergen viste seg fra sin beste side for dere (og vi bloggdamer herfra også!!!) De søte sommrfuglene dine er fått hedersplass i en orkidèpotte på spisebordet. Tusen takk!De var kjempefine, Gunda!!!

Betty Boom sa...

Nå har jeg ikke følgt med. Hva skjer? REISEFEBER!????