Sider

tirsdag 14. oktober 2008

Det var engang en sommer...

Så herlig, gå barbeint i gresset. Sette seg i sola med morgenkaffen med katta hakk i hæl...Mimre, mimre høre småfuglene kvitre... Men det kommer da en sommer snart igjen ;) Må bare ta med oss et par årstider imellom først.


Måtte bare ta disse to bildene før jeg dro på jobb idag, vinden herjet der bak med mitt tyll stoff. Det jeg glemte ta inn da jeg hadde ryddesjau der ute... Vel, nå er det for seint å berge den, bare fillene igjen av den nå... Og veggene i "paviliongen" begynner å bli glissen...
Hmmm, la humla suse...Under her var det deilig å sitte, tømme hodet og bare vær ;)
Og snart er vi der igjen ! Ha en fin uke alle sammen, klem !



26 kommentarer:

Trines Hus og Hage sa...

Hei!
Jeg har ingen problemer med å skjønne at denne plassen var vidunderlig i sommer! Det så bare herlig ut. Godt å tenke på at vi får sommer igjen - sånn etterhvert.
Trine

Tante Mimmi sa...

Akk ja! Kjem den snart??? Eg ventar! (tullar ikkje!)
Hadde du vore her,hadde me knegodt deg!:)

Som Mine Dager Er, sa...

Jaaa! Skikkelig mimring. Jeg kommer til å ta flere dypdykk i sommerarkivet mitt og publisere bilder når svartetiden og vinteren blir for lang.

Jeg som deg er nok et utpreget, ihuga, innbitt og satt sommermenneske. Ingenting kan forandre på det. Når gikk flyet til La Manga, sa du .... ?

Men dæsken, det sir æ dæ: vess'at æ vinn i låtto så ska æ bættremæ kjøpt dæ ut fra jobben din i nån måna også reise vi nerover. Saintja?

Fleir som bli'me?

Nilla sa...

Fortere enn du aner, så er det vår igjen min venn:)
Jeg er som du; et sommermenneske!!
Og litt vår...
Men har begynt å like høsten nå, etter vi kjøpte hytta. Vedovn, vin og stearinlys....

Joda pasienten er ok. Godstol, tv joggebukse og tøfler:)
Og JEG er mer bekymret for prøvene enn han. Ingen BOMBE det....

Ida sa...

Du får krype opp i sofaen med ett glass vin og kose deg, her og nå, mens du drømmer om sommeren.
Nydelig sted! :)))

Anemone sa...

Tatt av vinden...

Kerstin sa...

Herlig! Det er så godt å kunne ta frem sommerbildene en tok å nyte de når lengselen etter sommeren blir for stor.
En nydelig plass dere har. JA du .. dt står faktisk Gunda på rulla mi. Tenkte faktisk på deg når jeg knipset bilde å la det ut.
Vet faktik ikke hvor den rulla kommer fra. Kanksje den kommer fra Sverige. Vi bodde nær grensen og det kan hende mine besteforeldre har kjøpt den derifra.

Nyt dagen Klem =)

tinemor sa...

Deilige minner fra en hærlig sommer!
Sjarme med tyllen din som flagrer i vinnen!
Helgidvis koster en ny nesten ingen ting på Ikea, så du har jo mulighet for å lage en ny slik drømmeplass igjen. ;-)
Ha en strålende dag, tross vind og regn.
Klem

Ramme alvor sa...

Å so deileg....ja snart er han over oss att, sumaren. med sin lette pust og milde hånd...
Nydelege bilete.

Britt

Koselig koselig sa...

ja snart sommer igjen! snart... det går fort!!!

ArneA sa...

De Lillos og mer sommer her

Kathrine sa...

Vakre bilder du tar!! Og den kommer tilbake, ja sommeren altså. Tyllen er vel fortapt...

:)

kari - carpe diem sa...

Si meg: er det blåe jeg skimter mellom løvbladene himmelen i trøndelag i dag?? isåfall er det pinadø forskjell på folk!!

Josefine sa...

Så fine bilder du har tatt.. Syntes vi har hatt en fantastisk sommer i år.. den sitter godt i kroppen enda. Er faktisk litt klar for høst og innekos nå, men det er kanskje fordi håpet om at den kommer igjen alltid er der.. Ha en fin kveld, klem Josefine

fru vims sa...

ja, snart.... men først skal vi gjøre oss ferdig med høsten (slik at jeg kan få bursdagsgavene mine) så må få med oss jula (så jeg kan få julegavene mine) og SÅ kan sommern komme! :D

HEHE

Livet er heeerlig sa...

Utrolig flotte bilder :)
Ha en finfin kveld
*Siv*

. sa...

Er så enig vi må ta frem bilder og mimres som feks. sommeren. Håper den snart er tilbake jeg:).
Likte bildene dine der tullstoffet flagrer i vinden.
ha ein flott kveld

Min verden sa...

Så herlige bilder :) Gratulerer med blogg forresten og med venninne som kommer "hjem" igjen. Håper det blir fantastiske - kreative greier! Godt med gamle venner. Klem hanne

Magny sa...

akkja... det var en gang...
men klarer godt forstå det var en herlig tid...
melankoli~~~~

Haust sa...

Så herleg det siste biletet var! Her kunne eg tenkt meg å sitje og drøyme meg vekk ein sommardag! :)

Haust sa...

Forresten - nydeleg banner du har fått deg på bloggen din!

Monica sa...

Skjønner godt at du savner den plassen der! Et deilig sted så det ut som:) Jeg liker høsten, men ikke vinteren. Håper den går veeeldig fort, slik at våren og sommeren kommer fort tilbake;)

Tulip sa...

Sukk, ja...det er deilig å tenke tilbake på varme sommernetter...
Vi får kle på oss, fyre i peisen og nyte innemånedene som står for døra. Og før vi aner ordet av det er det vår igjen!!!:)

organic-lizzi sa...

Kjæreste GundaM:-))Tuuuusen takk for den deilige awarden..Nå har jeg endelig fått noen minutter på maskinen og har kost meg med alle de siste innleggene dine.Herremin såååå mye fin og supre bilder av det...
Verdens deiligste helg til deg.
Stooor klem Randi

Alex sa...

Heisann Snuppa ;)

Kan du gå inn på bloggen min å skriv hvilken dag det passer best :)
Tar meg en tur i morra hvis tid ;)

klem

Anemone sa...

Innoksen i mailen din står og blinker...