Sider

søndag 12. oktober 2008

Dette er . . .

-Dette er en lampe jeg fikk ødelagt idag... Ikke alt blir som en tror det skal bli !

-Så faktisk for meg noe helt annet men med en skjerm av plastikk..!- Shit, prøver på ny siden ;) Og Ikea er ikke min greie heller....Men billige lamper, det har de!
Her under en krakk....( Ja, Torunn du kan le...)
Verdens mest spesielle krakk, dere får høre siden...
(Det er fullt mulig å kommentere selv om du ikke har egen blogg...Bare klikk på kommentar...)



Og her på moder jord finnes det mest hverdager,
hverdagene er så viktige at har du sølvtøy; bruk det hver dag! Gjem ikke på alt det flotte du har, vi lever her og nå !
Vakre Petunia har lagd en Positiv Blogging Award (joda, hun ER vakker jeg har møtt henne )
Den ser jeg er gitt til masse flotte damer her inne allerede men kanskje ikke til disse...?



Randi, Gamlå, og Organic Lizzie ! Runa også forresten, selv om jeg får dårlig samvittighet når jeg ser all treninga jeg går glipp av ;0)
Ha en fin, fin uke der ute alle sammen!

16 kommentarer:

Som Mine Dager Er, sa...

Hmmm... har du laget noe som ikke ble vellykket? Ser ikke slik ut fra min vinkel, men hvis du sier det så ... ;-)

Er helt enig i av vi må sette frem det vakre vi har og bruke det i hverdagen. Det skal jo ikke stues bort og hentes fram når anledningen er spesiell. Hver dag er spesiell!! Sånn er det med den saken!

Grattis med flott Award. Petunia kan det hun - å spre glede. Og vakker er hun i ord også. Har e-mailet litt og hun er så innsiktsfull og hyggelig og god!

Stor klem fra Marit

Marie sa...

Trudde alt du laga blei vellukka eg :) Neida, du er nok dødeleg du også, hehe. Prøv igjen du! Du lagar stilige ting!

Ha ei kreativ veke :)

Kathrine sa...

Jeg kjenner deg godt jeg, gamle nabo. Alt blir bra til slutt:-) Et ordtak sier at :det som er vanskelig tar tid, og det som er umulig, tar bare litt lengre tid. Sånn er du, Alt blir bra tilslutt. Og den lampa da, tenker den sitter snart jeg:-))

Natti:-)

Runa sa...

Tusen takk!!!Veldig koselig!
Helt enig med deg at man må sprite opp dagene det er flest av!Jeg har alltid "levd med høy stetteføring" på hverdager!
Jeg har mange ganger vært hos gamle damer som sparer på det fineste de har både av klær og andre ting....for aldri å få gleden av å bruke noe av det!
Ha en fin uke!

Kerstin sa...

Ikke vellykket sier du? Hvis det er den lampa du viser skjønner jeg ikke helt. Men hvis du selv ikke er fornøyd så.. blir du det snart=)

Er helt enig hverdgaer er det mest av, bruk det fine service og bestikket hver dag.
Ønsker deg en kreativ uke0)
Klem Kerstin

Miamor sa...

Bra innlegg min venn...ja.vi skal gjøre hverdagene til høytid...eller som ei god venninne sa "tenk å dø med full fryser"---syns det var så slående på dette å samle skatter som man aldri får gleden hverken seg sjøl eller andre med...

Kos deg ;)

ArneA sa...

Egentlig syns jeg bildene dine er flottest når de ikke virker oppsatt eller konstruerl

fru vims sa...

om den lampa ikke ble bra, så klarte du å kamuflere det på bildet :)
lurer på hva du skal fortelle om den krakken :)

god uke til deg!

Anemone sa...

Så utrolig sant, hverdager der dager det også :-) og de skal nytes like mye som de korte helgene.

...og du, rekved på lampeskermen, DET hadde ikke jeg kommet på nei...

Hvor tar du det fra??

Alex sa...

Hei

Den awarden fortjener du ;)

Digge skapet ditt bak krakken jeg :)
Stor klem fra meg :)

Randi sa...

Du altså!! rekved gjennom lampeskjermen...det er bare du som kommer på å teste ut sånt!!:-)

Tusen hjertelig takk for award. Denne setter jeg høyt!!

Rekved er plukket....men nå trenger jeg en stor glass vase, eller noe å sette dem i! Kan du ikke komme med noen gode tips.

Den stolen får barndomsminnene til og risle gjennom meg.

Alt det vakre jeg har, får stå fremme...og blir brukt. Det eneste er vel en Hardanger duk som jeg syns er litt for fin..hihihi men den får frem til jul.

Ha en flott uke kjære du.

Petunia sa...

Det mest vidunderlige med denne awarden har vært å lese alle de positive ordene om meg selv rundt omkring på bloggene etterpå:)
Hehe!
Bare tuller. Awarden har du så fortjent med dine krative krumspring, som sprer så mye skaperglede.
Ha en fin mandagskveld!

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Hei på deg! Det ligger en award til deg på siden min :0)

Nilla sa...

Den der krakken var bare stilig:)
Håper det kommer inn masse sånne på butikken fremover....

Jeg leter og leter etter rette farger på loftgang og soverom!!!
Puh.... Finner jeg ikke ut av det så blir alle rom hvite. Spennende ikke sant?

Ha en fortsatt fin kveld.
PS. Gubben har våknet og alt vel:)

Alex sa...

Bra at æ har det skriftlig...om rommet !!
Maser på han hele tiden.

Så hyggelig at han likte huset vårt.
Det var jo så rotet...

Kanskje kjem æ innom immorra for å luft mæ !!

Ida sa...

Det er ikke alltid at alt blir slik som man hadde tenkt seg....
Men, som Miamor skrev i sitt siste innlegg, så blir alt du tar i til gull.
Så, jeg venter spent på resultatet og vet at dette blir bra! :)))
God uke til deg GundaM.
Klem.