Sider

onsdag 29. oktober 2008

Jeg fikk en idè... Hmm

Ja, jeg driver nå på med dette skapet enda da... Og idag fikk jeg en fix idè, en kjempeide tror jeg. Det handler om knotter...
Jeg sa jo jeg tenkte å kjøpe meg noen prisme, glass knotter men det tror jeg blir litt kjedelig her... Derfor skal jeg ut å jakte etter slik porselens dingser som de før i tiden hadde på strøm gjerdene sine...Slike hvite i porselen dere vet ;0)
Og dette vinduet som jeg egentlig hadde gjemt oppe på loftet i garasjen kan egentlig få stå ute i vinter det og... Tålte den stormen som var sist helg, tåler det nok vinteren og ;)

Og noen av dere lurer på kjelleren...Tja, slik ser det faktisk ut for tiden ;( Ikke så mye jeg kan gjøre med det, men jeg er stadig vekk der nede, slår på lyset og bare beundrer den vakre veggen. Som jeg gleder meg til å få sette meg ned der nede....

Ellers går dagene med til jobbing og her hjemme til oppfølging av gutter!
Fikk beskjed om å handle inn masse snop til haloween her nå... Vel, det hører livet til det og ;0)

Altså haloween godter og "nye" knotter til skapet mitt ;0)
Klem til dere alle !

26 kommentarer:

Anemone sa...

Ja, slik skal det være :-) litt turbo!! og ja, det er nok en serviettring jeg har brukt ja, til å holde drivveden sammen, gammel fransk og noe slitt.

Skjekk inn til Rune,forslo bloggtreff for oss 3 jeg :-))))

Som Mine Dager Er, sa...

Godter og knotter, that's what counts now. Nydelig det skapet altså. Gjør seg nok ute i hagen din med masse snø på. Nye bilder forventes da.

Trøtt som en dupp jeg. Tror jeg kryper til køys gitt. Natti

Klæmma.

Magny sa...

he , he ... lett å huske..
synest eg ser deg på vei til butikken, der du gjentar "gotter og knotter" sånn for deg selv...
du er kreativ, GOD idé med de knottene, men den der feiringen har heller blitt hærverkskveld her i mitt disktikt...
nattti~'~'¨'~

Magny sa...

he , he ... lett å huske..
synest eg ser deg på vei til butikken, der du gjentar "gotter og knotter" sånn for deg selv...
du er kreativ, GOD idé med de knottene, men den der feiringen har heller blitt hærverkskveld her i mitt disktikt...
nattti~'~'¨'~

Anne-Berit sa...

Blir bare mer og mer imponert over deg og all den kreativiteten din jeg.Blir spennende å se om du fant knottene dine...Natta!

MaritK sa...

Hei og hå,har ikke alt iorden enda på bloggen,må ringe deg imorra etterm.

Petunia sa...

Er du slik som meg, som skriver laaaang handlelapp, men som glemmer den hjemme og må rekonstruere hele greien mens du løper gjonnm Rema?
Slitsomt det...

Kerstin sa...

Ja det kommer til å bli supert med en slik knott:O=)
halloween... hm hm har ikke helt snasen for den feiringen gitt. Men må nok bare gi meg på den. Den har kommet for å bli=)

Gleder meg til flere bilder=) Klem

A-mora sa...

Tror det blir tøft med strømknotter på skapet.

Halloween har jeg ikke sansen for. Synes det har vært mye triveliger at barna har gått julebukk og istedet for og komme med trusler og hærverk for at de ikke får godter.
Uff, høres ut som ei sur gammel kjærring no hihi.
Men vi bor ganske sentralt og folk som bor lenger oppi dalen kjører barna sine ned til sentrum for at de skal ringe på til flest mulig.
Ha en god dag.

Kardemomme sa...

Du er bare helt utrolig kreativ..
Blir helt sikkert kjempefint med gamle sikringer på..
Jeg finner nesten aldri drivved jeg..Synes det er så flott!
Den fotorammen du har laget er jo bare helt...!!!
Vi tilbringer ofte noen uker på sommeren i Danmark..I fjor var det Samsø.Nedenfor huset var det flere kilometer strandlinje helt uten turister og vi fant massevis av flotte steiner og skjell, men ingen drivved..Ønsker deg en fin dag! Hilsen Kardemomme :)

fru vims sa...

synes det er hyggelig med noen bursdagshilsner sånn i etterkant jeg, da varer bursdagen lenger ;)

den veggen din blir bare helt fantastisk!!


klem

Briggs lekehus sa...

Så spennende! Gleder meg til å se resultatet!

Vet du..syns nesten du burde vært med i et interiørblad. Du lager så mye fint!! Kjempeinspirerende!

Ha en fin dag.

(Fikk selvsagt ikke til det med bokstavene. men skal prøve enda en gang.)

Tante Mimmi sa...

ÅÅÅ, kult! (heng for mykje i lag med 16 åringar...!)
Det blir jo verkeleg stiligt- gledar meg til å sjå!!!!!!!!!!!!
Jobb og oppfylgjing av barn- jepp, det kan eg kjenna meg att i! (difor: støv!) (godt teikn!)
"Send Kamprad ein mail!" Kamp..kampr...hæ!? Kva sving datt eg av i??? Deg? Å, nei, er eg treig i dag og? Byrjar å bli farleg dette- her om dagen trudde eg Tove hadde køyrt på nokon- eg var jo den einaste som måtte bruke to timar på å forstå at dette var eit varskot, og ei oppmoing om refeksbruk! Trur eg er overarbeida;) Dei små grå flyttar seg saaaakte rundt!!
Men med litt hjelp er eg sikkert med!!!! "Knask eller knep"! (eg ber dei komma att etter jul eg...blir nok mykje knep her!)

Tante Mimmi sa...

dyslkeksi også: REFLEKS

tinemor sa...

Så god ide med sånne typer knotter!
Det tror jeg blir supertilig.
Lykke til
Klem

Aud Jorunn sa...

Spooky....
Har en hel eske med slike porselensknotter. Den er blitt gjemt på, nettopp fordi de kan brukes til KNOTTER. Og det er ikke mange dagene siden at vi snakket om slike på jobben. Tror til og med jeg vet hvor de er...:)
Du får gi et lite vink om du vil ha noen.

Josefine sa...

Slike knotter blir jo bare super tøffe:)) Hvor i alle dager får du disse ideene dine fra..? Jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.. håper du finner noen som passer:) Klem Josefine

Monica sa...

Porselensknotter/sikringer blir bra:)

anneskreative sa...

Hei,,,,,så fint det blir,,,,et tips om slike knotte, spør på El- verket,,,,,de har sikkert slike gamle porselensknotter liggende,,,,
Lykke til med jakten
Klem Anne

Gamlå sa...

Ja, ja jeg er så enige slike knotter må du få tak i !! Det hadde vært prikken over ièn!!

WoW sier nå bare jeg. Ikke rart du går ned i kjelleren og titter. Dette kommer til å bli så tøft og stillig!!

ha en fin kveld
klem fra Gamlå

Kathrine sa...

Og skulle du ikke finne noen, tror jeg at jeg kan skaffe til deg:-) Kanskje på Lørdag?
Flott blir det iallefall!!

:-D

Solveig sa...

Hei:)
Så stilig det skal bli med slike knotter! Du kommer nå på det og;)
Egentlig hadde de gjort seg som knagger og synes jeg! Har alltid syntes at de er fine.

Viste svigerfaren min bloggene din i kveld;) Han er ikke så pc kjent,så det syntes han var gøy!!

Ida sa...

Grei avtale det.
Så, får alle litt "snop", alt etter smak og behag. ;)))

Runa sa...

Det gleder jeg meg til å se ferdig!Ønsker deg ei fin helg!-Kjelleren ser veldig spennende ut....!

Ivar Ivrig sa...

God ide med de knotten, men sørg for at bonden har skrudd av strømmen før du "stjeler" dem fra gjerdet hans ;-)
Ha en spenningsfylt men støtfri helg.

Grip dagen sa...

Det var da en utrolig god idè å kle inn det gamle nattbordet!
Hvordan i all verden kommer du på alt? Du er jo sprekkeferdig med idèer!!!!
Håper du får tak i slike porselensknotter. Det må passe særdeles godt på skapet!

Ha en spennende Halloweenkveld. Knask eller knep!

Mange hilsner Marit