Sider

fredag 17. oktober 2008

Making lamp`s !

Denne uka har noen timer blitt brukt til å lage lamper nede i kjellerverkstedet mitt !
Skal sammen med kunstgjengen i bygda her ha utstilling og da tenkte jeg ta med noe nytt. (Selv om lampa her over ble lagd sist vår da. Ja, den over stolen.... Det er en lampe ja! )


Denne Ikea skrotten fikk boret noen hull i seg og et par driv ved kvister pryder skjermen, ikke heeelt ferdig med denne kreasjonen enda da. Må sitte og studere den litt nærmere ;)


Enda en lampe fra samme leverandør, den fikk noen kvister rundt seg den og .
Bedre bilder av lampene får dere siden når jeg er helt ferdig.


Ja, ja og ja. Jeg gir meg ikke. Ikea denne og bare den er nå blitt kledd inn i en driv ved planke funnet sist helg på Hellstranda ;) Sliter litt med å finne passende skjerm her da.... Kanskje finner jeg meg rett og slett et lampeskjerm skjelett og henger på .


Og så til slutt, dette blir mitt siste sprell der nede i kjelleren for denne gang ;0)
Lampe blir det ikke men noe med lys i det blir det ! Vent å se til utstillinga vår!
Og du kjære AnneB må sette igang og rydde plass til oss damene som snart kommer og okkuperer din kjære kjellerstue ;)
Og nå må jeg ta meg en bloggerunde og se hva der andre har drevet med de siste dagene. Klem

19 kommentarer:

Petunia sa...

Jammen kreativ du! Jeg får så lyst til å ta meg en tur til stranden og rote i fjæra hver gang jeg er innom deg eller anemone. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen:)

Alex sa...

Heisann :)

Vil itj du kom te bloggtreffe eller.
Har hatt så mye energi i dag, fikk ikke sov i natt for hodet boblet av energi.

S u .
Skal du på tur i te stranda bli æ med ;)

GAWO sa...

Kjekt å se at ved kan brukes til noe annet enn varme i ovnen. Du er kreativ som få. Vil tro at uken har en dag forlite for deg.
Varm klem og god helg herfra.

Lyst på livet sa...

Gir meg over av kreativiteten din! Synd ikke alle Stjørdalspian e sånn ;-)

Klem

Anemone sa...

Rett og slett lysende ideer i ditt hode ser jeg. Og finner du nå ingen slike lampe sjeletter finnes det hundrevis et steinkast herfra!!

Og jeg da somskal slenge meg i sofaen med nål og trå?? tror du jeg fikk kløe når heg så den borrmaskina der eller?? I morgen bare må det bli noen hull, for ideen er klar i mitt hode nemmelig.

Flott fredag kveld til deg min venn.

Monica sa...

Skulle vært med på kunstmessa vår i helga du! God helg:)

tinemor sa...

Masse spenende lamper!
Ja, du og Anemone har en egen flott evne til å lage de lekkreste og kreative lamper!
God fredagskveld!

Berit sa...

Så spennede saker, utsilling og greier!!! Ja der skulle jeg likt å vært, og på de strendene du går på og finner all den flotte rekveden, blir ganske så misunnelig! Her er ikke så mye, eller så er det andre som er før meg og henter, kanskje... det er slik det er!

Ønsker deg en fin og kreativ helg, og en god klem herfra.

sologbolig sa...

Og kreativiteten bobler ser eg, det er bra. Spennende med utstilling.
Ønsker deg ei god helg!

Kathrine sa...

Riktig god helg:-) Og med dine lysende ideer, tenker jeg den blir fin. Gleder med til å se kjelleren din...

Klem:-))

Josefine sa...

Himmel og hav så kreativ du er:))
Blir alltid inspirert når jeg er innom bloggen din:) Ønsker deg en strålende helg, klem Josefine

Kerstin sa...

Hei Gunda=)
Takk for hyggelig hilsen som varmer=)
Du og Anemone er to herlige kreative mennesker som finner på de vakreste og mest spesielle kreasjoner. Blir spennende å se når det blir ferdig=)

Nyt helgen
Klem Kerstin

organic-lizzi sa...

Skikkelig kule:-))
Dæven,så god du er til å lage de tøffeste ting!!...litt "misunnelig"..
Jeg greier ikke negang å finne riktig bits til riktig skrue,så det høres ut som et helikopter:-(
Fortsatt deilig hel&Stooor klem fra Randi

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Kreativiteten lenge leve! Jeg får altid lyst til å begynne på et eller annet prosjekt etter å ha besøkt deg - men så kreativ som du blir jeg nok aldri. Men så MORO å se alt du lager. Flinke du! Hvor og når er det utstilling? Vært moro og fått med seg, om man har anledning. Fiiin lørdag til deg! Klemmer**

Ida sa...

Herlige sprell med fine resultater! :)
Og det beste med lampene dine er at det finnes bare èn av hver - i hele verden! ;)
God helg. Kos deg.
Kreativ klem fra Sotra.

Stine ☆ sa...

Du imponerer gang på gang... så flink og kreativ! Og lampene blir jo kjempe fine!
Lykke til med utstillingen, og ha en flott helg!

Anemone sa...

Hute tu Gunda!! var vist alt for trøtt på msn i går natt... for; herregud trenger ho IKKE bruke et langt borr!! Det var jo det jeg hadde pønsket ut jo!!!!!!!

Klyv kubben på langs, SÅ lim!!!

Randi sa...

oioi...noe så spennende gleder meg til å se utstillingen.

Ha en fin helg kjære du
Klem

MaritK sa...

sitt no hær og knote,hadd skrevet masse og plutselig ble det borte....he he.skal ikke gi meg rødvinsflaska blir vel tom før jeg blir fornøyd.