Sider

lørdag 18. oktober 2008

Meg og min Mig ;0)

Ha, vart du skræmmt nu...? Ja dette er faktisk meg for et par timer siden, tro det eller ei og storebror som var fotografen syntes jeg var sprø ;0)

Ja, ja jeg har fått enda en ide men om den blir noe av da det vil tiden vise.

Sveiseapparatet er ikke min beste venn heller ikke vinkelsliperen men tar jeg tiden til hjelp her nå kan det kanskje bli til no...? Stikkordet er rust.... tre.... dingeldangel...

Sveisemaska er derimot kjekk å ha når håret ikke er på din side, men jeg er vel ikke den eneste her i blogglandia som sliter med hår.....
HmmmHer storebror in action med brettet sitt ;) Takk for en flott fotoshoot Jonosh ;)

29 kommentarer:

Anemone sa...

WaOooo ja vart skræmt ja!! Legg dau onner bore her no å bli bærre meir og meir blå!!!

Du hærlige kvinne..., og bare til opplysning, freden har lagt seg i heimen ang. den fargen. Legger seg IKKe bort noen ting han mannen min skjønner du, og da blir DET jammen et problem det også. Ikke enkelt du :-) Damer er visst ikke så enkle å forstå seg på...., men nå er fotballen tilbake i skjermen her, og DA leker livet der i gården.

Huff til regn du!! Holder på delvis under tak her jeg da...

klem enn så lenge

GundaM sa...

Hæ, regn..? Tuller du no ja, her er det kjempeflott!

Men nå må jeg på butikken, det erjo bursdag innimellom og...Og en venninne kommer i ettermiddag, skal ha hjelp til å lage seg blogg;) Her sku man hatt flere dager i uka ja!!!

Kerstin sa...

Hehe som dere to storkoser dere=)=) Er bare så spendt på hva du holder på med. Skal litt mer for å skremme meg gitt=)=) "Ler"

Nyt lørdagen. Her holder vi på å drukne i regn så jeg holder meg inne for sikker hets skyld. er ikke så glad i å svømme=)

Klem =)

Marita sa...

Trenger du sveisetråd så får du bare melde fra :o)

Petunia sa...

Skulle ofte ønske jeg kunne ta sveisemanske på meg når jeg fòr ut døren om morgenene. Trøtt i tryne, uten sminke og med håret i offside..
Alle kler en sveisemaske, det er det som er det kjekke med den:)
Men det skal bli spennede å se hva du lager.
Pent vær har dere i dag også ser jeg. Her er det bare regntøy og sydvest som duger. Skulle til by'n og ta noen bilder til bloggen i dag, men har utsatt det til i morgen - eller våren. Alt etter når det slutter å regne;)

Koselig koselig sa...

dævven du e tøff!!! Knallrøde sko og sveiseapparat og maske :) WOW
det må jeg si det står resspekt av ass' abssolutt!
Når jeg har sagt det så er min old dad sveiser fra gamle Moss-Rosenborg verft og han var nedi pipa å sveisa hehe... at han turte huttetu!
En gang dro han til og med ned til Saudi Arabia for å krype nedi ei pipe og mekke den!
Lurer på om det var rust???
Hihi

god helg!

MaritK sa...

tusen takk for hjelp,vi får se hva det blir til....

Runa sa...

OI! SÅ FLOTT DU ER! Vart ikke skremt i det hele tatt!Det syntes på body`n at du bruker den!Du oser av energi!OG DE RØDE SKOA ER BARE DRIT KULE!!!! Ha en flott helg!

Marie sa...

WOW! for nokre lekre sko du har!!! Helsing skodille Marie!

Håpar du får til det du har tenkt å lage :)

Evami sa...

Tøffe du da,du kledde sveise utstyret,og ble litt mimring tilbake til Flashdance på meg no:) Hva du kan og gyver løs på:) Skal bli spennede å se hva du har funnet på:)

Ha ei alldeles strålende kreativ helg:) Klem

Evami sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Evami sa...

Fjerna bare en dobbel-kommentar:)

Som Mine Dager Er, sa...

Heia. Dette var action bilder, da Gunda. Så tøft! Du kler alt du, til og med sveiserutstyr. Hva er det du har kastet deg ut i nå da? Klarer nesten ikke stagge nysjerrigheten min her jeg sitter. Også jeg som hadde tenkt å ta med mr. ivrig å komme på en aldri så liten kaffeskvett i mårra. Men er man travel så er man travel. Vi har da plenty av helger å ta av framover ;-)

Klæmmedæ!

karenpija sa...

Hei gunda!
Kule sko!!!

no har æ laga mæ blogg
hilsen karen

Ivar Ivrig sa...

Hei Miss Darth Vader :-) Jo det begynner å toppe seg med bloggingen nå ja. SWF fra torsadg til fredag, My world Tuesday fra mandag til onsdag som jeg er med og drifter. I tillegg Norsk Nettfoto og min egen blogg. Og så er jeg korrekturleser på denduvetbloggen ;-) Og så er det maratondager på jobb, men der er jeg heldig som kan logge meg på nettet uansett hvor jeg er så lenge jeg har mobildekning...Men er jo litt artig også da, for foto har blitt en lidenskap.

Ha en flott og rolig søndag der i øst :-)

alvorada sa...

Hei-hei!
Ja, det er den med tre skjermer jeg tenker på ja, den du la ut nå på fredag. Holdt på å sette ostepopen i halsen da jeg så den! :) Har du den fortsatt i butikken? Pris???
Og kjære deg, du skal selvfølgelig slippe å sende monsteret. :) Jeg satt og vred hjernen min i går for å finne ut om jeg kjenner noen på Stjørdal jeg kan plage, eneste jeg kom på var foreldrene til sjefen og tror kanskje ikke jeg kan spørre dem.. :) Men så snakket jeg med mamma og hun kunne gjerne tenke seg å ta en tur nordover. Hun hadde faktisk tenkt på det lenge at det hadde vært gøy å besøke butikken til denne containergirl, og dessuten syntes hun den budals-stolen var veldig fin :)
Men går det an å reservere den noen dager? Og hvilken pris har du satt på den?

organic-lizzi sa...

Ikke skremt..var sååå stilig:-))
Sveisen for å si det sånn..
Kreativ,deilig søndag&Stooor klem fra Randi

Randi sa...

Hahahaha....skikkelig flott bilde serie!! Du kan jo glatt stille opp som fotomodell du...

Blir så spennende og se hva for noe kreativt du kommer opp med nå.

Ha en fin søndag

alvorada sa...

You've got mail ;)

fru vims sa...

hehe, tøffa sjøl!

ordentlig lilla er sånn passe mørk lilla vettu.
på biltema har de en lys en som glitrer, det er ikke ordentlig lilla!

jeg har vært i oslo i helga og kosa meg med masse lopper, microbloggetreff og god mat.
helt herlig!

:)

Min verden sa...

ja - nå skvatt jeg skikkelig ;) Lampa ja - din er mye, mye finere. Jeg er tvunget til å kjøpe har ikke mulighet til å lage noen fine sjøl. Noen ganger tenker jeg at jeg skulle bli mer kreativ, men det blir ofte med tanken. Planter noen løker i steden for. God søndag. Hanne

Kathrine sa...

:-) Blir aldri skræmt av deg jeg:-))Ja, jeg syns det er rart du ikke har blitt venner med sveisern. Det er nå ei stund siden du fikk den. Da tenkte jeg ikke kom til å høre mere fra deg,-)Men kanskje det løsner nå?? Krysser fingrene jeg da...Og må kjøpe meg ett jeg og. Slå oss sammen en gang i ny og ne og sveise vi kanskje?

Herlig med ovn igjen nå. Og så lite ved det går!!Hele tre etasjer å varme opp med røyken+ovnen nederst, før den forsvinn i pipa. Er ikke det miljøvennlig så veit ikke jeg.

Vaaarmt heer nååå......Puhh...

Magny sa...

hha-ha...
herlig...

Anemone sa...

Avgjørelse tatt NÅ!! Gangen males helt på nytt :-( Fargenbe for skitten grå..., hjelpes min...

Tina sa...

Må si æ e spent! Jeg følger med... Du va tøff i det der utstyret!

Miamor sa...

Kor vart det tå glede-innlegget ditt??? Va itj glad så læng kanskje?? Er i nærmiljøet skjønner du..men butikken e vel itj åpen i mårrå?? Her har æ vorri på 25 års jubileum fra æ va russ...hele gjengen litt rusten og ingen huska kæm som gikk i klasse med kæm!! men arti læll!!!

spent på ka du heill på med... Klem på deg..

ArneA sa...

Skræmt er bare forbokstaven.
Tøff dame!!
men blikket mitt ble uansett dradd mot de røde skoene. Er det værnesko fra Hell

Tante Mimmi sa...

Kult!
Eg hadde stooorkose meg i lag med deg ei kveldsstund! Godt du har utstyret i orden!:)
...eg har erfart korleis det er å væra ivrig utan verneutstyr- IKKJE lurt!
Ikkje redd- men....inspirert!

MaritK sa...

hvordan lagrer jeg personer som hav vært inne i bloggliste,Karen e itt så veldig tålmodig me mæ bestandig.