Sider

lørdag 11. oktober 2008

Mini Bloggetreff ;0)

Meg og Nilla tok et lite bloggetreff på Hellstranda idag!
Og ja, vi tenkte litt på dere der nede i Bergen sjø......
...
Vi tok med guttene og tok en liten pick nick der nede på stranda i det flotte høstværet!
Du som gutta kosa seg og ja, vi jentene og ;)

...
-Og ja, selvfølgelig ble det med noe driv ved hjem. Min ligger allerede i vaskekummen i kraft vask, skal straks skylle den og tørke den ute i fønvinden ;0)

...............
-På tur hjem tok vi turen innom prestegårdshagen. Der fant vi oss kastanjer og selvfølgelig måtte jeg plukke med meg noen snøball kvister. De er så vakre !

Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld, og så gleder jeg meg til å se hva dere fant på i Bergen idag ! Må si jeg tenkte litt på dere , men de hadde sikkert ikke spikersuppe der på Zupperia så da så !

23 kommentarer:

Monica sa...

Flott strand ser det ut som, og nydelig vær:) Her er det skikkelig ruskevær i dag, så nå vi koser oss inne med fyr i peisen;)

Ha en fin lørdagskveld:)

Alex sa...

Du er så flink til å ta bilder du Gunda.

Se å ut som dere kosa dokk ja.

Bare kom å se veggen du...en kaffetår og noe godt i ;)

Koselig koselig sa...

Herlig tur!!! I morra er det min tur, og gjett om jeg gleder meg Gunda! Jeg er så inspirert av dere nå, jeg syns det med pinner i vase som en bukett var ÅRETS beste ide! Den skal jeg prøve å få til!
Kastanjer også utrolig dekorativt. Jeg har tenkt å plukke noen av de også. Her i byen så har jeg et par steder, ene er ved sykehuset og den andre ved jernbanen. Vi får se hva jeg rekker. Inne hos bloggen Heart in Provence (den franske delen) så er det også kastanjebilder. Har du sett den bloggen? Helt nydelig! Den ligger på lista mi, nederst, over utenlandske blogger :D
God lørdagskveld!

Petunia sa...

Så koselig og så nydelige bilder. Tror ikke det hadde vært noe særlig å ta picknick her på Vestlandet i dag. Det regner og blåser og er skkkelig guffent. Kanskje foran peisen:) Akkurat nå sitter jeg i sofaen med et tykt pledd rundt meg pc i fanget og kaffekopp på bordet.
Ha en trivelig lørdagskveld:)

A-mora sa...

Så fine bilder du har tatt i dag. Idag har det vært nydelig vær her og. Har holdt på i hagen i ettermiddag.Men nå har det begynt å blåse så fin været er vel over for denne gang. Ha en fin kveld.

GAWO sa...

??? har dere SÅ fint vær???
Her regner og båser det. Men med sånn vind i kastene er sikkert åren min på god vei oppover i landet. Ser du noe til den? I hvertfall fant dere mye fin drivved. Sørgelig at vi ikke har sånt. Jeg vet ikke om noe. Tror jeg må spørre Ida... hun bor jo ute i havgapet her Vest.

Nydelig bilder og vint sammensatt. Det er alltid så hyggelig å stikke innom hos deg.

Nilla sa...

Heia du:)
En kjempefin tur ja!! Så herlig vær og deilig sjølukt.
Kastanjene mine ligger til tørk, og det samme gjør driv veden. Så får vi se hva jeg skal gjøre med dem.... Må vel hente inspriasjon noen steder... Hehe. Arti at guttan kosa seg ogås. Ville egentlig ikke bli med, men så ville de ikke dra der i fra heller:)
Ha en kjempefin kveld der oppi lia. Rolig tv-kveld her.
Snakkes, kjære deg.

Nilla sa...

.... mente OGSÅ selvfølgelig...

Som Mine Dager Er, sa...

Delige bilder Gunda. Å kunne slappe av og nyte godværet en oktoberdag, og samtidig samle inn grunnlaget for mange nye flotte ideer fra din kant. Speilet i innlegget under er jo bare toppers.

Kos deg med dine.

Kerstin sa...

Herlighet for noen nydelige bilder fra bloggtreffet ditt Gunda0)
Høres ut som dere har hatt en flott dag, med mange fine funn=)

Bloggtreffet i Bergen Var veldig koselig=) Skal skrive om det.. kanksje i morgen=)

klem

. sa...

Ja er ikke dette her som dere har hatt et nydelig " mini bloggteff" så vet ikke jeg!!
Dette her må ha vært rene kinder egget. Glede av å være sammen, funn av masse drivved og skapningen du får ut av drivveden:)).
Du er nå god du som klarer å skape en slik flott stemmning rundt deg:)
Ha en fin lørdagskveld
klem fra Gamlå

Kathrine sa...

At vi ikke reiset dit i dag da. Tulla oss inn i byen, toilldag:-((( Fy...Aldri mere!
Men fikk en flott tur langs Nidelva med kamera, mens mann og sønn traska i byen.

Ha en fin kveld. Klem:)

Anemone sa...

Jett om jeg skulle sittet der sammen med dere da!! Men i morgen er det jammen ta meg min tur!!

Klem herfra, og komdeg nå msn..., vi er her nå snart hele gjengen.

Evami sa...

For en deilig dag det var igår,og det ser ut som om dere nøt den i fulle drag:) GOdt å kose seg i skjønne omgivelser og med gode venner når været innviterer på en dag:)

Ikke så bra i dag,men godt vær ute til å kose seg inne i:) KLem Eva

Ida sa...

Det måtte være ett alle tiders bloggtreff ja! :)))
Og noen herlige skatter fikk dere med hjem.
Gleder meg til å se hva du finner på med de funnene.
KOS deg GundaM og ha en fin fin søndag! :)
Klem fra meg.

ArneA sa...

Ikke mye her som minner om Hell slik Hallesby preket

Kine sa...

Så koselig da:))) Utrolig fine bilder,flink du altså!!!Det glimter da til med litt finvær her i Trøndelagen no og da hehe..Kos deg videre!Klæm

GAWO sa...

Tusen takk for din fine søndagskommentar hos meg.
Har dere like fint vær idag? Her regner det som bare det. Dørstokkmila ble både lang og høy nå. Men jeg burde strengt tatt kommet meg ut. Regn eller ikke regn. Har egentlig mest lyst til å ta med meg en blogger og dra på Fotosafari sammen.

Anka sa...

Så koselig med treff. Du er sååå kreativ at jeg blir nesten litt målløs:) Ha en fin høst Søndag:)

Petunia sa...

Takk for koselig samvær i går kveld. Jeg flirer nesten enda!
Hehe! Vi snakkes nok igjen;)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Kreativt!
Skal ha mini bloggtreff til onsdag jeg og Miamor også :o)Kjekt at hun reiser til min del av landet igjennom jobben innimellom, HURRA!
Var på trøste shopping i går for å fortrenge hva som "foregikk" i Bergen...(fnis)


God søndag til deg!
Klem fra Vibeke

Randi sa...

Nesten like fint som her..hihihi
Bra dere koste dere i fin været i går. For det tok jaggu meg slutt, brått og brutalt kom regnet og vinden...men men det hører med det også.

Håper du har hatt en fin helg :-)

JULIE K sa...

Så utrolig flotte bilder du viser gunda. Mine beste høstopplevelser har jeg faktisk hatt i trønderlag : )