Sider

fredag 3. oktober 2008

Rusty, Bizzi but Happy !

Heia der og takk for alle trivelige tilbakemeldinger i min lille blogg ;) Og takk til alle dere som stemte på bildet mitt inne hos nib - det ble en flott andreplass!Høsten er bestandig en litt travel tid og jeg er aldri forberedt på det...
Men nå; endelig fredag og i helga har jeg ingenting jeg må stille opp på. Herlig !!!

xx
Kanskje skal jeg sette meg i sofaen med en god bok...? Eler kanskje sette meg i kjelleren og kikke på veggen..? Gid, det blir bra fint der nede... Mr E love U og takk for at du tar deg tid innimellom alt det andre !

xx
Jeg har kjøpt inn lakris og vin, donuts og lørdagsgodter. Lammekjøtt og grønnsaker;0)
Ønsker dere alle ei riktig flott helg og se ikke bort ifra at jeg kommer til å legge inn et par innlegg til i løpet av helga eller ;) Klemz



18 kommentarer:

Anka sa...

Nyt helgen og koooos deg:)
Hilsen Anka.

Anita sa...

Gratulere med flott andreplass, var innom og stemte vet du...
Da er scheselongen montert og plassert i stua og i morgen skal den vaskes og støvsuges;-). Meg og mine ønsker deg og dine en fantastisk helg - nå er det endelig høstferie og jeg kan tilbringe dagene med å komme etter i huset: FINALLY!
Hilsen Nitn

PS. Hvordan staves sechelong...:-)

GundaM sa...

Anita- Neimen så flott da ;0) Gleder meg til den dagen du får blogg, da blir du lagt til i favoritter! Tvert, og det ikke bare her hos meg det er ejg sikker på !
Sjeselong... er det ikke det eller..? Kom an, vi googler! Bizzi da din mann var og henta idag, men jeg fikk da skyssa de ut ;)

Go helg til dere og!

Petunia sa...

Jeg er ikke så voldsom på vin, men jeg er grådig god på slike lakris godterier:)
Nyt helgen og kos deg masse!!!

Tulip sa...

Gratulerer med 2 plassen! Bra bilde, du er flink!

Så godt ut med lakris! Mmm..

..Jeg er helt håpløs sånn, får alltid så utrolig lyst på alt det gode (søte) folk legger ut på bloggene sine.
(godteri eller hjemmebakst..:)

Ha en god lakrishelg!

Her spiser jeg plomme i Madeira fra Anthon Berg. (Taxfree-sjokolade jeg ikke kan la vær å kjøpe på reiser...)

anneskreative sa...

Hei,,,og gratulerer med en flott andreplass,,,,,det er så vel fortjent.
Liker bestandig dine små innlegg,,,
Ha en fin kveld,,,og kos deg ei sofakroken.
Det er bestandig deilig på en fredagskveld
Klem Anne

Anemone sa...

Grattis med 2. plass, ikke værst det vel?? for et kjøkken i garasjen :-)

Ser du har noen av de samme gjøremål som meg i helga, kejenner jeg da at formen ennå ikke er helt i hundre. Var skutt som en elg i sesongen, etter jobben i dag. Men nå, juhu, er det fredag kveld, den beste i hele uka :-)))

Anemone sa...

Pass magen ja...., lakrisen vet du...

Tante Mimmi sa...

mMMMmmm! å, no fekk eg lyst på alt moglegt! (kunne trudd du fekk betalt for å driva reklame...!)
Eg og gløymer lett at hausten er travel...eg hadde som mål å overleve til i kveld! Og eg klarte det! Yes!
Eit glas vin....Hallo der ute på kjøkenet! Eit glas vin, takk!;)
Gooooood helg!

Berit sa...

Ja takk litt av alt!!

Gratulerer med andre plass, hadde håpet at du vann jeg da...

Her slappes det av på hytta, hører på været som bygger seg opp, regn og vind!!

Ha en fin helg og kos deg!!!

A-mora sa...

Gratulerer med andre plassen. Har noe til deg inne på bloggen min. God helg

Anne-Berit sa...

Så kjempefine bilder,så riktig koselig ut.Ha ei fin helg!

Kerstin sa...

Gratulerer med en flott andre plass. bilde ditt var bare helt rått=) Jeg stemte på det uten tvil... så nå vet du det=)
Nydleige bilder her også... du kan virkelig å ta bilder .. og ikke minst inrede.
Nyt helgen og kos deg masse=)
Klem Kerstin

Runa sa...

God helg til deg!Ser at du allerede koser deg der du sitter med vinglaset og dingler med bena!Klem ;-)

Miamor sa...

Flott andreplass ja...skitbra!!! Lakris og vin, ja..der har vi deg... ;) Nyyyt helga og ikke møt veggen altfor ofte da....men litt tid kan du jo ta deg til å nyte den også!!! Toro-sponset lammegryte, eller heimesnekra???

Klem ;)

Randi sa...

Herlige bilder...rekved som godteriskål har jeg ennå ikke kommet på..:-)
Grattis med andre plassen...den var mitt førstevalg.
Jada ryggen lever sitt eget liv, men jeg blir fryktelig stiv om jeg ikke jobber...så det er akkurat som at den tøyingen og bøyingen jeg gjør på jobb, hjelper.
Nå står vi på farten til Åre, noe må man finne på....skikkelig dumt du ikke har åpent..hihihi...men jeg skjønner deg så veldig godt.
Helgefri er bare så herlig.

Kos deg masse med ingenting, jeg håper å komme meg ut på en rekved tur.
Klem fra meg

Marie sa...

Nyt helga og kos deg :)

Hespe sa...

Hei, og gratulerer med andre plassen på NIB - du var favoritten min, og fikk altså min stemme..!!

Nå skal jeg kose meg vider med et par innlegg jeg har "gått glipp av", såg blant annet en herlig stige....

Ha en strålende helg videre!

Klemmer fra Hildegunn :o)