Sider

søndag 5. oktober 2008

Stettfat ...

Idag mens jeg trente Qigong som jeg gjør hver morgen så sant jeg har tid, tenkte jeg på hva skal jeg finne på idag...-Stettfat, stettfat, stettfat kom opp i mitt hode og slapp ikke taket...
Måtte ut og rydde litt i garasjen, der begynner jeg plukke opp plank fra kjellerveggen...Flott opptenningsved ;)
-Hmmm, kan de brukes til stettfat da tro...? Snubler så i en driv ved kvist jeg redda fra terassen tidligere i uka...

xxxxx
Klarer ikke slippe taket på denne ideen og møter min mann i døra; -Ferdig å rydde eller...?
-Nei, jeg må bare..... Tenkte lage no...Et stettfat! Er du ferdig med bormaskina eller? Skynd dæ da!!! Blir stressa, redd ideen blåser ut av hue på meg før jeg får begynt.... Føler jeg er i flyten.....

..................
Huff, jeg må være et slit å være sammen med når jeg kommer i denne tilstanden...Da er det meg og bare meg, godt ungene begynner å bli store ;)

Jeg borer hull, spiller høy musikk og vips ett stettfat rikere !

..........
Og ja, det som holder på å skje der nede i kjelleren er bare så bra !
Men jeg er redd dere kommer til å bli lei veggen før vi er ferdige der nede ;) Så jeg tok mitt stettfat opp i stua og tok noen bilder her og, men klarte jo ikke bestemme meg for et par bilder så jeg må pepre dere med de alle ;0)

Takk for alle positive tilbakemeldinger og ikke minst alle award og utfordringer dere gir meg ;0) Akkurat no føler jeg ikke for å lage et slikt innlegg men det kommer !

30 kommentarer:

Mina sa...

Du er bare helt fantastisk!!:)

Monica sa...

Helt enig med Mina! Og den veggen i kjelleren ser også fantastisk ut:)

Som Mine Dager Er, sa...

Det er helt i orden det kjære Gunda: bare peppre oss med alle de flotte bildene dine. Jeg elsker å se på dem. For du er den mest kreative sjelen som finnes her i verden. Et utrolig bra stettfat du har fått til - så delikat dandert med gårsdagens fangst. Hvor tar du det fra?

Jeg gir meg ende over. Du får terningskast sju!

Stor klem til deg. Vi høyrast.
Marit

Briggs lekehus sa...

Fantastisk! Du lager bare de mest fantastiske kreasjonene ut fra ved. Er mektig imponert...

Kathrine sa...

Flott da!! Hvor får du plass til alt hele tiden? Skifter du ut det eller? Her er det ikke plass til en tannpirker inne engang...

;-)))

Som Mine Dager Er, sa...

Takk for kloke ord min venn. Jeg skal snakke med rekved-engelen min og høre hva hun sier. Og jeg skal gå nok en tur langs stiene mine og lytte til både hjerte og fornuft. Så blir det vel ei råd. Vi vet jo hva vi vil. Spørsmålet er om det er så lurt ;-)

Klem igjen

tinemor sa...

Så kuuuulltttt!!
I love it!
Du er så flink og kreativ.
Klem

Tulip sa...

Tenk så fargerik verden ville vært om flere hadde fantasi og ideer som dine!
Jeg er imponert, det fatet var bare utrolig kuult!

Go' sønda'

Petunia sa...

Herlige du, Gunda!!!Så stilig!

Dagny sa...

Fabelaktig stilig!!! Thats all I say!

anneskreative sa...

Du er bare helt utrolig.
Det der hadde ikke jeg klart å finne på.
Liker å lese og se alle dine små og store prosjekter.
Gratulerer med et fat som ingen i heeeele verden har maken til
God søndagskveld
Klem Anne

janne - kathrine sa...

Ååhh, det er så gøy å se alt det flotte og morsomme du finner på!!!
Og fine bilder får vi jo aldri nok av ;-)

Ønsker deg en riktig så fin uke!

Koselig koselig sa...

hei gunda m, takk for veldig hyggelig kommentar!!! ja det er her i sandefjord, alle fotos er fra nærmiljøet vårt :)
ha en fin kveld, nå skal jeg myse videre i din blogg!!! :)

Anemone sa...

Lekkert Gunda, bærre lækkert!!

Min verden sa...

Wow - ja dette var vel verdt å se på! Det var fantastisk flott, rett og slett. Gratulerer! Hanne

Elisabeth sa...

Lekkert, lekkert, du er skikkelig kreativ :)

Ida sa...

Veldig flott! :)
Stilig.

micano sa...

Hehe kjempemorsomt stettfat!!! :-)
Du er skikkelig kreativ som klarer å finne på sånt!!!

Kerstin sa...

Nydelig. Du er bare rå når det gjelder nye ideer.O=)
Det passet like bra på alle stedr dette stette fatet.
Blir ikke lei av den flotte veggen din=)
ha en fin uke0)
Klem Kerstin

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Jeg er imponert! Hva du får til ut av nesten "ingenting"!!
Nei er du gal, jeg kjører ikke trial selv! Jeg pleier å si at det er ikke en sport for gamle kjerringer ;0) Jeg er leder i klubben, og samboeren min er også aktiv på det usportslige planet. Men sønnen min har tidligere kjørt trial. Selv om han har sluttet å være aktiv så klarer ikke mor helt å holde seg unna ;0) Jeg syns det er moro å kunne gjøre noe for barn og ungdom. Og miljøet er bare helt topp.

Randi sa...

WOW, noe så kreativt!!....min mann sier jeg må slutte og få sånne ideer hver gang jeg er innom deg...hihihi...stadig noe nytt jeg skal lage eller ut på tur for å finne :-)
Så nå har jeg sagt at jeg kommer til å ta inn boremaskinen....så får jeg leke meg litt selv..hihihi

Ha en strålende fin høstdag min venn.

Alex sa...

I LOVE your blogg !!

Hva med ett besøk snart ?
Du er så utrolig kreativ....seriøst den mest kreative i verden .


Irina klemmer deg masse.

Tone sa...

Hei du!
Så kreativ og oppfinnsom du er!
Har kost meg inne på bloggene dine!
Ha en flott uke.
Hilsen Tone

Tante Mimmi sa...

På høgskulen lærde eg om alfa og beta-kreativitet. Veldig få kan plasere seg inn i rekkja med dei som driv med Alfa-kreativitet....med det kan du!
Det finnest jo ikkje superlativ for slikt!

Berit sa...

Jeg beundrer din fantasi,det er bare helt utrolig hva du kan få til av "ingenting" !!!!
Og du lager det så lekkert til, bildene er bare helt topp!!

Det må da være noen interiørblader som har fått øynene opp for dette du skaper!!!

Klem fra meg.

Min verden sa...

Du - jeg skal hilse tilbake fra Roligheta. Dette er den siste vinteren hennes. Hun er mett av dage. Synd at det huset ikke ble holdt. Da kunne jeg bodd der istedenfor... ja,ja! Hanne

Marie sa...

Eg er så imponert av det oppkomme av ideear som du har. Og ikkje berre har du ideane, du veit også å få sett dei ut i livet!
Resultatet er nydeleg! Fint med kastanjer på fatet, passar ypperleg til årstida :)

sologbolig sa...

Eg e' stum! Du er eit unikum av idear og kreativitet. Det stettefatet var bare heilt whaooo! bare legg ut masse bilder du, det er kjempekjekt å se. Gratulera så masse med 2.plassen i kjøkkenbildekonkurransen, rålekkert som bare det. Snøen er forsvunne hos oss, takk og lov!! Ha ein kreativ kveld!

Nilla sa...

Herlig Gundam!!!
Det ser så lett ut, men det er jo bare du som får det til...
Det hadde IKKE blitt i nærheten så flott om jeg skulle laget det!!
Du skulle laget masse forskjellige sånne drivved-saker og solgt dem:)
Du ser jo at alle damene her inne elsker det:o)

Inger W sa...

Jøssenamn. Jeg er ordløs. Du bare lager deg et stettfat du. Rett og slett.

Digger bloggen din, utrolig koselig å lese. ^^,