Sider

lørdag 22. november 2008

13 til bords !


Tusen, tusen takk herlige jenter for en flott dag nede på Egon !
Enn det at vi endelig møttes til et bloggtreff i Trondheim da ;o)
Kjempegøy, og du så masse trivelige jenter det finnes der ute du!!!

Alle er vi unike på hvert vårt vis, slik som disse knappene jeg viser bilde av her...
Ikke alle jeg kjente bloggene til men det må jeg gjøre noe med.
Og ikke alle hadde blogg engang, men det går det jo ann å gjøre noe med også ;0)
Klem til dere alle, både dere som var der og alle dere andre flotte bloggere der ute !

DSCN4936

Og dere kan tro jeg er glad jeg ikke kasta bort tid på glattetanga her imorrest ;0) Hihi...trengte bare børste av noen kilo kattehår jeg da ;0)

23 kommentarer:

Alex sa...

Nice !!!

Nydelige bilder som alltid.
Takk for latteren det er ingen æ flire så my med som æ gjør med dæ :)

Masse klemma

Josefine sa...

Hei på deg:) Så koselig med blogg treff, ..tipper det var kjekt ja.
Trivelig innlegg du kommer med her:) Ønsker deg og resten av familien en flott helg, klem Josefine

Anemone sa...

Å ja... koselig da. Utslitt jeg av å sitte på rumpe stumpen i 5 og
1/2 time, at det går an!!

tinemor sa...

Tusen takk ja, for en hærlig dag!!!
Jeg skravla og flira så mye at jeg var helt hes etterpå....
Stor klem

Miamor sa...

Hørtes ut som en Agatha Christie krim det der..håper det ikke endte like dramatisk...men ser ut som dere kosa dere ja..!!! 5 1/2 time. Tror dere slo bergenserne med 1/2 time jeg...Heia Rosenborg!!!

Ivar Ivrig sa...

God kveld der i øst.
Jo jeg så innlegget til Anemone og la igjen en kommentar hos henne.
Hun tok feil. Var nok ingen takrenne jeg hang i nei, men bilder fikk jeg tatt. ;-D Hils han som ønsker seg 8-hjuling.

Monica sa...

Bra dere hadde det gøy:) Herlig det siste bildet ditt:)

Evami sa...

Det var veldig koselig og utrolig at så mange damer som aldri har møttes finner tonen sånn.. Har smila siden jeg kom hjem jeg:) REgner med at mannen i huset har stelt godt med deg etter at du kom hjem,og laga maten:) Vi var en fantastisk gjeng:) Klem Eva

GAWO sa...

Ryggen min hadde fått seg en knekk om jeg skulle ha sittet i ro i så mange timer. Men det høres ut som om det var vel verdt det. :-)
Stilig pusebilde.

Marie sa...

Så kjekt at de kosa dykk! Skulle gjerne vore der :)

Det er eit eller anna med knappar... som fasinerer meg...har alltid gjort det.

Vakre bilde av vakre knappar! Vakker samanlikning også!

God klem frå ein kjeledressknapp til ein av drivved med eit rusta spikerhol i, hehe

Anne-Berit sa...

Så artig det høres ut med bloggtreff,og så bra at dere fant tonen og kunne le og kose dere sammen.
Ha en fin søndag!

Lemi sa...

kjempetrivelig å treffe dokk alle!! æ kosa meg iallefall, synd vi hadde masse ærend i byen og måtte gå tidlig, men sånn e d no me husmorferie ;)

Som Mine Dager Er, sa...

Takk for i dag, kjære Gunda. Jeg har har hatt en fenomenal dag sammen med deg og disse flotte damene. Jeg er full av inntrykk og kom som sagt hjem med et stort smil om munnen. Mr Ivrig ville høre alt om damene da jeg kom hjem og jeg har skravlet høl i huet på ham.

Klem fra Marit

Solveig sa...

Jo sjøl takk:):)
Så plagsomt det må være å plages med øresus! Det kan jeg ikke forestille meg engang.
i tilegg synes jeg det er for mye av det gode med all musikken til Egon. Ble ikke så bra for deg akuratt det da.

Men ellers var det jo supert:)
Pratsomme trønder damer som man skulle tro var gamle kjente.
Gleder meg til neste gang!

Siden vi satt på feil ende av hverandre fikk jeg blitt så mye bedre kjent med deg..
Men jeg håper jeg skal få tatt meg en tur til butikken din snaaart:D
Må vell spørre svigerfar(han som kjører,å er kanskje hakket mer ivrig enn meg!?)

God natt;)

Kerstin sa...

Høres ut som dere har hatt en virkelig vellykket treff=) Og det er s koselig: Klem Kerstin

ArneA sa...

13 til bords?
Trodde det ikke var ønskelig hverken blant apostler eller kvinnelige bloggere. Hyggelig å høre at dere koste dere uansett

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Gårsdagen sammen dere var en stor vitamininsrpøytning som jeg koser meg med ennå. TAKK for noen flotte timer sammen - jeg gleder meg til neste gang vi sees:) Fiiin søndag til deg, Gunda. Klemmer**

Magny sa...

så bra dere koste dere!
gøyt å møte fjesa bak bloggene,- ikke alltid det er som vi tror...
klem,- og du, herlig med de knappene...

Kathrine sa...

Skjønner dere har kosa dere:-)) Kjørte faktisk forbi, men så ingen Tarzan i takrenna,-)

Dagny sa...

Tipper det var kjempegøy, ja! Sikker på at pus er glad han fekk vere heime saman med knappane i staden for å høyre på skravling og latter :-D

Gamlå sa...

Stillig.

Så kjekt at dere alle koste dere på treffet. Lurer på hvem denne journalisten er jeg?!

Ha en fin Søndag.

Kardemomme sa...

Lurer på om du er like hyper som jeg er i perioder hihi!!! Men det er en god følelse å boble over av ideer da :)Herlighet som du står på og "koker suppe på en spiker"..
Leggingsene ble jo fantastiske!!
Supermorsomt og originalt!
Gøy med bloggtreff :) Artig å se personene bak bloggene man ofte besøker :)Ha en fortsatt fin søndag! Katten din ser så goood ut!! Mine to kattejenter har også inntatt posisjonen på saueskinnet som vanlig! Man skulle vært katt :)

sologbolig sa...

Hørtest kjempekoselig ut med bloggtreff ja. Og som alltid så hyggelig å lesa innleggene dine. Ha ei flott uke vidare !