Sider

tirsdag 18. november 2008

For en respons da !

Tusen, tusen takk til dere alle som har lagt igjen et navneforslag til bloggen min under her!
Blir helt overveldet jeg, ja nesten rørt faktisk. Og med mange å velge imellom må jeg bruke litt tiden til hjelp her føler jeg... Og salget på utstillingen gikk bra så nå har jeg måttet lage nye engler men så sa lageret mitt av kvist stopp!

Villengler, Englesprell, Englefjes, Gjendriv, Naturens engler, Hverdagsengler, Englebua....
Mange flotte navn, tror jeg må sette opp en avstemningspoll på sidemenyen her om litt når tiden blir litt mindre travel.
(Må bare si at Petter minstemann her i huset lurte på hvorfor jeg ikke bare kunne kalle de Hells Angels...? -De er jo plukka på Hellstranda Mamma! Og ja, de er jo det....)
Og som dere ser så begynner det å ta form der ende i kjelleren ;0) Bare lisverket igjen, men det kan ta tid... Og med min korttidshukommelse har jeg glemt hvordan vi skal ha det der nede, så dette blir litt av et sammensurium... Tolmodighet er ikke min greie heller....
Kroppen verker, magen romler og feberen er tilstede her og nå men jeg håper det kommer seg til helga for da er det jo bloggtreff her i Trondheim!!!! Tine, er det deg som har smitta meg eller...? Hihi, neida men litt må man vel regne med på denne tid av året!
Vel,jeg strekker henda i været og tror på at formen bare blir bedre og bedre ut mot helga ;0)
Klem til dere alle, og igjen tusen takk!
Rekker vel ikke innom dere alle nå ikveld, men jeg gjør mitt beste.

11 kommentarer:

Evami sa...

Herlige navneforslag til herlige engler:) De er bare hetl fantastisk flotte,skjønner at du måtte lage flere:)

Og syk nå før helga,, Du får forte deg å bli frisk,det blir spennende å skulle møte ansiktene bak bloggene live:)

Riktig god bedring:) Klem Eva

Steinbokkjen ;o) sa...

Så hærle forslag t navn då! Spennande ka so stikke seg fram so da retta t slutt! Go fornøyelse!
Tuuusen tusen takk fø vidunderle kommentar! Du e Go du!
Ha ei fantastisk hærle veka!
klem

PS! Masse masse go bedring
og kooooz deg på bloggtreff - spennande ;o)

organic-lizzi sa...

Så deilig(men "vanskelig")å få inn så mange fine forslag..Når du har pusta skikkelig kjenner du vel hva som er riktig tenker jeg:-))
Ikke overrasket over at du selger mange av de fiiiine englene..Jeg elsker "hu tuppa mi"som henger der og passer på..
Krysser alt jeg har for at du holder deg frisk..Sååå kos med bloggtreff da:-))
Fortsatt deilig uke&Stooor klem fra Randi

Berit sa...

Flotte navneforslag til englebutikken din, du finner nok et som passer...

Og den flotte engelen som passer på hytta, den er bare helt topp

Så du er syk stakkars deg, håper det siger fort over. Har hatt en omgang jeg også før helgen, og det har skjedd flere ganger å denne tiden av året, forbindelse det med stress og opkavethet før julemessa, mye å få i boks de siste ukene. Men heldigvis kom jeg raskt i sving igjen.
Spennende med enda et bloggtreff på deg, kjenner enda på at det irriterer meg at jeg ikke fikk til treffet hos Ida, men kjansje en annen gang, hvem vet.

God bedring til deg, Klem.

Anne-Berit sa...

Tenkte å foreslå "treeangels" jeg,men du har visst fått nok forslag til navn.
Flott at salget går godt,du må bare skynde deg å bli frisk så du kan få sanket mer kvist.God bedring!

Minnelita sa...

Hell`s angels er jo bare så kuult. Min engel har det bra. Har ikke fått noen fast plass ennå, men prøver meg fram.

tinemor sa...

He, he
Likte den ideen med Hells Angels jeg!!
;-)
Også du syk...
Nei og nei!!!
Tar på meg skylda jeg....du fikk jo stor klem av meg på fredagen...
Spis "vekk i morgen" tabletter, drikk blåbær-te og sov masse! -Det gjør jeg.
MÅ JO BARE BLI FRISK T´LØR`DAN!!!!!
God bedring, -til både deg & meg
Stor klem

Ingunn LGF sa...

Nydelige engler! Artige forslag du har fått, kan dessverre ikke hjelpe deg er, er født med null fantasi...

Klem fra Ingunn

Anemone sa...

Hells angels var nå det beste synes jeg da :-))))

Kerstin sa...

Her var mange flotte navn , skønner dte blir vanskelig. hells Angels var jo stilig da . Ikke dum han sønnen dinO=) Klem

GAWO sa...

Sin sønn bør gå av med seieren her. Hans forslag er genialt. Hils han og si det!

Huff, at du er syk. Fort deg og bli frisk slik at du får med deg bloggtreffet. Vi her sørpå vil ha referat skjønner du. :-)