Sider

fredag 21. november 2008

Hyper - Hyper. . .

Dette blir helg nr to der jeg ikke får tid til å være kreativ...
Huttitu, hvordan skal så dette gå...?

Travle tider og om det er månefasen som gjør at jeg nå er hyper, hyper vites ikke men om jeg sitter og tripper på en stol imorra så er det helt normalt... Og spesielt om jeg hiver i meg noe søtt, da klarer ikke jeg site stille så innmari lenge..Kanskje begynner jeg tørke støv på Egon..?


Bare måtte finne på noe her istad, henta fram to leggings fra kjellerboden. Aldri brukt til noe.
Satte et norgesglass i hver og kosa meg med kvist og lys ;0)
Resultatet...? Ser du her ! Brannfarlig...? Neida, har en glass skål under lyset ! Synd det ikke fantes brunt lys i huset ;)

Hyper, hyper...Ikke rart det med all sjokolade jeg har pressa i meg ikveld...
Gleder meg til imorra og treffe dere alle som kommer på bloggtreffet i Trondheim ;0)
Hva skal man ta på...? Vaffal ikke disse leggings ;0)

23 kommentarer:

GAWO sa...

Lykke til med bloggtreffet.
Gleder meg alt til å høre hvem som kom, hvor dere var, hva dere spiste,hvem du kjente. Kort sagt alt.

Egentlig så er det på tide med et i Bergen også. Tenk om noen hadde hatt lyst....

Magny sa...

så gøyt...!

og kos deg i morra på bloggtreffet...
klem, magny

Monica sa...

Ble jo stilige disse:) Kos deg på bloggtreffet og god helg!

Monica sa...

Ja, smaken er som baken vet du...;) Skulle vært på det bloggtreffet ja, men vet nå ikke om jeg hadde passet inn blant dere kreative damene...;)

Josefine sa...

God kveld i stuen..! Dette var skikkelig tøft..Du er så kreativ og lager så mye fint. Liker godt stilen din, tenker at du er veldig fremtidsrettet.Hvis ikke du allerede selger godt av produktene dine..så blir det nok ikke lenge før det går unna som varmt hvetebrød:) Kos deg på treff, klemmer fra Josefine

JULIE K sa...

Ååååå er det bloggtreff i Trondheim. Skulle virkelig ha vært der : ) Hvem kommer?

Kerstin sa...

Nydelige bilder Gunda:O=) kos dere kjempemasse på treffet i morgen . Vi får vel et referat og kankjse noen bilder=)
Klem Kerstin

Kathrine sa...

Ta deg en juleøl på Egon i morgen du:-) Det roer deg nok ned. Ja, den fra polet altså.
Lykke til i morgen, og ha en fin helg. Kos deg!

Klem:-)

Blir nok bytur her og i morgen, men med kamera. Noen æren, levere malerier til Tr.kunstf. og hjem etterpå...

Som Mine Dager Er, sa...

Gunda min gunda - med alle de herlige bildene. Vi sees i morgen. Som jeg gleder meg!!!

Klem

Solveig sa...

Hehe, du er frøken effektiv ja:)
Men kjenner meg igjen i det å aldri greie å sitte i ro for lenge. Alltid noe å gjøre!

Blir spennende i morgen ja;)
Vi får tørke støv på Egon sammen da:P

Solveig sa...

Glemte å si at dette var stilig ja;) Husker da disse var så populære.. (hadde ikke slike selv,men de fleste hadde det)

Gamlå sa...

Gamlå kommer nå til din blogg fra Fru fjellhammers kaos..og jeg kjenner jeg har duften enda fra hennes innlegg ifra hennes tannlege besøk. " Kan ikke den dame begynne og børste tanna som vi vanlige folk.ler. Tøyser...Du forstår at jeg også har tannlege skrekk, men jeg har ikke dårlig ånde...leeeeeeer.
Jeg kjenner heller her inne en hellig ro som er så god...
Tusen Takk for at du er GundaM og deler så mye godt til oss...!!

Hilsen Gamlå (Anita)

Gamlå sa...

uff , glemte helt alt jeg ..pga. tannlege skrekken...
Lykketil i morgen på boggtreffet.

Det hadde vært kjekt hvis du ville gitt en klem til hu " Litt av meg " og si at her får hun "litt av meg, Gamlå ". leeeeeeeeeeer.

Gleder meg fra oppsummeringen fra en av dere iløpet av en av de nærmste dagene!!

Klem fra hu Gamlå:)

Anne-Berit sa...

Bloggtreff,høres gøy ut,dere må kose dere skikkelig sammen.Stilige bilder,du får alt til å bli fint du.Ha ei flott helg!

MaritK sa...

ja det er nattvakthelg i helga,men fri på lørdag,da er det julebord på prinsen,kanskje vi råkes....suns den nye headingen ble fin jeg,rota står nå og pynter opp buffebordet på hornemannsgården.Ha en fin helg!

Vår verden / Ingunn LGF sa...

Nyyydelige bilder med kvister og lys. Har du laget de "pelsede" lysestakene selv? Kos deg på bloggtreff!

Ha en flott helg, klem fra Ingunn

Anemone sa...

Klar som et egg til treff!!
...men ha på??? Fant jo aldri den kåpa og veska da :-))))))) men gud så morsomt det hadde vært. Ikke har jeg lakket negler heller, hvordan skal dette gå??!! Eget bord jeg sikkert :-(

organic-lizzi sa...

Deilig med bloggtreff da!!
Så vanvittig kreativ du er!!Jeg hadde nok bare kastet leggingsene jeg..hmm..
Hvis du husker å puste så jorder du deg litt vet du:-))
Superduper dag&Stoor klem fra Randi

malrodien sa...

legginsene blo jo bare så tøffe! Skulle ønske jeg hadde turt å være enda mere kreativ i hverdagen selv!
Takk for handelen på onsdag og fredag;)

Briggs lekehus sa...

TØFT!! Haha..sånne lys skulle jeg likt og hatt gitt! Det ble skikkelig bra.

monicas hobby sa...

Sannelig du får det til du ,,, kjempe tøft det der med leggisan .. nattvaktshelg æ med fri på lørdag da ska æ te orkankger på julegalla.. høres flott ut itj sant .. spørs koles form æ å marit e når søndagsnatt kjem ??? god helg ...

Miamor sa...

Der var du ja...har vorri på farten æ shjø...vart itj nånn tur innom dæ heller herre gangen....Spent på hvordan treffet var i dag!!!! her er det pizzalaging..og helgeroen senker seg snart!! Ha det best..kos deg og nyt helga!! Klem ;)

Petunia sa...

Jeg går ut i fra at det var vellykket og aat vi får et referat:)