Sider

søndag 23. november 2008

Mat for alle !

Da er enda en innholdsrik helg unnagjort! Bloggtreffet i Trondheim og siste dag for utstillinga !Før jeg dro idag bare måtte jeg finne på noe artig for å få unna litt energi her ;D
-Og jeg rett og slett satte ut mitt stettfat av kopper og fat og strødde solsikke frø over ;0)

Mere skulle ikke til så var min dag reddet...
Men lite folk idag så jeg dro hjem etter en stund og vips, hva fant jeg på da...?
Hmmm, følg med følg med om du gidder... Iallefall fikk jeg nå brukt litt muskler da ;)
Og til dere der ute som trimmer!
-Når i alle dager har dere tid til trim egentlig...? Jeg bare spør ;)

DSCN5047

Og til deg Mr E, ikke bli sur men jeg tror vi kanskje må bære opp den sofaen fra kjelleren igjen...

15 kommentarer:

Miamor sa...

villa ha vorri både på bloggtreff og rundt rundbordet i hagen..selv om fuglefrø var mager kost for meg...trimminga ja..den tar man etter avtale med en god venn..sånn ca.i 6 tida..når middagen er litt nedi magen..og man ennå har litt igjen av kvelden...men det er vel da du e så kreativ og finn på andre sprell....Ha ei super uke min venn....omfavner deg ;)

Anne-Berit sa...

Ser du har dekket fint på til småfuglene,ikke alle steder de får sånn oppdekning.
Ha en fin mandag:o)

tinemor sa...

Lekkert stettefat da du!!!!
Kunne tenkt meg å laga flere av de flotte tallerknene du har rundt bordet der.....
Klem

Alex sa...

HEIANN ...JA DU E ARTI Å du da....sofaer opp og ned..kjenner til det ja.
Får ikke se om natten så da må en loge vet du :)
Snakkes

U 2 have a nice week. En latte en dag ?
Klem

Anemone sa...

Skal si deg det er noen sm har det toppers på dine trakter!! bare du ikke gjør det såre enkelt for dine små katter så...

Vakkert Gunda. Super fridag til deg.

Kardemomme sa...

Så herlig å dekke bord med forskjellige tallerkener! Jeg har også hummer og kanari i mine kjøkkenskap og sånn skal det være :) Humret over siste setningen..Kommuniserer du og mannen via bloggen? trygt å fortelle sånn litt på avstand at store ting skal flyttes...igjen! hihi!!! Vi har det sånn med det stor hvite skapet vårt! Det har blitt sjauet opp og ned og fram og tilbake og sist sa mannen min at det var siste gang han ble med og flyttet det!!! Hørt på makan da :/
Jeg sa selvfølgelig jada,jada og smilte mitt største smil, men hadde jugekors på ryggen *fnis*..
Og så var det faktisk sånn at mannen min leste på bloggen at jeg skulle til København også :D
Det er rett og slett slik vi har det i det Kardemommske hjem..
Ha en fin mandag :)

Som Mine Dager Er, sa...

Så koselig du har dekket bordet. Utendørs - luftig og godt. Håper du fikk masse besøk, iallefall av småfuglene. Dette er iallefall kost for dem.

Oppfinnsom er du iallefall, og nå er jeg spent på hva mer du har å vise oss. Du har så mye energi, at du trenger ikke tenke på trening du. Alle dine prosjekter er trening nok både for hodet og kroppen vil jeg tro ;-)

Ha en fin fridag, kjære du. Her på jobb har jeg en myk start på uka, starter med blogging ;-)

Klæmma i flæng.

Marit

fru vims sa...

enn å være en fugl i hagen til a Gunda. Det hadde vært noe :)

Jeg jobber ikke med lego nei, det er en liten intern en som jeg og mimmi har. hehe

men det hadde vært veldig gøy da, å hatt en jobb der!
Jeg elsker nemlig lego!!!

ha en fin dag!

klem

the black cat sa...

http://www.nytrapp.no/default.aspx er stedet vi fant trappen! Trygt og godt, og alt kom når det skulle (jeg syns nemlig at det å betale store forskudd på noe man kjøper på nett er litt skummelt, men alt gikk strålende:)

LIkte veldig godt fuglestettfatet ditt. Har du limt det, eller bare satt sammen?

Josefine sa...

For et vakkert dekket bord.. kommer nok ikke bare småfugler her..dette vil nok elgen like også..Her har vinterprinsessen dekket på til alle i skogen tror jeg..hm..litt lyrisk i dag, ( er i eventyr stemning fortsatt etter det fine været vi har)..Ønsker deg en kreativ dag videre, klem Josefine

Solveig sa...

Hei:)
Helt sant at det er sløseri å hugge ned et tre for ei ukes tid!
Å hvis man tenker på hvor mange trær det er i verden blir det nokk svimlende mange!

Så koslig at du linket meg!
Linker deg og:)

Du dekker virkelig fint til små fuglene;) Så koselig!!
Veldig dekorativt i snøen også.

Ha ei super ny uke:):)

alvorada sa...

Hei-hei,
Nei, jeg har nok ikke fått lampa ennå, den står hjemme til mamma og pappa. Men nå er det jo ikke lenge til jeg skal oppover på juleferie, og da skal jeg prøve å få den med meg ned til Oslo. Er så spent på å se den i levende live! :)

Katter er veldig søte, MEN veldig veldig skumle. Spesielt de som plutselig skyter opp fra sofahjørner i ondsinnet bakholdsangrep når jeg aner fred og ingen fare...

Ha en glad dag!

PS: Jeg stiller meg i kø for å være fugl i din hage i neste liv. Men bare hvis du lover å holde de skumle kattene dine innendørs ;)

Evami sa...

Så heldige småfuglene hos deg er:) Tenk å bli innbydd til en slik fest:) Kan tenke meg at de kosa seg masse! Herlig....

Dte var lekkert å se på også,kunne vel tenkt seg et sånt bord inne også,hvem sier at alle tallerknene må være like i et selskap??? Klem Eva

Tulip sa...

Jøss som du varter opp for småfuglene. Du er omtenksom du, det er helt sikkert og visst!

MaritK sa...

du tenker på alle du Gunda,er sikker på at fuglene rundt huset ditt satte pris på litt ekstra oppdekking til middags...ha en fin uke! :)