Sider

mandag 10. november 2008

Shit Happens...

Her er hylla jeg fikk laga meg igår ute i garasjen ...Etter å ha hengt et kvarters tid på veggen her idag ble det for tungt å bære for spikeren jeg hadde hengt den på...Shit, at jeg aldri lærer ! Plukka glass skår en time etterpå...Tusen knas.Mr E snakker jo stadig vekk om skruer..Skal det være ordentlig må du bruke skruer... Men jeg skulle jo bare.... se litt hvordan den ble på veggen!
-Om det blir noe av denne hylla vites ikke, får vel heller finne på noe annet å sette lampene mine på under utstillinga til helga ;0) Vinduskarmen kanskje Anne Britt..?

Imens var det siste dag med sidensvanser her i hagen idag, de spiste siste rest av rognebæra og du så artig det var å se de bade seg i dammen!!! Storkosa seg, og det gjorde jeg og ;)
Da blir alt det andre som ikke funker bare en fjert i havet lissom...?

Og ser noen av dere lurer på hvordan jeg får tid til alt dette jeg driver med..? Har funnet ut at så lenge ting er gøy så er det utrolig så mye du får utrettet... Og jo mere du driver med jo mere energi og trøkk får du til å gå videre er min erfaring ;)


Vel, over til prosjekt utstilling... I frustrasjon over ikke å bli ferdig med det jeg tenkte idag, gikk jeg ned i kjelleren og bare dura ivei på mitt vis... Fikk ut litt frustrasjon ved å bore hull og satt i disse driv ved pinnene i lerrettet...Mangler ramme nederst på den så blir det ferdig.
- Kult da Mamma, var min eldste sønns kommentar og det var ikke verst til å være ham ;0)
Goklem til dere alle!

33 kommentarer:

Mina sa...

Ånei!! Gikk den i knas? Så innmari stilig ut da!:)

Likte veldig godt lerretene dine!

God natt:)

sologbolig sa...

Enig med sønnen din -kult! Ka skjedde med hylla di ? Ha ein fin kveld.

organic-lizzi sa...

så leit at den falt ned da!!..men bedre at den gjorde det hjemme enn på utstillingen ikke sant:-)) uansett skruer eller ikke kommer du til å ha de vakreste ting man bare kan drømme om..... Natta til deg min venn. Klem Rando

tinemor sa...

Nei, gikk den i tusen knas...
Den så jo så flott ut.
Mulig å fixe???
Bildene dine ble aldeles super og flott!!
Enig med sønnen der ja!
;-)
Klem

Aud Jorunn sa...

Lampa da...? Klarte den seg eller?
Råkule lerret ;)

Josefine sa...

God morgen! Så synd med hyllen din.. Kjempetøft lerret med lys på, virkelig stilig.Og så skjønn fugelen var.. takk for nærbildet av den:) Ønsker deg en fin og produktiv dag, klem fra en beundrer i Bergen

Kerstin sa...

Hylla di ble rålekker. Gjør som mannen sier ... bruk skruer. O=)
Er enig med sønnen , det ble kult:O=)

ha en fin og kreativ dag Klem kerstin

Anne på Moseplassen sa...

lærretene var skitkule. Har du laget lysestakene selv?
Utstilling?? Er dette noe jeg ikke har fått med meg eller noe jeg har glemt? ..

Morsomt at du er med i konkurransen denne gangen også da, din badefrøken var jo riktig søt :D

the black cat sa...

Utrolig hva du får ut av "pinner". Jeg la deg til som blogg jeg leser, håper det er greit:)

Anne-Berit sa...

Enig med sønnen din,dette var virkelig kult.Synd med hylla da.
Ha en flott dag!

Runa sa...

Kjempe kjempe kule!Du er bare så GRENSELØST kreativ ;-)!!! Synd med hylla ..men i sånne store bedrifter som din...er det jo nødt til å bli litt svinn....Ha ei fin uke!

Linda sa...

Knalltøffe rammer! Ja det er bare oss selv om setter begrensninger for hva kreativt vi kan lage..Takk for inspirasjon! :o)

Anemone sa...

Send sønnen hit en helg!! Oppdrag blir å gi sønnene her en leksjon i stil og god smak :-)))

Monica sa...

De lerretene/bildene dine er kjempeflotte:)

Nilla sa...

Kan no kjøp en pakke skrua te dæ da vettu:))
Kommer på salgsutstilling. Og VIL kjøpe meg et drivved-bilde til huset mitt!!!

Gleder meg!

men først intervjuuuuu...........

Koselig koselig sa...

Utrolig stilig!!!
Fy søren, jeg har nesten ikke ord for alt det fiiine du lager! Du er så flink, du og Anemone.

Stor klem

Petunia sa...

Shit happens all the time - men det er det vi skal lære av er det ikke? Du skal ikke undervurdere en god skrue.
De "lysbildene" dine var bare rålekker!

Tulip sa...

Å så synn at den knuste! Den var kjempeflott, jo!

Morsomme lerreter med drivved! (Bombe!:)

The Log Lady sa...

Synd med den kule hylla..

Håper du lager den til på nytt, den var kjempefin! Flinkis!

Gamlå sa...

Heisann, og takker med det samme for de fine kommentarene jeg får fra deg. Så nå over til deg og ditt innlegg!!

Synd med hylla du laget, jeg som gledet meg slik til å se resultatet!! Lampen du har laget er bare så fin. Du får ha lykke til med utstillingen i helga!!

Frk badenymfe hvis jeg ikke tar helt feil var en fin fugl der den stitter på rognebærene. Du er flink å ta bilder du, det skal du vite!!

WoW bildene: jeg ser så enig med din sønn. Liker ting som ikke alle har jeg, og det er slike ting som du så kreativt lager!!

Ha en fin onsdag.

klem fra Gamlå

Kathrine sa...

Ups...Borre hull i lerret??? Du får ikke mine nei ,-)Hi..
Men stilig ble det da.

Ha en fin dag

Kardemomme sa...

Æsj!! Kjedelige greier med ting som knuser, men jeg kjenner meg godt igjen med at man bare skal se hvordan ting tar seg ut..Jeg hang opp tallerkenhylla mi på en og en halv skrue halvveis inn i veggen..
Etterpå danderte jeg diverse glassfat og en bambi på hylla før det begynte å knirke faretruende.. Fikk akkurat reddet den foran en lettere sjokkert ektemann hihi!!
Flotte bilder du har laget!!
Ha en fin onsdag :)

randi sa...

Helt enig med sønnen din; disse ble utrolig kule! Så synd med hylla i tusen knas - bra du reflekterer som du gjør når du ser sidensvansen - jeg er så enig:) Utstilling til helga, da? Hvor da? Nå kommer snart Marit til meg - skal bli koselig med en "snakkelunsj" med henne! Fin dag til deg. Klemmer**

pepperkverna sa...

Ville bar si at du har en flott blogg med nydelige bilder. Hege

Tante Mimmi sa...

wobs! "Hastig og lystig" er mitt mellomnavn, har du eit som liknar kanskje??? Neste gang skjer det IKKJE! (eller?)
Hærlegt å få komplement frå guten, og kult vart det!:)

Randi sa...

Æsj...vel som de sier..hastverk er lastverk...og jeg lærer aldri det.:-)

Men fint er det nå alt du lager.Skulle vært på kurs hos deg jeg..hvordan lære å bruke rekved...eller, duuu... du kan jo holde enn bolgg kurs!!
Ja det var lurt syns jeg..hihihi

Ha en fin våt og kald november dag.
Brrr, klem fra meg

fru vims sa...

åååånei! så kjipt at den knuste :(


men du finner vel no n ytt glass kan jeg tenke meg ;)


jeg har utmanad deg jeg, mer får du se på sia mi

klæmm

Gamlå sa...

Heisann

Det ligger en award og venter på deg og din koselige blogg i bloggen min.

klem fra Gamlå

Lavendelheimen sa...

For noen utrolig kule ideer! Er det lov å herme? Jeg elsker jo drivved, så dette var himmelen hehe...
Håper det fikser seg med hylla, som jeg skjønner så går det kanskje an å sette i nye glass...?En utmerking til deg på bloggen min ;)
Klemmer fra Lavendelheimen.

Evami sa...

Så kjekt å få anerkjennelse fra sønnen da:) Men ikke så rart da,for de bildene var stilige:)
Og så utrolig kjipt at hylla(ikke benken) gikk i stykker:(

Natta klem fra Eva

Berit sa...

Jøss så STILIG!!!!
Så dumt med hylla da... men du har vel tatt lærdom av tabben.

Lykke til med utstillingen, skulle gjerne vært der ja!!!

MaritK sa...

Utstilling?hvor og når?den kunne jeg tenkt meg å se veit du.Det ble peis på veggen ja,stilig.

anneskreative sa...

Du lar deg ikke stoppe så lett skjønner jeg,,,,,,de "lysestakene" ble kjempefine,,,,og så enkelte.
Du er god.
Men skitt med den hylla da,,,,,skruer er nok tingen,,,men kjenner meg godt igjen i den der "skal bare"
Ha ei fin helg.
Klem Anne