Sider

søndag 7. desember 2008

Go`natt bloggen


Travle dager og travle netter ;0)
Jula nermer seg og jeg med mine tre blogger begynner å sprenge grensene her inne....
Under fotograferinga her idag (før enda en julelunch...) kom sola inn gjennom vinduene og varmet en vinterlei kropp...Jeg bare elsker den sola !!! Og her har vi den året rundt ;0)

Tar en liten tenkepause her inne nå for å finne ut hvordan ting skal gjøres, men Containergirl bloggen kommer jeg til å holde virksom .
Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg helt sikkert til å legge inn et eller annet innlegg her inne også... Mitt rustikke spisebord nede i kosestua regner jeg med blir ferdig imorgen, og skal spises inn til helga ;0) Og tusen, tusen takk for alle kommentarer og award dere legger igjen til meg. Beklager jeg ikke vinner på å svare dere alle.


På bildene ser dere en skål jeg kjøpte som fattig student i Trondheim på åttitallet. Husker jeg egentlig ikke hadde råd til å kjøpe den...Fant den igjen her da jeg rydda skapet som ble bært ned i kjelleren. Kofferten er en rest ifra nittitallet og favorittbutikken dengang, Kremmerhuset ;0) Tre stk gryteskrubb har jeg brukt til å legge i skåla og blande med glasskulene mine. Jeg elsker alt av kontraster.......
Klem til dere alle .

38 kommentarer:

Alex sa...

Hva mener du egentlig 1!
Nei kjem innom på tirsdag med kake og kaffe !!

Du skal ikke slutte å lage innlegg min venn !!!

Nydelig bilder som alltid :)

Nei det her må vi snakk om ....

klem

Marie sa...

Håpar at du held fram, du treng ikkje lage innlegg så ofte som du har gjort om du ikkje har tid til det. Blitt sjeldnare hos meg i det siste, men tar det når eg har tid.

Nydelege bilde hos deg i dag også :)

Varm klem

tinemor sa...

Nydelige bilder!!!
Og nå om dagen er det vel hektisk og travelt for de fleste...
Kjære venn, -ikke slutt med den flotte bloggen din!!!!
Hør på Irina!
Klem

Miamor sa...

Hender vi blir litt frustrerte her inne ja...skal jo være kos da ..men tenk litt du min venn...men trives så godt her inne jeg da...!! herlig du med kontrastene dine...elsker det!!

Koser meg her i Køben...julemarked på tivoli i kveld!! Sjarmerende!!

Klemmer herfra ;)

Runa sa...

Ting tar tid!Sånn er det bare;-)!God førjulstid til deg!

Ida sa...

Hei kjære venn.
Jeg elsker kontrastene og arrangementene dine!
Det finnes bare ÈN av deg Gunda! Derfor vil jeg at du skal komme innom meg for å hente med deg utmerkelsen "You are unique" som jeg har laget.
Ta en tenkepause hvis du føler behov for det. Også venter vi andre og gleder oss til innleggene som kommer her hos deg.
Jeg har selv hatt en pause, men jeg lover deg, man savner bloggingen...! ;)
En gang blogger alltid en blogger. Hihi.
Jeg føler også at bloggen er "en del av meg". Slik føler kanskje du det også. Du med din superfine blogg.
Nå har jeg ekstra god tid til å blogge likevel. Ikke planlagt. Sukk. Det vil jeg fortelle mer om på bloggen min......
Kan ikke gjennomføre ritene "våre" heller nå. :(
Kos deg og ta vare på deg selv.
God klem fra Sotra til deg.

Kerstin sa...

Hei Gunda. jeg håper jeg misforstår . Du skal bare ha en liten pause sant????
helt nydelige bilder du viser , som alltid=)
Skjønner at det kan være travelt med tre ? blogger, tre blogger Kjenner bare til to jeg.
Vil savne deg amsse , men kos deg og nyt dagene mot jul. Klem Kerstin

Jonna sa...

Da får du ha god jul og det hele så lenge,pass på å få tid til å kose deg med det du gjør!
Håper å se mer her når ting faller på plass :)

randi sa...

Ta deg en pause, du - skal ikke blogge om man ikke har tid og lyst. Så sees vi når ting har roet seg og du føler lysten er der igjen:) Ha ei fin uke! Klemmer**

Petunia sa...

Håper du fortsetter, Gunda. Du trenger jo ikke å blogge hver dag, men sånn av og til når du føler for det....
Hvis du slutter, blir savnet stort... *snufse*

Anne-Berit sa...

Du forsvinner vel ikke herfra!!!Det må du ikke finne på,blir ikke det samme uten denne bloggen din vet du.
Ante foresten ikke at du hadde flere blogger jeg,nå skal jeg se innom dem.Ha en fin dag!

anneskreative sa...

Hei,,,,mange vakre bilder av mange vakre ting,,,,,
Stakk innom fordi jeg ville dele en award med deg,,,den ligger på bloggen min om du vil stikke innom.
God førjulstid,,,,
Og husk å pust med magen.
Klem Anne

Tulip sa...

Husk at skal du blogge så må det være for DIN egen skyld, om DU har tid og om DU synes det passer inn i din hverdag!
Jeg håper selvsagt du fortsetter, men det er jo ikke opp til meg, dessverre!

Du kan jo blogge litt innimellom...når du føler for det...

Jeg har ikke tid til å lage nye innlegg hver dag, så det blir litt sånn innimellom herfra iallefall!

Håper du finner ut av hva du vil!

Monica sa...

Hei! Kan du ikke blogge når du har tid og lyst da? Hadde vært trist om du sluttet helt...Da vil du bli savnet...

Koselige bilder:) Klem

sologbolig sa...

Nydelige og spennende bilder som alltid. Travelt nå i førjulstida for de fleste. Prøv å kose deg litt innimellom ....veit det er vanskelig. Eg har fått ordre om "å ta det med ro", men veit ikkje heilt ka DET betyr !!
Eg syns iallfall det er veldig kjekt å besøka deg på bloggen din.
Ha ein fin kveld ..klem..

Evami sa...

Håper du bare tar en tenkepause Gunda,for det er en fryd å komme innom deg og se på de vakre bildene og alt det kreative du finner på!!

Du har en kunstnerisk gave som det er en gave å få ta del i:) Tenk deg lenge og vel om,og så plutselig er du tilbake..

Ha en fin advents-tid:) Klem Eva

Betty Boom sa...

Lenge siden nå, fint å titte innom og få litt av stemningen. Takk som deler. Ta det rolig. Julen bor i oss.

GAWO sa...

Jeg håper inderlig at du fortsetter. Jeg trenger ikke nye innlegg i søkk og kav, men at du er her sånn dann og vann rekker plenty. Vitsen er at jeg vet at jeg finner deg her. :-)

Kathrine sa...

Alle trenger pause, fra det meste:-) Jeg hadde tenkt å legge ut noe hver dag hele vinteren i hagebloggen min, men det blir bare i fotobloggen.(nå sist fra en vakker Selbusjø)

Ta dagene med ro, det er da snart jul. Og et nytt år. Nye muligheter kommer iallefall.
Skjønner deg veldig godt:-)) Og så veit jeg jo at du ikke blir borte da ,-)

Klem:)

Berit sa...

Kjære deg Gundavenn, håper du ikke slutter, jeg er blitt så glad i deg og denne bloggen din!!
Du er bare så utrolig flott, og de bildene, de flotte ideene, som er bare DEG!!!!

Er innom for å gi deg en utmerkelse for din fantastiske blogg!

Kos deg i adventstiden, slapp av og lag innlegg bare sånn av og til, slett ikke hver dag, det blir for mye for selv den drevne.

Mange klemmer herfra.

Mina sa...

Nei og nei, hva er det jeg leser!?! Du kan jo ikke slutte med innlegg her! Det finnes kun EN av deg, Gunda, og du er helt unik i stilen din! Du gir meg så mye inspirasjon med de flotte bildene dine og sprøe ideer!:) Jeg har sagt det før, du er bare fantastisk!! Du trenger jo ikke legge inn innlegg hver dag. Ta det når du har tid og lyst:)

Stor førjulsklem:)

storeflittig sa...

God formiddag:) Deilige bilder! Jeg må si veggen nede i kjellern har blitt utrolig flott!

Jeg var innom kremmerhuset her om dagen, og når jeg MÅ kjøpe noe nytt... det var faktisk endel bra igjen, etter en lang shabby s*** periode. Hihi

Randi sa...

NeineineineineinneineiNEINEI...du får ikke lov!!!
Ett innlegg i uken eller av og til...det vinner du på ja...jeg oppdaterer ikke så ofte jeg heller.PLEASEEEEEEES

Også du...jeg skulle jo bestille en rekved engel...og sommerfugler...er det for seint?

masse fine bilder som vanlig.


goklem fra meg

Briggs lekehus sa...

Har du TRE blogger!?! Puh!!! Containergirl, denne og hvilken er den tredje da? Kan godt forstå du har lyst å roe ned litt. Puste ut i en godstol i den nye fantastiske kosestuen din mens du sipper av en stor kopp julegløgg med litt for mye rødvin i..:-)

Men håper samtidig du ikke slutter helt. Du er original!! En av bloggene som skiller seg ut. Syns det er så herlig bedfriende her inne nettopp pga det!

Ha en fin kveld Gundam:-) Spennende var det blir til...

Hasja sa...

Itj å tænk så my sjø!

Fortsett som du har gjort. Det har æ bestemt.Og om ikke blir det kjedelig te mæ på jobben.

Klæmm ;)
Hasja

Anne-Berit sa...

Hei,hei,det er noe til deg på bloggen min,bare kom å hente.

Josefine sa...

Hei:) Så fine bilder! Den skålen var flott,..og så minnerik:) Håper du har tid til å kose deg også i denne travle tiden, varme tanker fra meg til deg:)

Tante Mimmi sa...

stor klem i julestria!
blir du borte..........då..
ja!

Miamor sa...

Nei da..nå er jeg i Anderstorp utenfor Gøteborg....sånn er det haren hopper vet du....

Som Mine Dager Er, sa...

Gunda ...
Jeg leser dette innlegget ditt med ett HÆH? i blikket ...

Jeg velger å lese feil. Jeg har nok misforstått hva du prøver å fortelle. Vil ikke ta det innover meg. For det du skriver gir ikke mening.

Don't give up, sweetie! You're needed in here! Every now and then we need a dose of Gunda and her fabuoous rekved pictures. Really ... !!!

Vi må snakkes!

Klem fra Marit

Anonym sa...

Jeg er innom og henter meg livsglede og lekenhet her inne. Så trist over at du har sluttet å legge ut dine påfunn.
Har ikke egen blogg men din er min inspirator, et lite friminutt kan du si.
Klem til deg fra Brit!

kari - carpe diem sa...

Utfordring til deg på bloggen min. Du tar den om du orker, og har lyst. Ha en fortreffelig fredags kveld.

Min verden sa...

Jeg kommer til den andre jeg - hvis denne ikke er aktiv. Helt greit :) Man må bare gjøre det som er gøy. Det andre s..... vi i - ikke sant? Deilige solbilder og om få dager begynner lyset å komme tilbake. Våren er best... enig med deg. God helg. hanne

вεдτε sa...

Neimen, en sånn koffert har da jeg også ;)

Miamor sa...

vasker svigers til jul også??? Her er det ingen svigers og jeg er ikke våt på hendene ennå, men småpusler uten å stresse....var på designers julemarked i dag..og der var det ei drivveberte skjønner du...samla drivved i kroatia...der var det så mye flott...Må vel ta deg en studietur dit...eller hva???

ha en god søndag...og husk sjela di...den må være med ;)

Miann sa...

Hei på deg! Ta en tur i bloggen min! Det ligger en liten oppmerksomhet der til deg! Klem

Tante Mimmi sa...

...nei fysj! No må eg "klippa meg og komma meg i arbeid!" (frisørtime torsdag!) Var innom Kari:
"mørelefse frå mor mi" Hæ? Er du eigentleg møring? Sund-Nord?
.....hmmm!
(no blir det pinleg om eg legg inn fleire kommentarar, best å halde att!)

sexy sa...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品