Sider

mandag 22. desember 2008

Tusen, tusen takk ;)

Tusen takk til alle dere som stemte på mitt bilde under NIB sin julekonkuranse. Og ja, jeg vant !Settingen ble vel til ved en tilfeldighet egentlig.
Lillebror så sin gamle gyngehest bli bært opp og ut opp i en bilhenger...Den skulle mamma ta med til gjenbrukstorget her på Stjørdal og selge i butikken sin tenkte hun...Dengang ei!



Guttungen ble så lei seg og hesten ble værende med inn i entreen i kjellersua. Satt ved siden av den gamle døra jeg har tenkt å lage meg skap ut av... Ja, mr E jeg har faktisk tenkt det !


DSCN5445

Og ja, resten vet dere ! Tusen tusen takk igjen allesammen .

-Og hva driver jeg med nå...? Baker kaker..? Hmmm
Ryddoman som jeg er har jeg kastet en "base" lagd for flere år siden med betong, plen, trafikklys, hus, veier og kryss...Guttene lekte masse med den men hadde ikke vært brukt på et halvår så jeg trodde de hadde vokst fra hele greia...Og mor bare hivde den på hengeren for en stund tilbake....Restavfall!
Nå er gutta på kino og som adventsgave i morra kommer denne nye basen som en stooor overraskelse tenker jeg ;)

56 kommentarer:

Evami sa...

Så koselig jule-tablå du har laget:) Stilig med den døra og gyngehesten:)
Skjønner godt at du feirer solsnu-jeg,for nå er dte mørkt og trist ute.. Skal bli godt med lysere dager:)

Kos deg i kose-stua og med mandariner og resten av julegodtet:) Klem Eva

Briggs lekehus sa...

Hurraaa!! Grattis!! Mitt favorittbilde:-)

Landcharm sa...

Hei!
Gratulerer!
Herlige bilder på bloggen din!

Josefine sa...

Hei..er bare innom for å ønske deg og familien din en riktig god jul! Kos deg masse:)))) Stor juleklem fra Josefine

Monica sa...

Gratulerer! Har ikke fått med meg denne konkurransen, men for noen flotte bilder:) Og du, nå har sola snudd;)

Koselig koselig sa...

Gratulerer så masse med seieren Gunda! Det var kjempemoro!!!! Håper du tar masse mer bilder og sender inn til konkurranse!

God kveld videre, klem fra Mette

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Grattis Gunda - det var fortjent!

LillaLykke sa...

Gratulerer! :) Vakre bilder!

Kerstin sa...

Bilde ditt var nydelig. en slik hest står på loftet hos meg også. Venter bare på barnebarn om noen år kanksje=)

Ønsker deg en riktig god jul
Klem Kerstin

sologbolig sa...

Er innom for å ønska deg ei kjempefin og hyggelig jul. Kos deg masse! og som eg sa i min forrige kommentar, så syns eg det var kjempeflott at du vann konkurransen på nib...herlig bilde. GOD JUL. Sigfrid

Anne-Berit sa...

Så artig at du vant,det fortjente du,bildet er knallfint.Ha en fin kveld og innspurt i juleforberedelsene.Klem fra meg:o)

Kine sa...

hurra hurra hurra,jeg stemte meg nesten ihjel på det bilde!!:) LEKKERT!!!!
Gratulerer så mye,vel fortjent!God jul til deg og dine*klæm*

Velkommen sa...

Jeg har gratulert før - men jeg gjør det igjen, skitt samma! Gratulerer så veldig, veldig mye og god jul. Hanne

Kathrine sa...

Gratulerer:-))

...og nå, rett i seng. Da kommer jula fortere,-)

Klem

Anemone sa...

Å dekoratøren slår til, vakkert Gunda..., men gi nå den gutten en skikkelig hingst da gitt :-)

Marianne sa...

Gratulere så mye! Vel fortjent, du tar så flotte og ikke minst originale bilder : )

organic-lizzi sa...

Grattis skjønne du:-))
Natti..natt&Stooor klem fra Randi

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer så mye :)))
Nyyydelig bilde.. du er så flink !!!
Og... det beste bildet vant ;)

Ønsker deg en riktig god jul :)

Klem,Kari

Steinbokkjen ;o) sa...

Tusen takk fø at du e du!
Set stoooooooor pris på deg og kommentarane dine.
Ynskje deg og dine kjære ei vidunderle hærle avslappande nyyydle God Jul og et fenomenalt Godt 2009! Gler meg t fortsettelsen her i blogglandia!
julaklem

vosgesparis sa...

Great blog with all these nice naturel themes!

Som Mine Dager Er, sa...

Føyer meg inn i rekken av gratulanter. Bildene dine har særpreg, Gunda. De er velkomponerte og behagelige å se på. Blir overhodet ikke forbauset over at du vant. Blir vel heller forbauset de gangene du IKKE vinner ;-) Du mesterer dette med styling på en proff måte. Håper du kan bruke talentet ditt på en yrkesmessig måte. Ville vært helt topp!

Håper formen og ribbena er okei. Her holder influensaen fremdeles taket, men vi er oppe på beina og prøver å skape litt julestemning i heimen. Det blir ... det blir .. !

God natt, Handy hilser og ønsker god bedring.

KLem fra Marit

Line Cathrin sa...

Grattis så mye.
Det var så arti å se en slik gammel traver ( bokstavelig talt) Satt i en atmosfære hvor den gjorde seg. alt det røde får jo barndomsjuleromantikken til å blomstre i oss vet du. dessuten er du flink til å ta gode bilder. Så seieren var vel fortjent.
Gratulerer.

Jeg har feira solsnu med å pynte juletrærne ( jepp jeg er så gal at jeg har to, et til barna og et til meg som bare er miiiit LOL ) Pyntet til ære for solen som snart varmer oss frossnpinner opp igjen.

God jul!

H elle K sa...

Hurra, gratulere til deg,ønsker deg samtidig en riktig gid jul og et godt nytt år.. Kristin

ArneA sa...

Gratulerer

monicas hobby sa...

hei .,.. du e nå noe for dæ sjøl ... du får te alt!!!!!! ønske dæ god jul og godt nyttår ,,,

klem fra monica

Ivar Ivrig sa...

Gratulerer med velfortjent seier.
Benytter anledningen til å ønske dere alle en riktig god jul og et fantastisk nytt år.

Ramme alvor sa...

Takk for helsing. Ynskjer deg med ei velsigna jolehelg. Biletet ditt var vakkert og hadde ein fin bakgrunnshistorie også :)

Juleklem
Britt

Magny sa...

herlig....
stor klem med gode juleønsker til deg og dine...~~~~*
Hilsen magny

Betty Boom sa...

God Jul, Flotte Damen.

Berit sa...

Takker for julehilsen, og vil jo ønske deg og dine en fin julehelg også.

Og GRATULERER med førsteprisen, den var vel fortjent, jeg stemte på dette bildet!

Mange juleklemmer fra meg.

Hulda sa...

Virkelig et flott bilde! Gratulerer! God jul fra meg. :)

Dagny sa...

Gratulerer i mengdevis, absolutt fortentent seier for kjempefint bilete!

Ønsker deg ei fredeleg og roleg julehøgtid!

Juleklem!

Petunia sa...

Gratulerer så mye med seieren!!!
Veldig fortjent og det var noen nydelige bilder du har i innlegget her!
Er bare som snarest innom for å ønske deg god jul. Skal heller komme sterkere tilbake i romjulen. Er trøtt som en dupp etter en maratondag.
Men julen er i boks!
God jul, Gunda!!
Klem

Kathrine sa...

Jo du, pingvinen er "lånt" ja. He..Står nå klar med salt og pepper i. Julebordet er medet enkelt pyntet. Jeg hører vel med til dem som vil ha masse plass til maten på bordet.
Kos deg Gundaen min:-)

Juleklem fra meg:)

Monica sa...

En riktig god jul til deg og dine også! Juleklem fra Sunnmøre:)

HildeS. sa...

Gratulera med vinnarbilete:)
Vil ønskje deg og dine ei fin og koseleg julehelg.
Klem H.

Ida sa...

Gratulerer! :)
Dette var min favoritt, helt klart! :)))
Ønsker deg og familien din ei riktig GOD JUL, kjære Gunda.
Mange varme juleklemmer fra meg.

Pernille sa...

Ville bare ønske deg og dine en Riktig God Jul og et Godt og Fredfylt Nytt år.
Måtte 2009 bli det beste noensinne!

Grattis forresten. Så koselig og gøy:)

Juleklem fra Pernille:)

Vivi sa...

Ønsker deg en kjempe fin jul. Håper kvelden blir fin for deg og din familie. Juleklem fra Vivi

Tante Mimmi sa...

Inga bombe! Du veit...eg ventar berre på boka! Nesten litt irriterande kor flink du er!;)
Du lurte på om me vaska enno!? Og ja! Det er heilt sant! kl 02.00 kunne me krype i køya! Men no er det JUL! Kan berre finne roen med peisen,kaffien og julekaker til frukost!
Ynskjer deg og dine ei veldig roleg og god kveld!
Klem frå mimmi

ArneA sa...

En riktig god jul ønskes deg og dine.
Takk for en spennende og inspirerende blog i året som har gått.
Merry Christmas!

Evami sa...

Så lekre bilder:) Er innom for å ønske deg og gutta en riktig god jul:) FOr i dag er det STORE JUELAFTEN ifølge min 3 åring,og han har store øyne og gleder seg ,som bare en liten gutt kan gjøre:) Juleklem fra Eva

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

En riktig God Jul til deg og dine:) Juleklem**

Runa sa...

Gode juleønsker til deg !

Marie sa...

Å så skjønne bilde!


No har eg jentene mine heime og sonen kjem litt utpå dagen :)

Eg vil ønskja deg og dine ei fin og god jul :)

Klem frå Marie

Marias skriblerier sa...

Gratulerer med seieren! Vel fortjent! God jul til deg og dine!

Whoopsi Daisy sa...

GOD JUL!!!!!!!
Juleklemmer
fra
Whoopsi Daisy

tinemor sa...

Tusen takk for koselig hilsen inn hos meg.
Jeg håper du får fine dager sammen med familien, og kos deg masse.
Klem

tinemor sa...

Ps! Gratulere med vinnerbilde!!!

A-mora sa...

Vil bare få ønske deg en riktig fin jul:)))

Klem

вεдτε sa...

god jul og godt nytt år tante! håper dere alle får og har en flott jul! =)

oline's skattekammer sa...

Takk for hyggelig hilsen til bursdagen min! P.s.Mitt favoritt bilde og, men så er du bare så utrolig flink og kreativ da!! Det hender at jeg bruker å være inne her å lese og ikke minst se, men er litt dårlig på å kommentere! En god jul videre!!!

kari - carpe diem sa...

ha ei fredelig jul, klem fra smøla.

Christel:) sa...

Så fin blogg du har:)
har du utsalg nån plass, kor du selg nå av d du lage??? så my stilig:)

irina /Alex sa...

Gubba så populær du er !! Alle disse kommentarene...bli helt svett jeg, du er jo super poppis !!

God jul snuppa og grattis. Du fortjener det !!

irina /Alex sa...

Gubba så populær du er !! Alle disse kommentarene...bli helt svett jeg, du er jo super poppis !!

God jul snuppa og grattis. Du fortjener det !!