Sider

onsdag 31. desember 2008

Årets siste hagevandring !

Da har jeg hatt en runde ute i hagen, det snør og det er vel egentlig litt dårlig fotolys men jeg legger ut bildene likevel. Tenkte lage en kavalkade fra året som er gått, men lat som jeg er orker jeg ikke lete frem gamle bilder ;0)



Her mitt rustne tre, ikke så masse blogget om da det er utrolig vanskelig få bra bider av det. Ikke er det vel noe serlig å blogge om heller...



En benk, en krans... Alt blir vakkert med snø på...



Runde former... Et eple med patentbånd på. En julekule med hagedamen herself in....



Hjerter....I betong, i metall. Alltid vakkert!




Mat for de små, litt eye candy ;0)
Frossne plommer....

En katt på jakt etter gress, en katt speider etter sommer....



Ildkurven gjøres klar til årets siste fest! Ved er bært fram og klar til bruk.




Preget av tidens tann... Rusty og mosy ! Litt som meg selv ;0) Takk for at du ble med på denne lille hagerunden min.
Og så vil jeg, av hele mitt hjerte ønsker dere et riktig flott nytt år !!! Take care ! Stooor klem!

37 kommentarer:

Monica sa...

Vakkert:) Ha en fin kveld. Stoor klem tilbake;)

Anne-Berit sa...

Herlig hagevandring med deg.Ønsker deg et riktig godt nyttår.Klem!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Dette var no bra lækkert - som alltid når du viser oss bilder! Takk for masse gode "bloggingser" i året som er gått, gleder meg til fortsettelsen. Godt Nyttår! Klem**

Lyst på livet sa...

Fantastisk! Gleder meg til å vandre gjennom 2009 sammen med deg :-)

Ha en fin kveld

klem

Berit sa...

Flott i hagen din om det er vinter, kos deg på denne siste kvelden dette året.

Klem tildeg.

Randi sa...

Ååå Gunda...jeg elsker bildene dine...jo det er helt sant!! jeg DIGGER DEM!
Takk for all inspirasjon.
Takk for alle rare,fine,søte bildene du legger inn.
Takk for at du og Anemone lærte meg å ta ibruk rekved:-)
Gleder meg til å følge deg til neste år også.
GODT NYTT ÅR.
Klem

Miamor sa...

..æ digge å være i hagen din....takk for at du fins... Klem og stå på i 2009 min venn ;)

Runa sa...

Tenk å ha en så flott vinterhage!!!
Godt 2009!

Whoopsi Daisy sa...

Nyyyyydelige stemningsbilder.
GODT NYTT ÅR !!!!
Klemmer
fra
Whoospi Daisy

A-mora sa...

Nydelige bilder. Selv om jeg ikke liker snø så ser jeg at det er vakkert i hagen din.:))

Ønsker deg et godt nytt år

Klem

Gamlå sa...

Berre vakkert hva mer kan jeg si:)

Igjen så vil jeg ønske deg og dine Ett Riktig Godt Nyttår.

Kos dere masse i kveld

klem fra Gamlå

GAWO sa...

Steming til 1000.
Jeg velger bildet med julekulen på, for der tror jeg sannelig du er midt i kulen :-)
Takk for hagevandringen sammen med deg. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år og et strålende bloggår i 2009.

Marias skriblerier sa...

Fine bilder!

Godt nyttår!!!

Josefine sa...

Vel..måtte innom igjen jeg..nydelig innlegg:) Takk for "vandringen"..og så får jeg bare si GODT NYTTÅR en gang til da..siden det er nyttår idag..hi.hi. Ha en fin feiring..klem fra Josefine

Kerstin sa...

Utrolig vakkert. nyter hvert bilde. Du har gitt meg en opplevelse som er helt spesiell i løpet av året=)

Takker for det gamle og ønsker deg Et Riktig Godt Nytt År=)

klem Kerstin

Magny sa...

godt nytt år til deg, Gunda og takk for blogginga i 2008....
klem , magny

Mona. sa...

Måtte bare innom for å ønske deg,og dine,en super feiring ikveld,og et supert nytt år !! Gleder meg til flere rust - og rekvedbilder fra deg,i året som kommer :) Stor go'klem fra kalde nord :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Flotte bilder hos deg, er ofte innom hos deg - men utrolig dårlig på å legge igjen spor...
Ønsker deg et riktig godt nyttår...

Moderncountry sa...

Takk for en vakker hagevandring!! Jeg gav pusen en kos i samme slengen :) Og takk for alle koselige stunder sist år. Jeg har nytt og gledet meg så mye av din blogg og er glad for at vi stadig kikker innom til hverandre. Ønsker deg det aller beste for 2009, må det bli et av de fineste årene!

GODT NYTT ÅR!

Varm hilsen fra Aina

Landliv sa...

Stor kreativitet og stemning der! Vil gjerne få ønske deg et riktig godt nytt år 2009! :-)

Alvas hjørne sa...

Nydelige vinterbilder!
Ønsker deg ei fin nyttårsfeiring, og et Godt nyttår!!

Kathrine sa...

Klem klem:-) Min beste kreative venn:-)) Og nye tips til neste år fra deg, notert her nå. Vakkert!!

Pinnekjøttet spist, ungene komponert sang m/gitar og vi venter i spenning på oppføringen.) Rakettene kan jeg godt unnvære,iallefall smellene.Katten har i noen dager nå, vakla seg langt under spisebordet. Straffen for å bo litt sentralt dette.
Men i morgen er det stille og rolig, igjen..

2008-klem til 2009-klem til deg, Gunda:))

Kathrine sa...

Glemte å si at bildene dine er flotte!! Veit ikke om jeg orker ut og fotogafere i kveld. Mye leven her-får kose meg med dine fotos:-))

Som Mine Dager Er, sa...

Nydelig, Gunda. Jeg har elsket alle dine hagevandringer i 2008 og ser sånn fram til videre vandring i 2009.

Kos deg i kveld, kjære deg.

GODT NYTT ÅR.

Klem fra Marit

Pernille sa...

Vakkert sier jeg også!

Godt Nytt År til deg og dine! Måtte 2009 bli det beste år for deg noensinne!

Nyttårsklem fra Pernille:)

Tulip sa...

Flotte bilder selv om du sier det var dårlig lys!

Godt nytt år til deg og dine! Håper vi får se mange flere bilder i 2009!
Klem

Dagny sa...

Takk for den trivelege hagevandringa! Synest det utetreet ditt var tøfft eg!

Deileg med eit snødryss over alt det gråbrune.
Har kome kome nokre centi her også, vakkert....

Varm nyttårsklem :-)

Ida sa...

Kjære Gunda.
Det er alltid en fantastisk fin opplevelse å få lov til å følge deg på alle hagevandringer her.
Storkoser meg!
Ønsker deg ett fantastisk fint nytt år med mange gode hagevandinger, glede, kreativitet og sist, men ikke minst en laaaaaang, god, varm, grønn og blomstrende sommer!!! :)))
KLEM

Evami sa...

hagen din er stmningsfull Gunda og så vakkert:) Minner meg om reportasjer jeg ser i utenlandske interiør blader:) Og så vakkert det er når snøen setter sitt preg på hagen din:) Vet at du lengter etter sommer,men hagen din er vakker nå også:)

riktig godt nytt år til deg og gutta:) Nyttårsklem Eva

Tone sa...

Hei
Det var en flott hagevandring!
Jeg hadde en hagevandring etter midnatt i natt på nyttår - og frosne roser og forventningsfulle bed kunne skimtes der jeg gikk på rimfrossen plen!
Drømmer nå først og fremst om en diger blå eller hvit hortensia til stuebordet - så jeg i det minste kan late som om det er vår og hagetid snart.
Jeg linker deg om det er ok.
Godt nytt år til deg!
Tone

Koselig koselig sa...

Nydelige bilder!

Godt nytt år til deg GundaM. Håper du kosa deg masse i går kveld og at dagen i dag er fin også:)
Jeg er bare trøtt jeg...tji-hi

Nyttårsklem fra Mette

irina /Alex sa...

Vakkert som alltid, skulle vært fotograf du !!

Vi snakkes og ses sikkert en gang i uka i år også :)

Klem

Min Verden Hanne sa...

Takk det samme, godt nyttår til deg også. Hagevandringen var veldig flott og det er deilig å se. Snart er det grønt ja! Deilig. Jeg innrømmer at det er pent med hvitrimede trær og jeg har hatt en liten fotosafari ute i dag jeg også - men, roser - roser - roser! Sier ikke mer. H.

Anemone sa...

Godt Nytår snuppa!! måtte vi begge få et kreatvit og godt år, vi har fortjent det begge to, så det så!!

Hagevandring i desember?? jo... vakkert som vanlig på dine kanter, både dine stileben og dine foto...
her derimot ligger det meste under alt for mye snø...

Kardemomme sa...

Det var en flott hagevandring Gunda :)Som jeg har sagt før så er du et oppkomme av morsomme og kreative ideer! Ser at dere også har snø og julestemning i massevis..Her ved bekken skal julepynten ryddes vekk i dag eller i morgen..Jeg er lei av både julepynt og julemat må jeg si..
Ønsker deg et godt nytt år med massevis av inspirasjon :)
Pst! Et par ganger har du skrevet "unge dame" inne hos meg..
Jeg er altså laaangt ute i 40 årene hihi!! Men alt er jo relativt..Alder også! I hodet er jeg ikke en dag eldre enn 12 ;)
Nyttårsklem fra Kardemomme :)

Anne på Moseplassen sa...

Tusen hjertlig takk for ett nydelig bloggår :D
Og lykke til med det neste!

Det har vært utrolig kos å følge deg og bloggen din, og jeg har satt stor pris på kommentarer inne hos meg. Og så var det den fine pakken jeg fikk i posten da! stum fortsatt jeg :D

Vakre bilder i dag, som alltid!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen