Sider

fredag 30. januar 2009

And The Winner is...

Da har jeg og husets gutter tatt en trekning av dere som skrev kommentar i innlegget under her ;0) Bingomaskina ble tatt fram og kule nr 10 og 11 trilla ut.
Og de to vinnerne ble Ingrid Marie og Anka ! Gratulerer til dere begge, vispen går til Ingrid Marie og min vesle krok går til Anka.
Sende meg en mail gunda.m@ntebb.no med adressa deres på så kommer det straks noe i postkasa ;0)
Vi andre kan kose oss med en bit sjokolade rekende på ei fjøl, eller bare nyyyte et bilde tatt fra hagen her sist sommer.... Snart er den her igjen !

DSCN4612

23 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Grattis til vinnerne. bildet fra sommeren var bare så herlig. Men vi må vente en stund til. Nydelig vær i dag da..selv om kuldegradene kliper seg fast. Men de kan man kle ut!! Ha en flott fredagskveld ;-)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hmmm, gikk jeg glipp av den konkuransen jeg da? Husker ikke. Uansett så nyter jeg sommerbildet. Og koser meg med sommertanker.

Ha en fin helg du også:)
klem

Josefine sa...

Hei kjære Gunda!! Jeg ler når du skriver om Tilda...jeg ante nok at du ikke liker dem..hi.hi
Er glad du kom innom likevel, alltid kjekt det:)

Grattis til vinnerene!

Herlige bilder, litt lysere for hver dag nå..så før vi vet ordet av det er det vår. Ha en flott helg, stor klem

organic-lizzi sa...

Gratulerer til vinnerne:-))
Så godt å se det sommerbilde!!
Superdeilig kveld&Stooor klem fra Randi

Gamlå sa...

Heisann du sitter kanskje med glansvask i håret når jeg skriver disse linjer leeeeeeeeeeeer.

Helige vinnere!!

Gamlå har ikke mye hel i spill og heller ikke i konkuranser, men i kjærligheten der har hun hell og det er nok for henne det leeeeeer.

Ha en fin kveld

klem fra Gamlå

Koselig koselig sa...

Denne konkurransen gikk jeg glipp av jeg buhuuuuu
men jeg sender en varm gratulasjon til de to heldige vinnerne!

God helg Gunda! Kos deg masse - nå skal jeg se i bloggshoppen din :)

Linda sa...

Hallaisen du frøkna..:o) Jeg skrev meg ikke inn i konkurransen din jeg, for jeg har rett og slett ikke mer plass igjen i de overfylte kjøkkenskuffene mine som buler både utover og oppover..;)
Og du må GJERNE komme til middag hos meg..Men jeg kan jo ikke synge..kan bare teksten så da kan jeg heller være sufflør for de som kommer ut av teksten;)

Ha en fantastisk helg! Klem:o)

Anne-Berit sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne.Det bildet fra hagen din er virkelig sommer med stor S.Ha en fin helg,nå begynner nytt på nytt!!!

Monica sa...

Takk:D Ganske morsomt å være på fotosafari i egen by. Ser den liksom med nye øyne når man ser den med kameraet:D

Så morsomt med besøk fra bygda mi da...ble litt nysgjerrig jeg nå;)

Hvis alt går etter planen, blir det forresten Trondheimstur på oss til sommeren. Må en tur på Ikea når kjelleren blir ferdig... Kanskje jeg må finne frem til butikken din jeg også da;)

Har forresten sendt deg en mail...

God helg! Klem

Monica sa...

Deilig sommerbilde forresten!

anneskreative sa...

Neida Gunda,,,,jeg gir meg ikke så lett.
Dette er jo så moro og så har jeg truffet så mange flotte kreative jenter her inne,,,,så her blir jeg enstund.
God helg...kos deg.
Klem Anne

anneskreative sa...

Neida Gunda,,,,jeg gir meg ikke så lett.
Dette er jo så moro og så har jeg truffet så mange flotte kreative jenter her inne,,,,så her blir jeg enstund.
God helg...kos deg.
Klem Anne

MajorogMeg sa...

Hei igjen. Major er 22 mnd, bare unghund. Men begynner og merke at han har begynt å få "ting på plass". HAr jobbet MYE med ham. Han er en arti villstyring, det skal jeg love deg. En hund med FUTT i..slik boxeren er..

Som mine dager er sa...

Gratulerer til vinnerne (heldiggriser!!) Og sommeren ... sommeren Gunda ... den har vi foran oss! Oh yeah! Jeg lengter og savner ... å nyte den!

Ha ei flott helg.

Klem fra Marit

A-mora sa...

Ohi, jeg har gått glipp av konkurannsen din;(
Så flink du er til og vikle. Ser artig ut.
Har hvit hortensia jeg også:))
Gjett om jeg lengter etter vår/sommer. Er så lei av kulde og glattis.

Ha ei fin helg

Miamor sa...

Gleder meg til sommer i hagen din....det var jo så trivelig sist..og eldre menn ja....de kan være sexy....I doo agree.....go girl...og vi begynner visst å bli voksne vi og Gunda...nå har jeg nesten sydd ferdig jakke....det var supergøy...må ta finishen i morgen... klem i natta

Anka sa...

Neiiiii er det mulig?!?!? Har jeg vunnet?!?! Så gøy:-D Fantastisk, megalomastisk:-D Har faktisk ikke ord, jo forresten TUSEN TAKK! Er ikke ofte jeg vinner så dette er virkelig stas. Gleder meg til å motta den fine kroken som faktisk er helt unik:) En god kos fra meg.

Anemone sa...

Jøss, har du hatt konkuranse??? har noe i din blogg gått meg så hus forbi!!!??? ikke til å tro. Val har dette vært en hektisk uke, men... Grattis til vinnerne uansett.

Hvordan går det med viklinga da?
Litt såre fingre nå tenker jeg :-) sorte og såre, det ble nå mine i alle fall, men 1000 ganger mer morsomt enn annet håndarbeide i alle fall.

Klem herfra.

Kerstin sa...

Har du hatt konkurranse???? Så dumt jeg ikke fikk den med meg. Men et stort grattis til de heldige vinnerneO=)

Ha en fin helg.
klem

Kardemomme sa...

God morgen snille Gunda!Så herlig å bli møtt med sommerbilder!
Nå lengter jeg virkelig etter lys og varme..Dagene endrer seg når man kan sette seg på trappa ute med morgenkaffen og snuse inn lukten av vår..Herlig å sitte der og se på våre to kattejenter som tumler rundt i gresset og fotfølger oss når vi jobber i hagen..Og så duften av sengetøy som har hengt ute til tørk da..sukk!! Lengter!! Måtte smile av kommentaren din hos meg i går om at det var litt mye..Jeg som er ex-minimalist har forvandlet meg til en maksimalist og "more is more"..Helt til jeg tar meg en ny smak hihi!!! Ha en koselig helg Gunda! Klem fra Kardemomme som sitter med morgenkaffen :)

ArneA sa...

Og i kveld er det Gullfisken på TV

Ida sa...

GRATULERER til de HELDIGE! :)))

ingridmarie sa...

ÅÅÅ! Jippi! No vart eg utrulig overasska og glad på ein søndagsmorgon:) Tenk at eg skulle vera so heldig!! Gleder meg til å sjekke postkassen om litt! Sender deg ein mail med adressa mi i :) Varm helsing frå IngridMarie