Sider

tirsdag 20. januar 2009

Å bli satt pris på...

Tusen, tusen takk alle bloggvenner for kommentarer og awarder dere legger igjen til meg.
Å lage et innlegg for alle er umulig men prøver nå å lage min egen vri, håper det er ok.
Derfor inviterer jeg dere nå med inn og ned inn; Velkommen skal dere være ;0)
(alle jeg linker til i innlegget her har gitt meg award de tre siste dagene)
Randi skal få sitte ved bordenden ved siden av Tina, de to tror jeg ville passe godt ilag ;0)
Så kommer Miann og henne vil jeg sette ved siden av Gamlå ;) De får passe på vinkartongen og...
Kate og Britt får sitte ved siden av hverandre samtidig som de har utsikt mot hagen , mens Aina tror jeg må sitte ved siden av meg slik at jeg får overtalt henne til å bli min nye personlige "shopper" Hihi, har dere kikka på den herlige kjolen hun har laga seg i bloggen sin eller...? Nydelig!

Sender dere alle ned i kjellerstua der dere får servert en liten forrett, for så å bli servert verdens beste spikersuppe ;0) Dessert er selvfølgelig min rustkake fra sist sommer!

Javisst, slik går det altså når dere gir en Rusty Girl awards damer!!!
Rust, rust og atter rust ;0)

Men nå begynner jeg virkelig å glede meg til å vise dere min sommerhage, den som gjorde at jeg begynte med denne blogginga! Og ja, ikke minst min herlige hagevenninne i byen da ;0)




Ha en fin, fin kveld der ute alle sammen! Stooor klem ;)

37 kommentarer:

Lyst på livet sa...

Hihi......det må være en fryd å være gjest rundt ditt bord!
Gratulerer med mange flotte awarder og nyt spikersuppa!

Klem

Koselig koselig sa...

Å så fine bilder GundaM! Og så fine oppdekninger, lækkert!!!!
Håper suppa smaker hihi...

kos deg videre! Jeg er sliten i kveld, sov en liten lur i sofaen i sta sammen med sjuklingen og er glad eksamen er over for denne gangen ja!

Nå skal jeg nyte denne lille uka som er "fri" før ny skolestart :D

Josefine sa...

Hei..skal si du servere solid sikrings kost! Dette var jo litt av en servering.. helt i Gunda ånd..hi.hi Gratulerer med award!
Ha en fin kveld:)

Tulip sa...

hehe, det ser ut til å bli et lystig lag!! Kos dere rundt bordet!!
gratulerer, alle awards er deg vel fortjent!

Linda sa...

Heldige gjester!!!
Eller???

Linda

Kathrine sa...

Helledussan da! He..

Fikk tråla byen rundt for å finne fjær til deg, kjære engel:) Men akk...de hadde fløyet sin vei..Sukk. Kanskje de fløy til deg?

Klem:-)))

Kathrine sa...

Å ja. Flotte bilder! Og ikke noe rart du blir satt pris på:-))

Klem igjen

tinemor sa...

Så artig og bra vri på bloggawardene.
Et lystig lag. Med masse godsaker på menyen.
Kos dere
;-)
Kule bilder.
Klem

Monica sa...

Det er fint å bli satt pris på, og du fortjener det for din herlige kreativitet:)Bon apetit;)Klem

MajorogMeg sa...

Kjempefint innlegg, nydelige bilder..som alltid. Det er godt å bli satt pris på, vi trenger det.

Min Verden Hanne sa...

Så koselig vri du hadde på denne. Det kan av og til bli litt kjedelig med disse awardene som blir ramset opp. Denne var fiiin :) Jeg greier ikke å finne på så mye krøll og morsomt med disse - så jeg spør som deg til meg; hvor tar du det fra :D Ha det fint. Venter på sommeren sammen med deg. Hanne

Som Mine Dager Er, sa...

Vel fortjente awarder Gunda. Stikker innom selskapet utpå kvelden når talene har roet seg og awardene er vel overlevert ;-) Finn fram rødvinen da!

Klem fra Marit

Linda sa...

Å skulle gjerne sittet med det bordet og drukket vin med dere! Kanskje jeg kan være med neste gang..hihi..Nydelige bilder da! Ha en fabelastisk kveld!! Klem xxx

I huset ved bekken sa...

Oj, vi blir en lystig gjeng tror jeg.
Dette var stilig Gunda.
Klem

Anne-Berit sa...

Du e hærlig altså,så mye arbeid du må ha hatt med å stelle til dette festmåltidet,hehe.
Du fortjener virkelig alle awarder du kan få,gratulerer så mye med dem.
Ha en flott kveld!

Nita sa...

Sjå der du :) Rått stilig!

Artig og utradisjonell måte å gjøre det på.
Men skal Gamlå være med å passe på vinkartongen?...er det så lurt... hehe

Tone sa...

Haha, den var morsom!
Fri og glad lesing på en ellers sørpete vinterkveld!
Glade tanker fra Ås!

Marias skriblerier sa...

Morsomt og kreativt innlegg!

Miamor sa...

...å du verden for et fiiint selakap..du er ei super vertinne du ..det vet jeg alt om..

og Ja jeg kommer på freda`n...når har du åpent igjen?? er du der fredag???

Evami sa...

For en herlig måte å gi tilbake til gode bloggevenner:)
De må føle seg beæret over det gode måltidet:) Lekkert dekket:)

Sov godt:) Klem Eva

Miamor sa...

..ja jeg stikker innom vet du..sikkert fredag vil jeg tru....natta ;)

Mia sa...

Dette var da en herlig og original måte å få nevnt alt og alle angående awarder og slikt. Veldig bra, rett og slett! Og heldige er nå de som har fått en invitasjon rundt bordet ditt og som får servert den herlige menyen... blir helt misnnelig her, jeg... hihii

Kerstin sa...

Helt herlig innlegg, så kreativt og morsomt. Og du helt nydelige bilder.

garttis til deg med awardene, du fortjener de virkeligO=)


Klem Kerstin

Ninas Drops sa...

ups har visst glemt å gi deg en Award...skal huske deg til neste gang assa. for det fine bordet vil jeg også sitte rundt..Hi hi h..
Kjempekreativt var deg igjen...
Gleder meg stort til utebilder ja..
Ha en fortsatt fin fin dag.
Drops

Frk. Maya sa...

Ojojoj, så mange priser du har fått! Men så har du jo en fin blogg også da. Tøffe bilder i dag osgå. Der kan man kose seg med godsaker ser jeg, tjihihi.

Du kommenterte på et innlegg inne hos meg for et par dager siden. Og jeg tenkte jeg skulle tipse deg om Riga sjø! ( Du sa du ønsket å dra på SPA dit en gang du også). Det er ikke så dyrt! Hihi. Norwegian har lavlavlavpriser til Riga. jeg og sambo bodde på et Hotell i Jurmala; Hotell Jurmala het det faktisk. Om jeg husker riktig så bodde vi på hotell i 4 netter (5-stjerners), tar vi med flyturen så tror jeg vi ikke betalte mer en 3500 tilsammen! Jeg hadde en hel SPA-dag for 1000 kroner jeg:) Lovely.

Maya

Ida sa...

DET var en veldig fin bordsetting ja. Det er duket for ett trivelig selskap der hos deg.
Herlig! :)))

Berit sa...

Har du sett, så trivelig!

Gratulerer med alle awardene, du er de vel unt alle sammen, for denne bloggdama her er jo bare toppen!!

Klemmer.

sussie sa...

Men Åhh va fin blogg.. o fina bilder du visar..ja kommer kika in igen..kram snowwhite-sussie.blogspot.com

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Tusen takk for invitasjonen - så klart kommer jeg:o) Det var jo bare en herlig vri å takke for awarder på, du får det jammen til, Gunda! Herlige bilder av din herlige kreativitet! Fortsatt fin dag - Klem fra Randi**

Kardemomme sa...

Du går aldri tom for ideer du Gunda og dette var fantastisk..
Herlig å dekke bord og invitere til et virtuellt lag! Ser dere levende for meg rundt bordet..
Og spikersuppa di er sikkert nydelig :)Rust er fantastisk flott!
Det har noe franskt over seg..
I København var jeg innom en butikk som heter Fil de Fer og som selger møbler og antikviteter fra franska gods og gårder..Helt sinnsyke priser..100 000 for et vitrineskap og videre i den prisklassen der men det var så moro å gå rundt å titte..
De hadde store lekre rustne bokstaver og enorme rustne lykter, skilt, lysestaker, porselen osv..
Mens jeg skriver her lurer jeg på om jeg har fortalt deg dette før hmmm! Jeg er virkelig lettere dement innimellom så du får unskylde hvis jeg gjentar meg sjøl..Men ha en fin torsdagskveld! Klem fra Kardemomme :)

organic-lizzi sa...

Så vakre bilder!!
Nydelig bordekking..
Ble veldig facinert av seviettholderen din på forrege innlegg..og så smart å ta den med en runde i oppvaskmaskinen da:-))
Superdeilig dag & Stooor klem fra Randi

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei vennen!
Gratulera så masse - nyyyyt da! Faaaaaaantastisk hæææææææærle invitasjon og samling rondt bordet ditt. Du e super duper du!

Ha ein hæææærle torsdag
klem

MaritK sa...

herlige bilder Gunda! Ha en fin helg!

MajorogMeg sa...

Speilet fant jeg på Jysk, Lade.

Ha en flott torsdagskveld..ja gjett om jeg skal slappe av...

Runa sa...

He he :-)Lykke til på crosstrainer ;-) ! Du lager SÅ nydelige innlegg GundaM.Ha en fantastisk helg!

Miamor sa...

..jeg stikker innom vet du i morgen..femdeles sylta..men ...æ kjæm læll...herlig dag med Gu...i dag ja...snakka vel lii om dæ og...sjø..sånn e det bærre...sjåast!!

Magny sa...

alletider.... ;O)))))))
klem og goood helg!!